goh, hoe zou dat nou toch komenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:22 schreef yvonne het volgende:
Oh, enne, dat niet aan de bak komen?
Je zult de eerste afgestudeerde niet zijn..
en van de mensen die beweren dat de euro alles duurder gemaakt heeft.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:47 schreef McCarthy het volgende:
Ik heb wat eten nodig dus net naar de super geweest (C1000). Dit kocht ik
[ code verwijderd ]
btw was 6% en is dus 0.22 euro van het totaal
Dit is ruim voldoende voor 1 avond maaltijd. sterker nog. Die tofifee was luxe en ik had teveel peen en druiven.
Kortom: eten is spotgoedkoop en niemand hoeft dus in dit land honger te lijden. 1 uur bij de mac werken is al voldoende om een avond maaltijd bij elkaar te verdienen.
het voedsel is dus iig goedkoop, Ik wil dus geen gehuil meer horen van links wat betreft voedsel
Dus voor 20% van je inkomen heb je een spotgoedkope avondmaaltijd. Wat een geweldig voorbeeld McC...quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:47 schreef McCarthy het volgende:
1 uur bij de mac werken is al voldoende om een avond maaltijd bij elkaar te verdienen.
Probeer eerst even onze standpunten te weerleggen..quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:26 schreef McCarthy het volgende:
dolle mina in actie
Ik had er express nog de Toffifee bij gezet en de BTW. het kan dus allemaal nog goedkoper. Raar he dat ik concludeer dat er geen honger geleden hoeft te worden.
Waaorm meot ik dan voor egoist uitgemaakt worden? Omdat ik de jankverhalen in dit land spuugzat ben
Ga eens studeren in plaats van fokken, daar gaan me belastingcente.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:26 schreef McCarthy het volgende:
dolle mina in actie
Ik had er express nog de Toffifee bij gezet en de BTW. het kan dus allemaal nog goedkoper. Raar he dat ik concludeer dat er geen honger geleden hoeft te worden.
Waaorm meot ik dan voor egoist uitgemaakt worden? Omdat ik de jankverhalen in dit land spuugzat ben
welke standpunten?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:28 schreef Omkron het volgende:
[..]
Probeer eerst even onze standpunten te weerleggen..
Het is al weer een tijdje zo dat alle jankverhalen in dit land van rechts komen. Kijk alleen al naar de topics op dit forum.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:26 schreef McCarthy het volgende:
Omdat ik de jankverhalen in dit land spuugzat ben
omdat jij wilt dat bijstandsmoeder wel luxe moeten kunnen eten ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:27 schreef Frank-NL het volgende:
Je begint een beetje de rechtse Meki te worden, oftewel: ik neem je in ieder geval niet meer serieus. Hopelijk velen met mij.
A) je bent egocentrischquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:26 schreef McCarthy het volgende:
Dat jouw redenering een reductio ad absurdum is.quote:
Gast, je moet eens kappen met je gezeik. Het enige dat je kan is je suffe standpunten op dit forum plempen en bij iedereen waarmee je het niet eens bent naar een bron vragen. Je bent een karikatuur van jezelf geworden, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:29 schreef McCarthy het volgende:
[..]
omdat jij wilt dat bijstandsmoeder wel luxe moeten kunnen eten ?
Nu al niet meer joh? Ik vind dat je wel erg snel conclusies trekt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:27 schreef Frank-NL het volgende:
Ik neem je in ieder geval niet meer serieus.
Nee kneus, dat een bijstandsmoeder of wie dan ook eindelijk eens gewoon kan eten, dat is heel iets anders.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:29 schreef McCarthy het volgende:
[..]
omdat jij wilt dat bijstandsmoeder wel luxe moeten kunnen eten ?
a) ik kan de tering naar de nering zettenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
A) je bent egocentrisch
B) Ga maar eens 1 dag, 1 dag slechts ruilen met mensen die dit niet hebben, die HOOR je namelijk niet, de "armoe"die jij kent , ken je van SBS6
C) Rond je studie dan alsjeblieft niet af en flikker eindelijk op naar Gambia.
Klinkt een beetje als mijn ouders toendertijd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom niet naar de Aldi geweest, dat is nóg goedkoper!
Waarom niet bij het Leger des Heils aankloppen elke avond voor een slaapplek dan heb je geen huurkosten (dit zeggende bedenk ik me ineens dat McCarthy dit waarschijnlijk nog een goed punt zou vinden ook)![]()
Waarom je kind nog naar school sturen, kost toch alleen maar geld?
Beter nog; je kind de deur uit doen, allemaal onnodige kosten!
Waarom nog douchen, 1x per maand is meer dan zat, kost toch alleen maar geld.
Van 1 kopje drinken per dag kun je ook in leven blijven, dus het water kunnen we net zo goed ook afsluiten - Bovendien: douchen kan trouwens ook bij de buren.
Aangezien een pakje lucifers minder kost dan gas en elektriciteit kunnen we ook wel zonder elektriciteit en gas, en verwarmen we ons met wat kaarsen!
Zie hier, een aantal stellingen die zó van McCarthy hadden kunnen zijn, waarna McCarthy beslist dat een uitkeringsgerechtigde dus met gemak van ¤ 100,- in de maand rond zou moeten kunnen komen...
![]()
a) Dat kun je niet want je hebt nog nooit voor jezelf hoeven zorgenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:32 schreef McCarthy het volgende:
[..]
a) ik kan de tering naar de nering zetten![]()
b) wat niet hebben. Er is fucking bijstand in dit land. Hoogst van de wereld. Je hoeft geen honger te hebben mits je de juiste kuezes kanmaken. dus stop met roken, doe die hond het huis uit en zeg je abbo op de evronica gids op
c) waarom al deze verwensingen? Zelf aan de uitkering? Gefrustreerd dat je niet kan krijgen wat je wilt hebben. Sta je op het punt ontslagen te worden.
mijn maaltje is karrig maar absurd? Dat geeft maar eens aan dat je ZELF verwend bentquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:29 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Dat jouw redenering een reductio ad absurdum is.
Erm blaat? http://en.wikipedia.org/wiki/Reductio_ad_absurdumquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:35 schreef McCarthy het volgende:
[..]
mijn maaltje is karrig maar absurd? Dat geeft maar eens aan dat je ZELF verwend bent
a) en dus kan ik niet de tering naar de nering zetten. Rare conclussiequote:Op woensdag 8 maart 2006 18:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
a) Dat kun je niet want je hebt nog nooit voor jezelf hoeven zorgen
b) je bent zo fucking blind jij, echte armoede, en daarvan zijn er legio in dit land die je niet hoort en ziet die dat nieteens hebben, de SBS6 arme die jij kent is niet de doorsnee
c) Nee sukkeltje, ik kijk om me heen en heb m'n ogen en oren open.
Misschien moet je er dan eens een baantje bijzoeken, fakking pauper.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:51 schreef McCarthy het volgende:
je wilt ook nog eens luxe eten? Sorry dat zit er voor mij als student niet in.
gewoon, GVDquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee kneus, dat een bijstandsmoeder of wie dan ook eindelijk eens gewoon kan eten, dat is heel iets anders.
waarom? ik klaag toch niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Misschien moet je er dan eens een baantje bijzoeken, fakking pauper.
Het is sowieso te duur en te eenzijdigquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:41 schreef McCarthy het volgende:
[..]
gewoon, GVDwat is er mis met dit maaltje. Ik eet het al jaren (in wisselnde samensteling uiteraard). Je vraagt teveel yvonne. Maar dat zie je zelf maar niet in
Sttt... straks schiet hij van die opmerking nog in een depressie...quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:41 schreef Omkron het volgende:
Stiekūm is McCarthy ook een beetje links..!
Was geen ad hominem, was gewoon repliek op jouw vraag.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:39 schreef McCarthy het volgende:
[..]
c) leuk die ad hominem attacks van je. Daarom ben je zo mateloos populair hier.
Wat vind je vriendin van die romantische diners van je?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:41 schreef McCarthy het volgende:
gewoon, GVDwat is er mis met dit maaltje. Ik eet het al jaren (in wisselnde samensteling uiteraard). Je vraagt teveel yvonne. Maar dat zie je zelf maar niet in
McCarthy mag met liefde en plezier hier eens 2 weken komen wonenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:41 schreef Omkron het volgende:
Stiekūm is McCarthy ook een beetje links..!
ho toch op joh. Dit is de AVONDMAALTIJD. De aonvdmaaltijd. Ja. 's ochtands kan je iets ander nemen. In de middag ook. Een broodje vis is al voor minder dan 2 euro te koop. Een pak melk en wat brinta en je bent binnen. Hier en daar nog wat fruit en je hebt voldoende vitaminen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:41 schreef DionysuZ het volgende:
luister eens McCarthy, van 3x deze 'maaltijd' per dag kun je niet leven. Dan krijg je een tekort van allerlei vitamines en andere voedingsstoffen die bijv. in vlees zitten. En dan komen doktersbezoeken ook weer vaker voor.
liever geen sex dan een lelijk wijfquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:42 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat vind je vriendin van die romantische diners van je?
Dat is bullshit, ik zie niet in waarom ik in een ander zijn luxe moet voorzien, het is wetenschappelijk bewezen dat je armoede niet oplost door armoedige mensen geld te geven, de beste manier om armoede te bestrijden is door mensen aan het werk te zetten, en de beste methode daarvoor is door de uitkeringen af te schaffen. Bovendien als "rijke" mensen geld moeten afgeven aan armen zal dat weer een negatieve impuls aan hun geven. Armoede is een keuze waarvoor je kiest, niet waar in je terecht komt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:35 schreef Tomatenboer het volgende:
McCarthy ziet liever de ene helft van de bevolking 6x per jaar op vakantie gaan, en 3x per dag een drie gangen menu eten, en 5 auto's voor de deur, en dat de andere helft dan op droog brood met een winterpeen zit te kauwen.....
We hebben het hier luxe genoeg, en we zijn met z'n allen rijk genoeg om iedereen in Nederland fatsoenlijk te laten leven, en daar wordt je zelf echt niet slechter van!
Laten we daar trots op zijn, DIT is Nederland! Waar de onderste laag van de bevolking niet hoeft te leven als in Polen of Roemeniė oid.
Bronnetje? Maar als ik jou goed begrijp rot jij het liefst op naar de VS?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:43 schreef McCarthy het volgende:
[..]
de armste in de USA krijgen iig wel voldoende voedingsstoffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |