Of hij begint spontaan te janken als hij deze opmerking leestquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:33 schreef TrenTs het volgende:
Die zit met bier en een zak chips ergens met z'n goddelijke benen op tafel zich kapot te lachen.
Hij lacht inderdaad ook met grote regelmaat.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:34 schreef feessie het volgende:
[..]
Of hij begint spontaan te jankens als hij deze opmerking leest![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:34 schreef feessie het volgende:
[..]
Of hij begint spontaan te janken als hij deze opmerking leest![]()
Ik wel hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:43 schreef zhe-devilll het volgende:
God is liefde en energie
en alles is het plan
dat je geen reet van dat plan snapt..ach![]()
Ik snap God ook nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:43 schreef zhe-devilll het volgende:
God is liefde en energie
en alles is het plan
dat je geen reet van dat plan snapt..ach![]()
Het ultieme doel van God is ONDERSCHEIT MAKEN ......quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:14 schreef pberends het volgende:
Wat is het ultieme doel van God eigenlijk, al zou ie bestaan en dit universum gemaakt hebben?
Zijn doel is dat alle mensen in de hemel komen doordat ze geloven dat Jezus Christus voor je zonden gestorven is en is opgestaan. En dat daardoor al je fouten zijn vergeven!quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:14 schreef pberends het volgende:
Wat is het ultieme doel van God eigenlijk, al zou ie bestaan en dit universum gemaakt hebben?
Daar waar jij het over hebt,gaat buiten god omquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:54 schreef onemangang het volgende:
Wie naar het universum kijkt kan maar één conclusie trekken: God heeft het universum geschapen om zwarte gaten te voeren met materie.
Als dat zijn doel is dan moet hij eens gaan zoeken naar een cursus communicatie. Wie weet dat er dan wat duidelijkheid komt, want de kerkelijke instellingen zijn alles behalve vredelievend... Ik vind het prima dat mensen geloven maar dat ze mee doen met de kerken dat snap ik nooit.... De kerken proberen zoveel te manipuleren...quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:54 schreef Yusinkwon het volgende:
[..]
Zijn doel is dat alle mensen in de hemel komen doordat ze geloven dat Jezus Christus voor je zonden gestorven is en is opgestaan. En dat daardoor al je fouten zijn vergeven!
Johannes 3:16 - Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.
Doel van het Universum? Ik denk laten zien hoe groot / machtig die wel niet is!
Ik denk dat de kerk bestaatquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:58 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Als dat zijn doel is dan moet hij eens gaan zoeken naar een cursus communicatie. Wie weet dat er dan wat duidelijkheid komt, want de kerkelijke instellingen zijn alles behalve vredelievend... Ik vind het prima dat mensen geloven maar dat ze mee doen met de kerken dat snap ik nooit.... De kerken proberen zoveel te manipuleren...
En dat zou nooit een onderdeel van het plan van een god kunnen zijn in mijn ogen
Ik denk dat de kerk bestaat omdat God een levende God is , anders was de kerk wel utigestorven na 2000 jaarquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:00 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Ik denk dat de kerk bestaat
Door het feit dat ze soortgenoten zoeken
Der zijn zeker veel meningsverschillen tussen de kerken, helaas maar waar. Maar de kern is overalquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:58 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Als dat zijn doel is dan moet hij eens gaan zoeken naar een cursus communicatie. Wie weet dat er dan wat duidelijkheid komt, want de kerkelijke instellingen zijn alles behalve vredelievend... Ik vind het prima dat mensen geloven maar dat ze mee doen met de kerken dat snap ik nooit.... De kerken proberen zoveel te manipuleren...
En dat zou nooit een onderdeel van het plan van een god kunnen zijn in mijn ogen
Eh... 99,9999999999999999999999999999999999999999999999999% (of meer) van het universum bestaat uit leegte, brokstukken, meteoren, zwarte gaten en andere zaken. De aarde is daarin net zo nietig in als een zandkorrel is in verhouding tot de Sahara.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:57 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[..]
Daar waar jij het over hebt,gaat buiten god om
Maar idd dat gebied bestaat
Ja zeker de kern is vaak hetzelfde, daar ben ik het zeker mee eens. Maar kijk eens naar het verleden van de kerk. Onderdrukken van de bevolking was (en misschien nog steeds) de normaalste zaak van de samenleving, geld afpersen --> De bouw van kerken/cathedralen in de middeleeuwen. Het instellen van het huwelijk ergens rond 1500 of 1600. En zelfs tegenwoordig het oordelen van mensen die anders zijn de standaard die de kerk voorschrijft.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:09 schreef Yusinkwon het volgende:
[..]
Der zijn zeker veel meningsverschillen tussen de kerken, helaas maar waar. Maar de kern is overal
hetzelfde! Als je zegt dat kerken niet vredelievend zijn dan heb jij alleen kennis van de negatieve history van deze kerkelijke instellingen. Want het doel van een kerkelijke instelling is altijd positief. Zou die toch negatief zijn, dan kan je weleens wat vraagtekens zetten of het nu echt een kerkelijke instelling is! Of dat de mensen daar het wel goed hebben begrepen.
Het doel van god is er voor te zorgen dat niemand meer in hem geloofd -> onderbouwing?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:14 schreef Tomek het volgende:
Het doel van god is er voor te zorgen dat niemand meer in hem geloofd. Daar gaat namelijk de hele wereld van naar de tering en dat weet godje maar al te goed. En ja, hij heeft toch echt het beste met ons voor hè... we zijn toch zijn kinderen
god![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |