Ga zetten danquote:
quote:
Geen commentaarquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:09 schreef _Cara_ het volgende:
Met migraine..een post over migraine plaatsen...ik ben ook echt een stom wicht.![]()
Tja, dan moet je "bazin" maar ook niet zulke achterlijke beslissingen nemen . . .quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ben jarig maar voel me niet jarig, heb ook baal dag achter de rug, nou ja hopelijk word het nog wat
* guitarist.nl wenst Bar_en_Mar een fijne verjaardagquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ben jarig maar voel me niet jarig, heb ook baal dag achter de rug, nou ja hopelijk word het nog wat
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:
neem nog een Murphy'squote:Op woensdag 8 maart 2006 20:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bah, ik zit aan mijn uitgaanstax. Ik heb het gevoel dat iedere pint die ik vanavon drink mijn gestel nog verder gaat slapen. Het leven van een exchange student gaat niet over rozen.
Maar goed, wat moet dat moet.
Hoera, ik heb het allemaal weer overleefd. En het was aangenaam.quote:
idemquote:
Het lukt even niet allemaal hequote:Op donderdag 9 maart 2006 10:33 schreef Pheno het volgende:
Gvd, kan ik mijn vrije week die ik volgende week zou hebben weer terugdraaien...
Gaat het een beetje Pheno?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:33 schreef Pheno het volgende:
Gvd, kan ik mijn vrije week die ik volgende week zou hebben weer terugdraaien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |