Wat hij zegtquote:
Volgens mij heb jij het goed gezienquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:51 schreef rubbereend het volgende:
ze is neit eens zo heel lelijk met die donkere haren, alleen volgens mij schrikt ze enorm van die vent
>>> 40 +quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Talpa programma over mannelijke 40 plussers
quote:
Dit is juist mooie TV manquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:55 schreef Cart_man het volgende:
Talpa staat synoniem aan waardeloze televisie...
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:59 schreef cultheld het volgende:
En nou ai fount hur, I tink thers a got
Donderdagavond 22.00-23.00 - Talpa.quote:Op zondag 12 maart 2006 03:54 schreef -Wolf- het volgende:
wanneer is dit? dit moet ik geloof ik ook zien.
Hebben we ook foto's van de dames?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:00 schreef Adelante het volgende:
die kerels
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
EN JAWEL HOOR!quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:48 schreef -Wolf- het volgende:
kan je de vorige aflevering niet op internet terugzien?
* -Wolf- checkt gelijk even de website...
OK mooi manquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:54 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
EN JAWEL HOOR!
Wel even registreren (valse naam, oude e-mail, vals adres) en de pret kan beginnen.Ik mis nu alleen een zak chips en bier.
www.talpa.tv
Dan Prison Breakquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:04 schreef cultheld het volgende:
Kut, moet ik nou Prison Break blijven kijken of Talpa kijken
Wacht eerst maar af tot jij zelf 50 bentquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kan niet vaak genoeg benadrukken hoe triest dit allemaal wel niet is. Vooral die dikke gozer.![]()
10 minuten later. You want to marry me?quote:
Geweldig.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:19 schreef Halfgedraaide het volgende:
Mag ik jou iets vragen? Is die van jou al ongesteld?![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:24 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Valkenburg aan de Geul
Ooh leuk...is dat vlakbij de PC Hooftstraat ?
Talpa hé.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:26 schreef ScienceFriction het volgende:
Oerkaïeners??????? WTF Talpa??????
Heeft hij gelijk in, we moeten nu om hem lachen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:27 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
I'm always euh funny
Vrouw ruikt geld, man wilt neuken. Nice deal toch, er hoeft toch niet altijd sprake te zijn van liefde.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:27 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Tom wegwezen daar...dit komt nooit goed..dat ziet iedereen.
Het is allemaal zo geforceerd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:28 schreef rubbereend het volgende:
omg ze zitten ook zo romantisch dicht bij elkaar aan die tafel...... de warmte en genegenheid springt er vanaf
We dachten hetzelfde!quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die donkere is best te doen volgens mij
Eens.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:29 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Die Ekatarina is gewoon een erg leuke en slimme meid volgens mij....
en ze lijkt ook nog redelijk oprecht en het is zowaar gezellig tussen die 2....... dat lijkt oprecht te werkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Die vrouw is wel lekker. Heeft hij toch goed gevonden.
Daar heb je ook heel veel mooie meiden, dus eigenlijk is het ideaal toch. Als je een beetje geld kunt missen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
Volgens mij zijn die russen gewoon hoeren.![]()
Die mogen ook trouwenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
Volgens mij zijn die russen gewoon hoeren.![]()
inderdaad, weer een goede weg. Ik spring eens snel in de autoquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:29 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Die Ekatarina is gewoon een erg leuke en slimme meid volgens mij....
Smeerlap, psst...geef je ook eens op voor de buitenlandse bruid, misschien zien je volgend seizoen wel op Talpa.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:31 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ik spreek trouwens een aardig woordje Russisch...misschien maarl eens op dreizen.nl kijken![]()
Mluvim jen trochu Cesky.... maar eens naar tsjechië...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:31 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ik spreek trouwens een aardig woordje Russisch...misschien maarl eens op dreizen.nl kijken![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, weer een goede weg. Ik spring eens snel in de auto
Mi wanna foek you. Ik ga ook naar eens naar het Oostblok.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:31 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Mluvim jen trochu Cesky.... maar eens naar tsjechië...![]()
Aan je foto gezien, zou je best nog wel eens een goede kandidaat zijn!quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, weer een goede weg. Ik spring eens snel in de auto
"Mi and ju... bang bang"... Doet het goed in Azië...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mi wanna foek you. Ik ga ook naar eens naar het Oostblok.![]()
Goede programma´s ook altijd hé.quote:
Het is wel waar hoor, beter dan sommige Marokkanen die al 20 jaar in NL wonen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:37 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik prrrrrreek Nederrrrrrrland errrrrrrg goed hoorrrrrrrr
Dat was Probleemwijken toch ook, maar het is wel grappig.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:39 schreef ScienceFriction het volgende:
Fake...
Ik bedoelde die foto van die vrouw...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat was Probleemwijken toch ook, maar het is wel grappig.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Aan je foto gezien, zou je best nog wel eens een goede kandidaat zijn!![]()
No offence.![]()
Er gaat een hele wereld open voor jou in het Oostblok waar vrouwen gewillig aan je voeten hangen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]de vrouwen zien er bij deze show beter uit dan die "vrouwen" van vandaag bij schoondochter gezocht
Die foto was van een amerikaans top model. Daarom verbrak zij al het contact.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:40 schreef rubbereend het volgende:
hij denkt toch niet echt dat Anna de vrouw op die foto was he
Houden van is een relatief begrip geworden.quote:
Hé, niet spotten met mij hequote:Op donderdag 16 maart 2006 22:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Er gaat een hele wereld open voor jou in het Oostblok waar vrouwen gewillig aan je voeten hangen.
Je hebt ze voor het uitkiezen. Meld je aan voor De Buitenlandse Bruid en wordt de cultheld van Fok!![]()
![]()
Dit is geweldige TVquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:43 schreef Halfgedraaide het volgende:
Do you remember me?
NO i don't remember you.
NEE HE HE, dat wijf had waarschijnlijk dagelijks contact met 100den mannen.
quote:
Veel... maar da's stoer in die landen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:45 schreef rubbereend het volgende:
een tatoo nemen in een hutje op de Filipijnenhoeveel infecties wil die vent?
En als ze AIDS krijgen, ruimt het zichzelf ook nog eens op.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:47 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Veel... maar da's stoer in die landen...
Incluis jezelf zeker?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:51 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Volgens mij ligt het gemiddelde IQ op de Ukrainse veemarkt een stuk hoger dan in dit topic.
Awww, wat liefff....quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:51 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Volgens mij ligt het gemiddelde IQ op de Ukrainse veemarkt een stuk hoger dan in dit topic.
Pa Tokkie is nog romantischer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:54 schreef Wimo. het volgende:
Het is toch zo'n romanticus... wat een vent.
Hahaha, leedvermaak is zo leuk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:56 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Toch wel sneu voor die gast
Anders ik wel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:59 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Nog een keer naar Kiev te reizen.....wtf
Ging volgende week weer als ik hem was!
Haha. Ja.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:00 schreef ScienceFriction het volgende:
Die Jo blijft maar mailen met Oostblokvrouwen, terwijl hij zelf geen woord Russisch of wat dan ook spreekt...
"Ja, communicatie is zo belangrijk"...
Je lult maar wat, jo
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:01 schreef cultheld het volgende:
"Het eerste wat ik ga doen, is een baan zoeken"![]()
![]()
Hahaha. Het leukste programma op de Nederlandse TV, het is zo triest dat het leuk is om naar te kijken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:03 schreef Ambrosius het volgende:
Volgende week nieuwe gasten..naar Honduras.
Die vrouwen kiezen er ook bewust voor andersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:37 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik ben echt na een paar minuten weggezapt, ik vind het gewoon echt niet kunnen. Niet dat het verboden moet worden ofzo, om op die manier aan je partner te komen maar de relaties zo onevenwichtig dat het bijna lijkt op misbruik.
''Mag ik jou iets vragen: Is die van jou al ongesteld?''quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:02 schreef Lassekjus het volgende:
Dit programma is TE geweldig voor woorden..
Ik lach me echt helemaal suf om deze kansloze mensen..
"Ik denk gewoon nog iedere dag aan Anna"
Waar zit die Jo met zijn hersens??? Laat iemand hem eens wakker schudden!
En die Tom dan... wat heeft die gozer aan zijn mond??
Ik kwam niet meer bijquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
''Mag ik jou iets vragen: Is die van jou al ongesteld?''![]()
Was het alweer vergeten.....'k ga zeker kijken....bedankt !quote:
Typisch iemand die probeert slim over te komen door 'moeilijke' woorden verkeerd te gebruiken.quote:
Ik geloof dat ie niet eens weet wat temperament betekent.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:16 schreef Lassekjus het volgende:
Wat een ontiegelijke nerd, die Jaap
echt he, heel naar mannetjequote:Op donderdag 23 maart 2006 22:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jacob is echt een hele vervelende man. Tjezis.
quote:
Hij heeft iets wat charisma heet, dan hoef je niet eens zo heel aantrekkelijk te zijn.quote:
Anders deden ze ook niet mee aan dit programma.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel twee vervelende kerels zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |