Ik bedoelde eigenlijk de groenteburger en rijstwafel... Da's nou niet de bourgondische lekkernij waar de corpulente medemens jaloers op isquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:46 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Over smaak valt te twisten. Ik ben ontzettend blij met mijn voedselvoorkeuren en het gevrijwaard zijn van vet.
Wat is er toch zo smakelijk aan iets waar het vet vanaf druipt? Geeft het nou echt zo veel voldoening dat het je gezondheid en wellicht zelfs het leven van een onschuldig dier waard is?
Ja die mensen zijn helemaal te triest voor woorden, je eerst helemaal tonnetje rond vreten. En als je er dan bijna kapot aan gaat een operatie laten plegen. Wees dan ook zo stoer om je dood te eten, scheelt mij weer belastingscenten voor zo een zinloze operatie.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:22 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
De taille van een lantaarnpaal gaat meestal samen met goede voeding en regelmatig sporten. En dat is dan niet één keer in de week een stukje hardlopen.
Helaas leven echter in een maatschappij BIG MAC waarin het geoorloofd is om een vette hamburger (of twee) te halen waarna men daarna uitbuikt op de bank en na een x-aantal jaar een maagbandoperatie ondergaat, omdat ze te dik worden of het al zijn.
Kun je nagaan hoeveel kinderen van nu fuckt up for life zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:37 schreef STAIRWARES het volgende:
Ik hoor wel es dat als je in je jeugd niet dik bent geweest dat het later erg moeilijk is
om aante komen. Je lichaam houdt zich vast aan een bapaald gewicht.
Pinda'squote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:51 schreef zangerbob3 het volgende:
[..]
Wat voor gezonde vetten zitten er dan in rozijnen?
Met zo een eetschema zul je nooit zwaarder worden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:25 schreef Borkydude het volgende:
Ontbijt: 2 Boterhammen
Supermarkt bij school: Frikandelbroodje en 5 wafels.
School: Zakje snoep
McDonalds: Mc280
Avondeten: Hamburger en wat kapucijners
Avond: Waarschijnlijk flink veel chips en bier bij Ajax.
En nog 80 kg.
80 kilo? Ik wou dat ik dat was!
Ja, maar ik ben bijna 2 meter.
groenteburger? rijstwafel? yummmiiiiiiiiiiii!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:48 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de groenteburger en rijstwafel... Da's nou niet de bourgondische lekkernij waar de corpulente medemens jaloers op is
Dus je hoort al bij generatie MAC?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:48 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de groenteburger en rijstwafel... Da's nou niet de bourgondische lekkernij waar de corpulente medemens jaloers op is
Dat zouden ze wel moeten zijn, dan zouden ze wellicht niet zo... Nou ja, je begrijpt me wel denk ik.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:48 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Weetj wat het is? En nou wil ik niet zeggen dat ik het bij het rechte eind heb.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:13 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus je hoort al bij generatie MAC?![]()
Wat je zegt. Ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:42 schreef STAIRWARES het volgende:
[..]
Weetj wat het is? En nou wil ik niet zeggen dat ik het bij het rechte eind heb.
Maar het werkte wel bij mij.
In deze tijd waar al het (snelle) voedsel erg gekruid is en onze smaakpappillen erg verwend
zijn. Is het ff wennen voedsel te waarderen dat in tegenstelling tot scherpe rotti of
double-chees-onion burger wat "flauwer" smaakt..
Maar als je je smaakpappillen de tijd geeft wat te wennen aan bv. sla of groentes en minder
scherp gaat eten leer je (ik wel iig.) dingen als komkommer en tomaat etc. waarderen.
En hebben ze in ene wél veel smaak.
Ik houd niet van de McD...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:13 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dus je hoort al bij generatie MAC?![]()
Droog brood bij tomatensoep is heerlijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:48 schreef ivosnivo het volgende:
daarom hou ik van smakeloos etenklinkt vreemd, zal het ook best zijn, maar ik doe nergens sausjes overheen of jus. ik heb ook jaren droog brood gegeten, puur omdat ik brood lekker vond smaken.
Aanleg, DE smoes voor dikke mensen, kan er niets aan doen, at een cracker en ineens was ik dik, jeah right!!!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:22 schreef Natalie het volgende:
[..]
Het heeft ook veel met aanleg te maken, Mr.J.
Ongeacht of je vindt dat ik dingen omdraai, zeg ik 't gewoon even hoe ik 't om me heen zie gebeuren. 't Is triest maar waar. Overigens vind ik het ook onzin dat het schoonheidsideaal zo lijkt te zijn en ben ik 't er ook niet mee eens.
Wie weet voor sommigen een smoes, maar voor anderen is 't bittere waarheid.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:22 schreef erodome het volgende:
Aanleg, DE smoes voor dikke mensen, kan er niets aan doen, at een cracker en ineens was ik dik, jeah right!!!!
Je bent erg overtuigd van je mening, waar niets mis mee is. Toch zou ik je willen vragen om verder te kijken. Er bestaan namelijk wel degelijk zoiets als erfelijk belast zijn.quote:Je kan best de aanleg hebben wat steviger te zijn, dan heb je als dame een maatje 40 ofzo, is alles behalve abnormaal, maar echt dik, dus echt vet wordt je maar van 1 ding(buiten wat lichamelijke redenen, ziekte's, medicijnen om) en dat is van veelste veel vreten...
't Kan beide kanten op gaan. Persoonlijk vind ik een vrouw met maat 40 overigens niet eens 'wat steviger'. Naar mijn idee ziet iemand met die maat er gewoon gezond uit.quote:En echt te dik zijn(dus niet mollig/stevig) is gewoon ontzettend slecht voor je lijf en leden, het is niet gek dat daar niet zo positief op gereageerd wordt dus wat mij betrefd.
yes! en dan heb je ook nog creastel clear ofzo.. met 1 calorie...quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:35 schreef Agiath het volgende:
Net ook weer, CUP A SOUP HELDER, MET SLECHTS 4 CALORIEEN!
En waar staat de cup a soup met 400 calorieen?
Nergens
ik vandaag maar een superzak poffertjes gekocht... ga ik zo effe proberen burgemeester te makenquote:
Ik ben 1.82 en weeg 65 kilo en zie mezelf niet als "dun"quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:55 schreef cazizz het volgende:
ik krijg op me werk ook wel eens opmerkingen, of dat ze op me bord zitten te kijken of er wel "genoeg" op ligt in de pauze... zooooo irri is dat!!
achter je rug om over je praten dat je zo dun bent..
maar hun realiseren niet dat het idd voor sommige mensen gewoon heel erg moeilijk is om maar 1 kg aan te komen.
ik heb echt een keer 3 weken achter elkaar schandalig geleeft.. veel mac donalds/friet/pizza/chips enz.. nou kwam niks aan.
ik ben eindelijk in bijna 2 jaar tijd er 4 kg bij gekomen met veel moeite..
maar als ik nu een keer goed ziek wordt of stress krijg zijn die kg's er zo weer af.
ik ben 1,80 en weer nu 64kg.
Lees het topic nog is goed door, we zijn er over uit dat dik of dun voor 99,9% aan jezelf ligt. Bij de andere gevallen komt het door een ziekte.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:25 schreef Natalie het volgende:
Wie weet voor sommigen een smoes, maar voor anderen is 't bittere waarheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |