Eens.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:29 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Die Ekatarina is gewoon een erg leuke en slimme meid volgens mij....
en ze lijkt ook nog redelijk oprecht en het is zowaar gezellig tussen die 2....... dat lijkt oprecht te werkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Die vrouw is wel lekker. Heeft hij toch goed gevonden.
Daar heb je ook heel veel mooie meiden, dus eigenlijk is het ideaal toch. Als je een beetje geld kunt missen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
Volgens mij zijn die russen gewoon hoeren.![]()
Die mogen ook trouwenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
Volgens mij zijn die russen gewoon hoeren.![]()
inderdaad, weer een goede weg. Ik spring eens snel in de autoquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:29 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Die Ekatarina is gewoon een erg leuke en slimme meid volgens mij....
Smeerlap, psst...geef je ook eens op voor de buitenlandse bruid, misschien zien je volgend seizoen wel op Talpa.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:31 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ik spreek trouwens een aardig woordje Russisch...misschien maarl eens op dreizen.nl kijken![]()
Mluvim jen trochu Cesky.... maar eens naar tsjechië...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:31 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Ik spreek trouwens een aardig woordje Russisch...misschien maarl eens op dreizen.nl kijken![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, weer een goede weg. Ik spring eens snel in de auto
Mi wanna foek you. Ik ga ook naar eens naar het Oostblok.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:31 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Mluvim jen trochu Cesky.... maar eens naar tsjechië...![]()
Aan je foto gezien, zou je best nog wel eens een goede kandidaat zijn!quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, weer een goede weg. Ik spring eens snel in de auto
"Mi and ju... bang bang"... Doet het goed in Azië...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Mi wanna foek you. Ik ga ook naar eens naar het Oostblok.![]()
Goede programma´s ook altijd hé.quote:
Het is wel waar hoor, beter dan sommige Marokkanen die al 20 jaar in NL wonen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:37 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik prrrrrreek Nederrrrrrrland errrrrrrg goed hoorrrrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |