goedkoop, jij boft maarquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:14 schreef Omkron het volgende:
¤250,- enkele kamer.. omdat ik niet meer aan het werk kom.
Ga je nog een punt maken, of is dit huiltopic 3001?quote:
Ik ben niet op de hoogte van de gemiddelde huurprijs van een eengezinswoning in een achterstandswijk.quote:
punt was al gemaakt. het eten is spotgoedkoop in dit land.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:16 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Ga je nog een punt maken, of is dit huiltopic 3001?
Pas de OP dan maar even aan wat betreft honger lijden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:18 schreef McCarthy het volgende:
[..]
punt was al gemaakt. het eten is spotgoedkoop in dit land.
Dus omdat jij 2 winterpenen en een halfje brood kunt kopen bestaat het niet in dit land dat er mensen zijn die niet moeten zeuren dat ze geen geld meer hebben ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:18 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Postzegels ook.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:18 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Als hij op eigen benen komt te staan, zal hij misschien ontdekken dat er meer lasten in de maand zijn dan alleen dit.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:20 schreef Tomatenboer het volgende:
McCarthy meent een winterpeen met brood en wat druiven nog een maaltijd te noemen ook![]()
Je hebt een maaltijd gekocht voor een kleine 8 gulden,quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:47 schreef McCarthy het volgende:
Ik heb wat eten nodig dus net naar de super geweest (C1000). Dit kocht ik
[ code verwijderd ]
btw was 6% en is dus 0.22 euro van het totaal
Dit is ruim voldoende voor 1 avond maaltijd. sterker nog. Die tofifee was luxe en ik had teveel peen en druiven.
Kortom: eten is spotgoedkoop en niemand hoeft dus in dit land honger te lijden. 1 uur bij de mac werken is al voldoende om een avond maaltijd bij elkaar te verdienen.
het voedsel is dus iig goedkoop, Ik wil dus geen gehuil meer horen van links wat betreft voedsel
goh, hoe zou dat nou toch komenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:22 schreef yvonne het volgende:
Oh, enne, dat niet aan de bak komen?
Je zult de eerste afgestudeerde niet zijn..
en van de mensen die beweren dat de euro alles duurder gemaakt heeft.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:47 schreef McCarthy het volgende:
Ik heb wat eten nodig dus net naar de super geweest (C1000). Dit kocht ik
[ code verwijderd ]
btw was 6% en is dus 0.22 euro van het totaal
Dit is ruim voldoende voor 1 avond maaltijd. sterker nog. Die tofifee was luxe en ik had teveel peen en druiven.
Kortom: eten is spotgoedkoop en niemand hoeft dus in dit land honger te lijden. 1 uur bij de mac werken is al voldoende om een avond maaltijd bij elkaar te verdienen.
het voedsel is dus iig goedkoop, Ik wil dus geen gehuil meer horen van links wat betreft voedsel
Dus voor 20% van je inkomen heb je een spotgoedkope avondmaaltijd. Wat een geweldig voorbeeld McC...quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:47 schreef McCarthy het volgende:
1 uur bij de mac werken is al voldoende om een avond maaltijd bij elkaar te verdienen.
Probeer eerst even onze standpunten te weerleggen..quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:26 schreef McCarthy het volgende:
dolle mina in actie
Ik had er express nog de Toffifee bij gezet en de BTW. het kan dus allemaal nog goedkoper. Raar he dat ik concludeer dat er geen honger geleden hoeft te worden.
Waaorm meot ik dan voor egoist uitgemaakt worden? Omdat ik de jankverhalen in dit land spuugzat ben
Ga eens studeren in plaats van fokken, daar gaan me belastingcente.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:26 schreef McCarthy het volgende:
dolle mina in actie
Ik had er express nog de Toffifee bij gezet en de BTW. het kan dus allemaal nog goedkoper. Raar he dat ik concludeer dat er geen honger geleden hoeft te worden.
Waaorm meot ik dan voor egoist uitgemaakt worden? Omdat ik de jankverhalen in dit land spuugzat ben
welke standpunten?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:28 schreef Omkron het volgende:
[..]
Probeer eerst even onze standpunten te weerleggen..
Het is al weer een tijdje zo dat alle jankverhalen in dit land van rechts komen. Kijk alleen al naar de topics op dit forum.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:26 schreef McCarthy het volgende:
Omdat ik de jankverhalen in dit land spuugzat ben
omdat jij wilt dat bijstandsmoeder wel luxe moeten kunnen eten ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:27 schreef Frank-NL het volgende:
Je begint een beetje de rechtse Meki te worden, oftewel: ik neem je in ieder geval niet meer serieus. Hopelijk velen met mij.
A) je bent egocentrischquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:26 schreef McCarthy het volgende:
Dat jouw redenering een reductio ad absurdum is.quote:
Gast, je moet eens kappen met je gezeik. Het enige dat je kan is je suffe standpunten op dit forum plempen en bij iedereen waarmee je het niet eens bent naar een bron vragen. Je bent een karikatuur van jezelf geworden, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:29 schreef McCarthy het volgende:
[..]
omdat jij wilt dat bijstandsmoeder wel luxe moeten kunnen eten ?
Nu al niet meer joh? Ik vind dat je wel erg snel conclusies trekt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:27 schreef Frank-NL het volgende:
Ik neem je in ieder geval niet meer serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |