Dat was Probleemwijken toch ook, maar het is wel grappig.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:39 schreef ScienceFriction het volgende:
Fake...
Ik bedoelde die foto van die vrouw...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat was Probleemwijken toch ook, maar het is wel grappig.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Aan je foto gezien, zou je best nog wel eens een goede kandidaat zijn!![]()
No offence.![]()
Er gaat een hele wereld open voor jou in het Oostblok waar vrouwen gewillig aan je voeten hangen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]de vrouwen zien er bij deze show beter uit dan die "vrouwen" van vandaag bij schoondochter gezocht
Die foto was van een amerikaans top model. Daarom verbrak zij al het contact.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:40 schreef rubbereend het volgende:
hij denkt toch niet echt dat Anna de vrouw op die foto was he
Houden van is een relatief begrip geworden.quote:
Hé, niet spotten met mij hequote:Op donderdag 16 maart 2006 22:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Er gaat een hele wereld open voor jou in het Oostblok waar vrouwen gewillig aan je voeten hangen.
Je hebt ze voor het uitkiezen. Meld je aan voor De Buitenlandse Bruid en wordt de cultheld van Fok!![]()
![]()
Dit is geweldige TVquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:43 schreef Halfgedraaide het volgende:
Do you remember me?
NO i don't remember you.
NEE HE HE, dat wijf had waarschijnlijk dagelijks contact met 100den mannen.
quote:
Veel... maar da's stoer in die landen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:45 schreef rubbereend het volgende:
een tatoo nemen in een hutje op de Filipijnenhoeveel infecties wil die vent?
En als ze AIDS krijgen, ruimt het zichzelf ook nog eens op.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:47 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Veel... maar da's stoer in die landen...
Incluis jezelf zeker?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:51 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Volgens mij ligt het gemiddelde IQ op de Ukrainse veemarkt een stuk hoger dan in dit topic.
Awww, wat liefff....quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:51 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Volgens mij ligt het gemiddelde IQ op de Ukrainse veemarkt een stuk hoger dan in dit topic.
Pa Tokkie is nog romantischer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:54 schreef Wimo. het volgende:
Het is toch zo'n romanticus... wat een vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |