Wat er ook staat je bent nog steeds fucking pwned.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:00 schreef Geqxon het volgende:
Wacht maar op de krant van morgen
hint hint
Rectificatie en ¤ 5000,- ????quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:00 schreef Geqxon het volgende:
hint hint
gnagnagnagnaquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:00 schreef Geqxon het volgende:
hint hint
Praat geen poep nerd. Hij is zeer waarschijnlijk diegene die het laatst lacht.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:02 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat er ook staat je bent nog steeds fucking pwned.
Rectificatie in een minimaal hoekje op de 28e pagina, tussen het korfbal-nieuws, met lettergrootte 6?quote:
He, niet fucken met korfbal!quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Rectificatie in een minimaal hoekje op de 28e pagina, tussen het korfbal-nieuws, met lettergrootte 6?
Dat moet dan wel even opgenomen worden, ik moet het dan iig terug zien.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Misschien kom je wel in RTL Boulevard straks![]()
same herequote:Op woensdag 8 maart 2006 18:30 schreef Isabeau het volgende:
RTL Boulevard wordt vanavond laat herhaald en je leest het hier wel als het er in kwam
The soap continues.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:00 schreef Geqxon het volgende:
hint hint
Mooiquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:30 schreef Isabeau het volgende:
RTL Boulevard wordt vanavond laat herhaald en je leest het hier wel als het er in kwam
Jij hebt er verstand van ofniet knulquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Praat geen poep nerd. Hij is zeer waarschijnlijk diegene die het laatst lacht.
Ah, dan kan het dicht en gaat het naar de weblogquote:
Weblogquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:39 schreef yvonne het volgende:
Ah, dan kan het dicht en gaat het naar de weblog
Ik ben eerstejaarsstudent journalistiek, denkt iedereen hier echt dat ik bij de telegraaf werkquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:40 schreef -jos- het volgende:
Pssssst, Remzz, vertel ons eens wat er gaat gebeuren!
Zeg Remzzz. Wij weten allemaal dat je pas een goede baan krijg als journalist als je connecties hebt. En die connecties moet je maken tijdens je studie.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik ben eerstejaarsstudent journalistiek, denkt iedereen hier echt dat ik bij de telegraaf werk
Even de tekst uit dat telegraaf bericht erin gezet . Zal er vast al wel gestaan hebben, maar hier nogmaals ( handig die I-telegraaf)quote:
GRONINGEN, woensdag
De politie heeft al surfend op internet een serie inbraken en diefstallen in de stad Groningen opgelost. De speurders in het blauw kwamen al muisklikkend op het spoor van een criminele stadsjeugdbende, die geleid werd door een 16-jarige jongen en zijn 18-jarige vriend.
De 16-jarige poseerde pontificaal met een heus pistool in de hand op een internetpagina. De politie spreekt van een stoere pose. „En dat is natuurlijk niet bijster slim, zulke voltreffers hebben we niet elke dag”, constateert politiewoordvoerder Paul Heidanus van het noordelijke korps. Toen de politie op deze site stuitte, wist ze de jongen en zijn kameraden in het kwaad te vinden.
Het pistool dat de jongen trots op internet toonde, had hij gewoon in huis toen de politie hem in januari met een bezoekje vereerde. De 16-jarige was bovendien niet teruggekeerd naar de jeugdgevangenis na een proefverlof. In de tijd dat hij niet achter de tralies zat pleegde hij autokraken en inbraken in onder meer een school en een wijkpand, zo bleek. De jonge verdachte verrichtte zijn duistere daden met een groep vrienden.
• De politie vond op internet de foto waarop een jonge autokraker, nota bene op proefverlof, poseerde met een pistool.
In totaal is in de afgelopen maanden een twaalftal Groningse jongens in de leeftijd van 16 tot en 20 jaar opgepakt. Ze hebben tien keer toegeslagen en veroorzaakten voor 10.000 euro schade. Met gestolen auto’s werd door de stad rondgereden. Als de benzinetank leeg was, werd eenvoudigweg een volgende wagen geroofd.
idd jammerquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Praat geen poep nerd. Hij is zeer waarschijnlijk diegene die het laatst lacht.
Scant iemand het ff in? Ik heb natuurlijk geen zin om er een Telegraaf voor te moeten kopen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:00 schreef Geqxon het volgende:
hint hint
ff scannen hequote:Op woensdag 8 maart 2006 19:59 schreef Thomas__Acda het volgende:
of net zoals in Metro. Ergens piepklein, maar wij hebben de telegraaf, dus ik zal t morgen wel zien
Of er mee gezien te worden......quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:59 schreef Jane het volgende:
Scant iemand het ff in? Ik heb natuurlijk geen zin om er een Telegraaf voor te moeten kopen.
Dan komen ze bij hem langsquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:00 schreef Steve-O het volgende:
Wat dacht je van hart van nederland
Zal zijn moeder leuk vinden .quote:
Serieus?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:07 schreef Drugshond het volgende:
SCH had toch ook zo'n mooie buikschuiver... dat Pr.Bernard op sterven lag.
3+ mnd voor zijn werkelijke dood. En de nieuwsmedia was er toen toch (zonder screening) er bovenop gesprongen.
Zeg dat heb ik bedacht.quote:
O ja dat weet ik nog wel....quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:07 schreef Drugshond het volgende:
SCH had toch ook zo'n mooie buikschuiver... dat Pr.Bernard op sterven lag.
3+ mnd voor zijn werkelijke dood. En de nieuwsmedia was er toen toch (zonder screening) er bovenop gesprongen.
Dat was wel een misselijke grap trouwens.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:35 schreef Drugshond het volgende:
"Prins Bernhard is overleden" - serieus gerucht
Was s-avonds ook op RTL- boulevard (bleek uiteindelijk niet te kloppen).
Dan plaats ik hierbij een tvp.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
ja dat is hier Lonewolf2003
Aangezien ik geen flauw idee heb hoe die bookmarks werken plaats ik ook maar een tvp.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:24 schreef Tobbes het volgende:
Ik bookmark gewoon, al die tvp's, topicverneuk
Mag je toch wel trots op zijn als je het jeugdjournaal haaltquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:40 schreef Jump het volgende:
http://www.nos.nl/jeugdjo(...)8/verkeerdefoto.html
Bobbie!quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:40 schreef Jump het volgende:
Bobbie Nijntje is boos!quote:17-jarige Bobbie schrok vandaag toen hij opeens een foto van zichzelf in de krant zag staan als crimineel!
Volgens Bobbie klopt daar niks van en hij is erg boos op de krant de Telegraaf. De Telegraaf zegt dat er inderdaad een fout is gemaakt en dat de politie nu ook gezegd heeft dat Bobbie geen crimineel is.
Op de foto zie je Bobbie met een groot speelgoedpistool. In het artikel van de krant staat dat Bobbie in een Groningse criminele jeugdbende zit. In januari heeft de politie die bende opgepakt.
Bobbie heeft de foto vier jaar geleden op de weblog Fok.nl gezet. Dat was in een forum, voor de grap, zegt hij. Nu is Bobbie 17 jaar en zag hij zijn foto opeens terug in de krant. Bobbie denkt dat een bezoeker van Fok zijn foto opnieuw als grapje gebruikt heeft in reactie op het nieuwsbericht dat de Groningse jeugdbende is opgepakt. Maandag stond zijn foto namelijk opeens weer bij Fok op de site.
Vandaag zag Bobbie zijn foto in de krant en er staat dus dat hij crimineel is. Bobbie en zijn vader zijn erg boos op de Telegraaf en laten het er niet bij zitten. Misschien gaan ze wel naar de rechter, zeggen ze.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:40 schreef Jump het volgende:
gaaastquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:40 schreef Jump het volgende:
De laatste die dat zei is nu gebanned.quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:01 schreef SCH het volgende:
Is die Geqxon te huur, vindt het wel een lekker ding.
Omdat?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De laatste die dat zei is nu gebanned.
Pak de Telegraf maar keihard aanquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De laatste die dat zei is nu gebanned.
Geen flauw idee. Misschien omdat zijn naam Marthijn is en dat wel erg veel lijkt op "Vereniging MARTIJN - pedofilie" ?quote:
Maar even onder ons gezegd en gezwegen..kun je er stiekem ook niet een beetje om lachen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Misschien omdat zijn naam Marthijn is en dat wel erg veel lijkt op "Vereniging MARTIJN - pedofilie" ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |