Ga zetten danquote:
quote:
Geen commentaarquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:09 schreef _Cara_ het volgende:
Met migraine..een post over migraine plaatsen...ik ben ook echt een stom wicht.![]()
Tja, dan moet je "bazin" maar ook niet zulke achterlijke beslissingen nemen . . .quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ben jarig maar voel me niet jarig, heb ook baal dag achter de rug, nou ja hopelijk word het nog wat
* guitarist.nl wenst Bar_en_Mar een fijne verjaardagquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ben jarig maar voel me niet jarig, heb ook baal dag achter de rug, nou ja hopelijk word het nog wat
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:59 schreef Bar_en_Mar het volgende:
neem nog een Murphy'squote:Op woensdag 8 maart 2006 20:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bah, ik zit aan mijn uitgaanstax. Ik heb het gevoel dat iedere pint die ik vanavon drink mijn gestel nog verder gaat slapen. Het leven van een exchange student gaat niet over rozen.
Maar goed, wat moet dat moet.
Hoera, ik heb het allemaal weer overleefd. En het was aangenaam.quote:
idemquote:
Het lukt even niet allemaal hequote:Op donderdag 9 maart 2006 10:33 schreef Pheno het volgende:
Gvd, kan ik mijn vrije week die ik volgende week zou hebben weer terugdraaien...
Gaat het een beetje Pheno?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:33 schreef Pheno het volgende:
Gvd, kan ik mijn vrije week die ik volgende week zou hebben weer terugdraaien...
And how does this make you feel? [/dr. Phill]quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:21 schreef Polen het volgende:
Ik denk dat ik zo maar eens een koffie ga drinken..
And is it working for ya?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
And how does this make you feel? [/dr. Phill]
Ook enig idee op wat ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
ik verveel me de touwtyfus... zit te wachten...
En dan maandag weerquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:59 schreef Eric_Cantona het volgende:en
maar gelukkig morgen uitslapen, stage, voetballen en zuipen en dan 't hele weekend nix-en en zuipen
moet je krabbenquote:
Kan er niet bijquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
moet je krabben
OT lekker.. wijn drinken
Succes morgenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:34 schreef _Cara_ het volgende:
Beetje nerveus voor tentamen..
Wel lekker gezwommen!
Wat voer jij toch allemaal uit Mokstertje lief?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:35 schreef Mokster het volgende:
Moe... En erg jammer dat het niet meer gisteravond is... Maar verder:![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:11 schreef Pheno het volgende:
Ik verveel me de tyfus. Ik had alles al afgemaakt omdat ik twee weken vrij zou zijn. Nu heb ik gvd geen flikker te doen. En ik heb geen twee weken vrij. SUPER!
<vul hier een verwensing in>
Lullig foutje ??quote:
Veel oefenen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nog steeds een tekort aan inzicht, zelfde liedje als altijd
Alles wat je daar bij kan bedenken, dat kloptquote:
Volgende keer gewoon je instructeur meenemen . . .quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:17 schreef Sylvana het volgende:
nog steeds een tekort aan inzicht, zelfde liedje als altijd![]()
Ik vind niet dat je dat bentquote:
Ga dan verhuizenquote:
Hoezo dat nu?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:27 schreef _Kimmie_ het volgende:
overbodig, te veel
T is niet minder geworden zeg maarquote:
De beste zondagen!quote:Op zondag 12 maart 2006 15:34 schreef Mokster het volgende:
Genomen!
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:34 schreef Mokster het volgende:
Genomen!

met wat ?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik wou dat mijn ouders eens ophielden...
Van een probleem is hier geen sprake. Jij gaat nergens heenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
met wat ?![]()
ot: gister echt weer een erg leuke middag/avond gehad met vriendinnen (die ik een tijd geleden op vakantie heb leren kennen)! Elke keer weer heerlijk en gezellig als ik ze zie en spreek!
Verder een uber schattighuisje
gezien in de stad waar ik erg zou willen wonen..zelfs de straatnaam is prachtig! Alleen een beetje jammer dat ik toch eerst werk moet vinden aan de andere kant van het land (waar ik ook moeite mee heb: een van mijn twee huidige banen is echt superleuk en het werk daar ligt alles behalve dan voor het oprapen). Bovendien zal ik eerst een loterij moeten winnen wil ik dat huis kunnen betalen...
en dat is een probleem want ik doe niet mee aan loterijen
Dat probleem ken ikquote:Op zondag 12 maart 2006 21:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Verder een uber schattighuisje
gezien in de stad waar ik erg zou willen wonen..zelfs de straatnaam is prachtig! Alleen een beetje jammer dat ik toch eerst werk moet vinden aan de andere kant van het land (waar ik ook moeite mee heb: een van mijn twee huidige banen is echt superleuk en het werk daar ligt alles behalve dan voor het oprapen). Bovendien zal ik eerst een loterij moeten winnen wil ik dat huis kunnen betalen...
en dat is een probleem want ik doe niet mee aan loterijen
![]()
omdat life sucksquote:Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef guitarist.nl het volgende:
waarom zijn alle leuke meiden al bezet
maakt dat nou uit... gewoon goed je best doen.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef guitarist.nl het volgende:
waarom zijn alle leuke meiden al bezet
week ni...quote:Op maandag 13 maart 2006 01:05 schreef kataboe het volgende:
kank je helpe?
quote:Op maandag 13 maart 2006 01:11 schreef kataboe het volgende:
ja week nie, vaker gezellig zijn:P
Heftige instemming.quote:Op maandag 13 maart 2006 08:24 schreef Mokster het volgende:
Nog nagenietend van het weekend...
quote:
quote:
Je lekt luchtquote:Op maandag 13 maart 2006 19:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Pff...
oeps...! *ventieltje dichtdraait*quote:
Wacht even, spreek voor jezelf!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:00 schreef Pheno het volgende:
Ze moeten sterven. Allemaal
Hey kataboe. Welkom in [R&P SC] Jojo-en .quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:38 schreef kataboe het volgende:
ja uhm, vrij duf, kzit op sgool dus zegt genoeg himnv
hihi, thks,,,,quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:42 schreef Polen het volgende:
[..]
Hey kataboe. Welkom in [R&P SC] Jojo-en .
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:26 schreef melismay het volgende:
Waardeloos, ik vind mezelf niet zo leuk meer eignenlijk![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:26 schreef melismay het volgende:
Waardeloos, ik vind mezelf niet zo leuk meer eignenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |