quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Praat geen poep nerd. Hij is zeer waarschijnlijk diegene die het laatst lacht.
Scant iemand het ff in? Ik heb natuurlijk geen zin om er een Telegraaf voor te moeten kopen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:00 schreef Geqxon het volgende:
Wacht maar op de krant van morgen
hint hint
ff scannen hequote:Op woensdag 8 maart 2006 19:59 schreef Thomas__Acda het volgende:
of net zoals in Metro. Ergens piepklein, maar wij hebben de telegraaf, dus ik zal t morgen wel zien
Of er mee gezien te worden......quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:59 schreef Jane het volgende:
Scant iemand het ff in? Ik heb natuurlijk geen zin om er een Telegraaf voor te moeten kopen.
Dan komen ze bij hem langsquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:00 schreef Steve-O het volgende:
Wat dacht je van hart van nederland
Zal zijn moeder leuk vinden .quote:
Serieus?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:07 schreef Drugshond het volgende:
SCH had toch ook zo'n mooie buikschuiver... dat Pr.Bernard op sterven lag.
3+ mnd voor zijn werkelijke dood. En de nieuwsmedia was er toen toch (zonder screening) er bovenop gesprongen.
Zeg dat heb ik bedacht.quote:
O ja dat weet ik nog wel....quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:07 schreef Drugshond het volgende:
SCH had toch ook zo'n mooie buikschuiver... dat Pr.Bernard op sterven lag.
3+ mnd voor zijn werkelijke dood. En de nieuwsmedia was er toen toch (zonder screening) er bovenop gesprongen.
Dat was wel een misselijke grap trouwens.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:35 schreef Drugshond het volgende:
"Prins Bernhard is overleden" - serieus gerucht
Was s-avonds ook op RTL- boulevard (bleek uiteindelijk niet te kloppen).
Dan plaats ik hierbij een tvp.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
ja dat is hier Lonewolf2003
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |