quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:42 schreef Elvi het volgende:
Laat ik me ook es int gesprek mengen.. Anders komen hier steeds dezelfde mensen![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:42 schreef Elvi het volgende:
Laat ik me ook es int gesprek mengen.. Anders komen hier steeds dezelfde mensen![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:04 schreef gaai het volgende:
Môgguh.........![]()
En mij vergeet je voor het gemak maar even Barb?Heb je enig idee hoeveel pijn dat doet aan m'n zieltje........?
![]()
quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:59 schreef Analyzing_Barb het volgende:
zal ik een foto topic aan maken?ik ben zo benieuwd hoe iedereen eruit ziet. Nok heb ik al gezien, Vampi een kleine foto....
![]()
Sorry!quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:04 schreef gaai het volgende:
Môgguh.........![]()
En mij vergeet je voor het gemak maar even Barb?Heb je enig idee hoeveel pijn dat doet aan m'n zieltje........?
![]()
Grrr Nokquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:38 schreef Barb het volgende:
Hallo lieve mensen,
Ik heb een vraagje/verzoekje. Zouden jullie Analyzing_Barb alsjeblieft willen afkorten tot A-Barb? Het vind het best lastig dat zij mijn nick genoemd wordt, zeker omdat ik Fok via de googlesearch. Ik heet al 5 jaar Barb hier en dit is best verwarrend. Nu snap ik best dat je een nick niet zomaar meer kunt veranderen, vandaar dat A-Barb misschien een alternatief is? (ook omdat ik heel goed begrijp dat je niet iedere keer Analyzing_Barb volluit gaat typen).
Onder het mom van: kleine moeite, groot plezier?
Barb
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:38 schreef Barb het volgende:
Hallo lieve mensen,
Ik heb een vraagje/verzoekje. Zouden jullie Analyzing_Barb alsjeblieft willen afkorten tot A-Barb? Het vind het best lastig dat zij mijn nick genoemd wordt, zeker omdat ik Fok via de googlesearch. Ik heet al 5 jaar Barb hier en dit is best verwarrend. Nu snap ik best dat je een nick niet zomaar meer kunt veranderen, vandaar dat A-Barb misschien een alternatief is? (ook omdat ik heel goed begrijp dat je niet iedere keer Analyzing_Barb volluit gaat typen).
Onder het mom van: kleine moeite, groot plezier?
Barb
iddquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:41 schreef gaai het volgende:
[..]
![]()
Nah, ik zal proberen eraan te denken.......maar ik kan niets garanderen........
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:29 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Grrr Nok![]()
![]()
spelen met mijn gevoelens hè![]()
![]()
Is dit de wraak?quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:31 schreef Analyzing_Barb het volgende:
nou ik ben weer naar Bellaatjetot later liefjes (
)
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Jij ook dan. Tja....... ben trouw aan maar een vent, maar met de vrouwen......
![]()
Ben ik nou een player?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:29 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Grrr Nok![]()
![]()
spelen met mijn gevoelens hè![]()
![]()
Ow was dat een soort van 'jaloersheid-post'.....quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:44 schreef nokwanda het volgende:
![]()
Jij ook dan. Tja....... ben trouw aan maar een vent, maar met de vrouwen......
![]()
Ben ik nou een player?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:31 schreef Analyzing_Barb het volgende:
nou ik ben weer naar Bellaatjetot later liefjes (
)
![]()
JAMMER!quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:17 schreef mailyourmom het volgende:
* mailyourmom gaat jullie verlaten... Misschien wel voor lange tijd, misschien wel voor altijd.
gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:21 schreef mailyourmom het volgende:
Yep... Vandaag ben ik er nog even, maar morgen niet meer...
Why? Zijn we niet leuk genoeg?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:17 schreef mailyourmom het volgende:
* mailyourmom gaat jullie verlaten... Misschien wel voor lange tijd, misschien wel voor altijd.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:31 schreef mailyourmom het volgende:
Prima! Maar ik zit nu op m'n werk, waar ik veel tijd heb om te posten. Maar binnenkort gaat de boel helaas sluiten en morgen wordt m'n computer geformatteerd...
ow, da's klotequote:Op woensdag 8 maart 2006 11:31 schreef mailyourmom het volgende:
Prima! Maar ik zit nu op m'n werk, waar ik veel tijd heb om te posten. Maar binnenkort gaat de boel helaas sluiten en morgen wordt m'n computer geformatteerd...
Ja, beviel me heel goed maar we zijn overgenomen door de concurrent en nu willen ze maar één van beide Nederlandse kantoren open houden. En dat zijn wij dus niet geworden.quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:35 schreef vamperotica het volgende:
mijn humeur is net als t weer
Da's nog meer klote.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:36 schreef vamperotica het volgende:
ow.... zoessie heeft een buis in dr been, maar die is niet om t vocht af te tapen, maar om nog meer medicijnen in mijn zoessie te pompen...
Er ging ook nog iets mis met de naald....
klote man... dus je bent druk opzoek naar iets nieuws?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:35 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
Ja, beviel me heel goed maar we zijn overgenomen door de concurrent en nu willen ze maar één van beide Nederlandse kantoren open houden. En dat zijn wij dus niet geworden.
Ik heb gelukkig al iets nieuws!quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
klote man... dus je bent druk opzoek naar iets nieuws?
@Vamp
klote voor zoessie![]()
wens der beterschap
![]()
U is lief....quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]*barra doet gek dansje om vamp op te vrolijken*
Dat is snel. Goed hey. Maar daar kun je dus niet fokkenquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:44 schreef vamperotica het volgende:
En alle andere ouwehoeren ook
Nee, thuis heb ik het te druk... en op m'n werk ook (ik ga thuis werken). Zal weinig tijd hebben om te fokken.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is snel. Goed hey. Maar daar kun je dus niet fokken
En thuis fok je niet?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:51 schreef mailyourmom het volgende:
[..]
Nee, thuis heb ik het te druk... en op m'n werk ook (ik ga thuis werken). Zal weinig tijd hebben om te fokken.
zekerquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:40 schreef Genverbrander het volgende:
hoi mensen
barra, heb jij zelf paranormale dingen meegemaakt dat je erin gelooft?
En als Elvis er nou opeens uit komt?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zekerheb een aantal keren dingen gezien die ik op geen enkele mogelijkheid kan verklaren.
ik moet er echter wel bij zeggen dat ik altijd zeer sceptisch ben over dit soort dingen.
als iemand zegt ik zag iets raars in de lucht heb je 2 soorten mensen
1: HET IS EEN UFO
2: probeert het eerst anders te verklaren
ik probeer het eerst anders te verklaren.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:12 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
En als Elvis er nou opeens uit komt?![]()
gewoon postenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:35 schreef CarDani het volgende:
ja leuk....fotooooosssssss...................![]()
![]()
![]()
Ik vrees alleen een TOTALE internetcrash en viruswaarschuwingen als ik mijn foto hier neerzet![]()
quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:56 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Nou............mijn hart gaat wel sneller slaanmaar ik geloof niet dat dat aan een hartaanval te wijten is hoor
wakker worden droompjequote:Op woensdag 8 maart 2006 13:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Net lekker geslapen op de bank
Tijd om weer bij te komen
![]()
Ik word er moe vanquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wakker worden droompjehoe was je firewall?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:33 schreef sararaats het volgende:
ik zit vreselijk in de knoop met mijn gevoelens.
ik zie zondag de vrouw terug waar ik 2 jaar gelukkig mee was.
ik ga wel vragen of ik zaterdag mag vertrekken (dan ga ik met de trein)
pffff, verliefd zijn is een ramp
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:39 schreef merlin693 het volgende:
moest deze ergens kwijt he
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[afbeelding]
zooo nu hebben jullie ook allemaal weer een hartaanval
Vandaag zal de zon niet meer gaan schijnenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:12 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
heee...8 maart vandaag? staat ons nog iets te wachten vandaag?
8 march 2003quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Vandaag zal de zon niet meer gaan schijnen![]()
Maar morgen wel
Is het niet morgen dat de zon gaat schijnen, dan is het in de lente of zomer
meer fotos van droompje erin!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Fotoboek staat vol met foto's bij mij, maar 1 foto van mezelf, de rest gekke dingen erin gezet
1 foto van mezelf is genoeg, zodra ik een Ninja kostuum heb, ga ik op de foto met Ninja pak![]()
Of een foto met een ridderpak. Of een foto waar ik op een zwart paard zit, een wild paard
Eerst 10 kilo afvallen zodat die dubbele kin weg isquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
meer fotos van droompje erin!
ik heb ook 1x per 2 a 3 maanden een dipdagquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:24 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Eerst 10 kilo afvallen zodat die dubbele kin weg is
En daarna in een andere outfit, ik wil eens anders op de foto. Dus ik ga het anders aanpakken, ik ga als x-men op de foto de volgende keerOf met een Indiana Jones hoed uit Disney Land.
Ben weer levend, gisteren een zware dip gehad maar dat gebeurt de beste of nietEens per 2 maanden een dip is niet erg.
Wat is er met 8 march 2003
Iets bijzonders gebeurt toen
Gisteren was mijn pa jarig, maar die was bowlen de hele avond, en toen ie terug kwam lag ik in mijn nest. Ben kapot van de virus-scanner, is altijd de eerste 3 dagen erna. Maar niet meer zo kapot als gisteren nu.
Bowlen dus, en niet blowen
Inderdaad doorgaan met adem halen, alleen ben ik altijd bang dat het er 2 worden en daarna 3 dagen. Daarom voelt 1 simpele dip-dag als hel aan. Omdat ik een tijd 365 dagen of nog langer in een dip heb geleefd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb ook 1x per 2 a 3 maanden een dipdagniets aan te doen je gewoon kut voelen en doorgaan met ademhalen
dat is het fijne van posttraumatische dystrofie schijnbaar...quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hallo dan en dank u
Hey... je arme slagroomsoessie![]()
Maar hoe kunnen ze er nou meer medicijnen in gaan pompen als ze de achterliggende oorzaken niet eens kunnen achterhalen? Jeezzzz. Lijkt me ook niet zuiver op de een of andere manier.
Dank jequote:Op woensdag 8 maart 2006 15:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Tis niet makkelijk dat PM@S of wel
Doet me denken aan een messenger van windows of google.
Sterkte ermee
Ben blij dat ik een man ben
Volgende week staat genoteerd op mijn digitale agendaquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:12 schreef gaai het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik heb er nu nog geen last van hoor.....ergens volgende week, vermoed ik, wel weer.....![]()
Het is ook erger voor m'n huisgenoten dan voor mezelf........![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
dat is het fijne van posttraumatische dystrofie schijnbaar...
http://www.posttraumatischedystrofie.nl/index.html
Hee een lotgenootquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
dat is het fijne van posttraumatische dystrofie schijnbaar...
http://www.posttraumatischedystrofie.nl/index.html
blijkbaar hequote:
bij mijn zoessie ( draculettetje) is hetvorig jaar augustus begonnen na eenzweepslag.quote:
in 1 voet/enkelquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:43 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Echt heel erg, heeft ze het in een ledemaat of meerdere?
Misschien weet ze het al maar Dr. Frank Huygen in het Eramus in A'dam boekt hele goede resultaten, als ze er behoefte aan heeft wil ik wel adres/tel.nr. gevenquote:
graag...quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:53 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Misschien weet ze het al maar Dr. Frank Huygen in het Eramus in A'dam boekt hele goede resultaten, als ze er behoefte aan heeft wil ik wel adres/tel.nr. geven
Yupquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:58 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Kan ik dat doen naar het adres wat in jouw profiel staat?
ja maar het is ook een boekquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Is toch die film
Met Sean Connery
Of heb ik dat mis
Nu staat rave op
Deze muziek gaat zo snel, dat ik de neiging heb om mijn icoon op te fokken![]()
De tijdsinterval korter maken dus. Die staat nu op 0,34 secondes en die fok ik nog op naar 0,22![]()
Of naar 0,12
Als dat niet te snel gaat, maar snelheid is okey
Wist ik nietquote:
Ik heb ff muziek nodig die opfoktquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:01 schreef displission het volgende:
scooter is meuk..is een loser..van mij mag ie zo straatveger worden..maar die gast is rijk en heeft honderden vrouwen dus op de een of andere manier doet hij het goed
Ik heb het zelf niet gelezen, maar die lange vond het een leuk boekquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Maakt niet uit of het een kinderboek is of niet, zolang het verhaal okey is, dan is het goed
Is het verhaal okey
Kinderboeken lezen wel lekker snel uit
Ben net klaar met douchen en koffie zetten, matrix screensaver geinstalleerd en dan maar weer richting de 8e versnelling
Zometeen of morgen een versnellingsbak tekenen voor 7 t/m 12 versnelling. Zwarte achtergrond met groene of oranje letters.
ik sprak haar vroeger altijd online maar het is echt alweer lang geleden ben benieuwd hoe het met haar gaatquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Morwen heb ik lang niet meer gezien hier
Heb je haar mailadres niet
Maar natuurlijk, displissionquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:12 schreef displission het volgende:
gaai houdt je van me?
dat hyper gaat vanzelf wel weg....quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:33 schreef displission het volgende:
ademhalen gaat bijna niet als je aan het beffen bent onder de dekens..maar dat terzijde..
ademhalen gaat wel als je hyper bent...maar dat beloofd wat dit jaar..want dit is displission na een week niet blowen..wat gebeurt er in godsnaam als ik drie jaar van de drugs afben? Vlieg ik dan het bos in..en dan zie ik een kabouter en dan sla ik hem neer dat hij zo klein wordt als een mier..maar niet doodslaan he..want dat is niet goed voor het milieu..ben gewoon een beetje hyper..
ja das waar he voel me gelijk rustiger worden..maar geef me die chill pill toch maar..ik heb gewoon zin om uit te gaan..quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat hyper gaat vanzelf wel weg....gewoon rustig blijven ademen... je hartslag onder controle krijgen... dit is gewoon afkick verschijnselen... door blijven zetten man je kan het!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:37 schreef displission het volgende:
[..]
ja das waar he voel me gelijk rustiger worden..maar geef me die chill pill toch maar..ik heb gewoon zin om uit te gaan..
Uhuh....what Barra typedquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat hyper gaat vanzelf wel weg....gewoon rustig blijven ademen... je hartslag onder controle krijgen... dit is gewoon afkick verschijnselen... door blijven zetten man je kan het!
quote:
ey je word vanzelf moe... dood zal je er niet aan gaan!quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:40 schreef displission het volgende:
koffie hoor ik daar een magisch woord..IK OOK !!!!
hoe lang houd ik dit vol..?
nee hoor helemaal geen slechte bedoelingen en voor mij mag je het 666 topic gewoon overslaan hoor..en de 13e jaargang ook ..lijkt me niet echt verstandig vrijdag de dertiende in 2013..eens in de honderd jaar..welk doolhof..het is heel simpel het nu is waar het om draait het verleden en de toekomst defineer je als bullshit..het nu daar draait het om daarin kun je alles maken..maar het heeft wel connecties..quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik weet dat we straks bevrijd zijn allemaal. We gaan met z'n allen uit het doolhof en richting de laatste dimensie nog. Buiten het doolhof lijkt het alsof je in de zevende hemel zit en kunt vliegen. Binnen het doolhof gelden begrenzingen en beperkingen en nog meer.
Ik zit nog altijd in het doolhof als het ware en ben bezig met zoeken.
Heb in mijn map favouriten een aparte sub-map aangemaakt met als titel.
"Doolhof-oplossingen"
Het was een doolhof opgezet doorWie heeft het doolhof gemaakt
Was het ter puur vermaak
Of zaten er slechte bedoelingen achter
2 Keer maar liefst in 2013.......in september en decemberquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:52 schreef displission het volgende:
[..]
..lijkt me niet echt verstandig vrijdag de dertiende in 2013..
Idd.....ik maak daarom ook niet drukquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
volgens veel mensen gaan we in 2012 allemaal de pijp uit dus maken we 2013 niet eens mee
Nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:59 schreef displission het volgende:
maar projecteren in de toekomst heb je dat wel eens geprobeert dromenvanger dat je onder in de zee zit..in de lotushouding en dat je dan het licht projecteerd in de toekomst als alles zo stil is.. en dat dat het moment is wat mensen dan voelen dat jij dat doet..??
2012 gebeurt er niets. In ieder geval niets slechts.quote:
ik geloof ook dat ik dan gewoon 29 wordquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:59 schreef Genverbrander het volgende:
wedden dat ik in 2013 gewoon mijn 30ste verjaardag vier?
dan hoop ik dat we ook fucking meer ruimte krijgen!quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:02 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik geloof ook in een openbaring en het open gaan van de hemel.
Terugkeer van de overleden mensen en het opensplijten van de hemel.
En dan komt er een nieuwe wereld.
Ik denk dat er nieuwe werelden gaan ontstaan ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan hoop ik dat we ook fucking meer ruimte krijgen!
ikke wel heerlijk kan me vaak energieker maken dan 8 uur slapenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:03 schreef gaai het volgende:
hm......mediteren.....ik kan dat dus gewoon niet....
Veel te druk in m'n hoofd altijd![]()
Ik wil er niet eens aan denken hoe oud ik dan word......quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik geloof ook dat ik dan gewoon 29 word![]()
is dat een aanzoek?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:05 schreef displission het volgende:
hoor ik daar het magische woord senseo dromenvangertje? he..heb je al een vriendin? want volgens mij kan die echt wegdromen met je..anders wil ik je vriendje wel zijn..speel je nog met werelden..??
Yep, heb ik weleens gehad, maar dan had ik ook wel de nodige biertjes opquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:12 schreef displission het volgende:
wel eens een peuk achterstevoren gerookt? per ongeluk..meestal gebeurt zoeits in het donker? smaakt echt goor joh..
Wees welkomquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:12 schreef BONG4002 het volgende:
Zo, laat ik hier ook eens een berichtje posten
Ik lees hier vaak mee trouwens, erg leuk forum.
Met die peuk is mij ook al eens gebeurt en waarom er geen asbakken op straat staan, vraag ik me ook vaak af.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:12 schreef displission het volgende:
wel eens een peuk achterstevoren gerookt? per ongeluk..meestal gebeurt zoeits in het donker? smaakt echt goor joh..maar is wel heel zonde gooi je je peuken altijd op straat? wrm zijn er geen speciale asbakken op straat overal..wrm mogen we niet meer roken in de trein? alleen omdat iemand liep te zeiken..gewoon niet controleren in die coupe..gewoon overslaan scheelt mij ook weer geld, nee maar wel tracken he..met de chip..ja wordt gebruikt om de dienstverlening beter te maken.BULLSHIT er is totaal geen controle op..ik doe niet mee met de ov chip ik ga een protest aan de nieuwe dienstregeling is ook bullshit
Dankjequote:
Lurken doe ik ook wel eens, maar meestal heb ik het geduld niet om te lezen de hele tijd. Lange teksten heb ik nog moeite mee. Komt ook nog goed, ooit vind ik mijn rust welquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje
Zijn best veel interessante topics hier te lezen vind ikBen nog een beetje aan het lurken hier en daar
Knap hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:19 schreef gaai het volgende:
roken is zóóóóó 2005![]()
( ben nu 3½ week gestopt en neej ik ben geen fanatieke anti-roker geworden, ik ben gewoon een beetje trots op mezelf)
Je hebt gelijk........opnieuw dan:quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Je bent 3 1/2 week gestopt en noemt roken 2005
Je hebt in 2006 dus ook gerookt nog
Wel knap dat je gestopt bent
Applaus Applaus !!!!!
Tja, dat herken ik wel (de lappen tekst enzo), als het onderwerp me erg boeit dan lees ik het helemaal, anders ga ik op "snel lezen" modusquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Lurken doe ik ook wel eens, maar meestal heb ik het geduld niet om te lezen de hele tijd. Lange teksten heb ik nog moeite mee. Komt ook nog goed, ooit vind ik mijn rust wel
Soms gaat het rap hier, sneller dan snel. Alsof ik aan de speed zit. Maar het zal wel liggen aan de flow ofzo. Of aan de koffie en nicotine of wat dan ook.
Ja die smoes heb ik ook een tijd gebruikt.....quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Knap hoor
Ik zou het ook kunnen, maar geniet er teveel van dusik liever nog even door
Ja, wel herkenbaarquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:23 schreef gaai het volgende:
[..]
Ja die smoes heb ik ook een tijd gebruikt.....![]()
En welkom in ouwehoer !![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:23 schreef displission het volgende:
gaai goed vrouw! ik meen het maar anti rokers..hmm..ik heb wel eens een filmpje of was het nu een strip gezien waarin een vrouw met haar poes een peuk rookte..zou dat scahdelijk zijn voor de gezondheid..ik kreeeg er wel voldoening van maar zij dat weet ik niet..het is wel mogelijk net zoals vacuum zuigen in water..
Ehh..tja best moeilijke vraag, heb weleens slaapverlammingen etc. gehad, en ook soms lucide gedroomd, maar dat laatste komt helaas zelden voorquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:25 schreef displission het volgende:
heb je ervaring met het paranormale BONG4002? Wil je daar misschien wat over kwijt?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:12 schreef BONG4002 het volgende:
Zo, laat ik hier ook eens een berichtje posten
Ik lees hier vaak mee trouwens, erg leuk forum.
Dat vind ik nou echt niet lekkerquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik drink nog eentje en daarna alcohol-vrij bier
Mijn icoon is weer veranderd
Weet ikquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
touwens droompje je sigon't imitate, innovate
das van hugo boss
Kloptquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:32 schreef displission het volgende:
je bent echt gestopt met drinken he..op dezelfde dag dat ik gestopt ben met blowen..?? DV?
ik kan je wel wat karate lerenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Klopt
Ik ben gekapt en wil 10-15 kilo afvallen en sporten. En karate wil ik nog.
Ik wil Ninja worden
ik ben ook heeeel vredelievend maar laat in deze wereld echt niet over me heen lopenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:35 schreef displission het volgende:
ja ik heb type cursus gehad, weet nog goed dat mijn alarm afging toen ik aan hettypen was in de klas..was net bezig met 100 aanslagen per minuut toen hoorde ik mijn scooter afgaan..nee niet die uit duitsland het was een peugot..volgens mij..ik heb hem afgevoerd en daarna wilde ik hem opvoeren..toen wer dook een stukje van mijn tand afgeslagen..gadver wat haat ik die kerel..maar ik heb hem niet teruggeslagen, ben best wel vredelievend verder..nooit echt ruzie gehad volgens mij..wel een keer iemand in zijn gezicht gespuugd en uitgescholden om zijn koeieogen
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik kan je wel wat karate leren
en judo
en teakwondo
en kickboxen![]()
Ik wil nog 5 kilo kwijt.....maar ik moet altijd uitkijken met afvallen.....dat ik niet weer in de anorexia schietquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Klopt
Ik ben gekapt en wil 10-15 kilo afvallen en sporten. En karate wil ik nog.
Ik wil Ninja worden
Lukt je wel.....gewoon rustig sporten en dan gaat het lekker goed eraf met die kilo's. Te snel afvallen is niet goed. Kun je beter langzaam doenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:40 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik wil nog 5 kilo kwijt.....maar ik moet altijd uitkijken met afvallen.....dat ik niet weer in de anorexia schietda's geen aanrader......
Maar het gaat me wel lukken.......icm fitness zeker![]()
Ik doe nog ff![]()
140.000 euroquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:40 schreef displission het volgende:
wie heeft een huis gekocht ..JAH THAT"S ME MAN>>140.000 op mijn naam staan..ach ja..je moet toch wat he..ben er wel op vooruit gegaan..wel gezellig zo met jullie trouwens..heb het gevoel dat ik het sleuteltje al heb gevonden, maar ik zeg het liever niet..ben nog een beetje onzichtbaar aan het doen wacht eigenlijk op het moment dat de lente begint..misschien krijg ik dan mijn powers terug
Misschien is het het lot van de kikker een brute dood te sterven.......quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik heb een probleem ................
Ik wil even naar de garage om wat was op te hangen maar er zit een kikker voor m'n keukendeur....
Als ik deur open doe vliegt dat beest waarschijnlijk naar binnen en vreet de kat hem op.
Als ik de kat ff boven doe rij ik waarschijnlijk met m'n rolstoel over die kikker en is hij alsnog dood....
Hoe kom ik in de garage?
de kat door het raam naar buiten doen en hem de kikker op laten etenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik wil even naar de garage om wat was op te hangen maar er zit een kikker voor m'n keukendeur....
Als ik deur open doe vliegt dat beest waarschijnlijk naar binnen en vreet de kat hem op.
Als ik de kat ff boven doe rij ik waarschijnlijk met m'n rolstoel over die kikker en is hij alsnog dood....
Hoe kom ik in de garage?
Ik denk dat je een vlieg moet vangen en die los moet laten buiten, dan gaat de kikker achter de vlieg aan. Maar vind maar eens een vlieg met deze winter en vooral een levende vlieg vangen is een probleem. Maar daar heb je de electronische vliegenmeppers voor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Hoe kom ik in de garage?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:39 schreef sararaats het volgende:
*beng*
ik ben daarstraks van de trap gedonderd toen ik met alle geweld mijn trap opholde
is er geen raampje ofzo?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:40 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Hoe kom ik in de garage?
En als het beestje niet op vriendelijkheid reageert kan je het altijd nog proberen met een:quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:47 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik wil geen dooie kikker!
Daar droom ik dan weer nachten over.
Wasje is best urgent, moet morgen droog zijn, dus ik moet NU naar de garage.
Ik zal het eerst eens proberen om met die kikker (door de deur) te praten en hem vriendelijk vragen of hij terug de vijver in wil gaan
haha heb echt niet overal zwart hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Welke band heb je
Ik wil dat dus ook leren, ik wil lenig zijn en nog meer. Maar dat heeft tijd . Tijd genoeg.
Ik wil dus echt een killer machine worden, niet om mensen pijn te doen of wat dan ook. Gewoon het idee dat je overal de zwarte band van hebtEn ook zelf-verdediging. Ik kon een meid die deed aan Jio Jitsu Is dat de juiste naam
Wat Ninja's ook kunnen, in het pikke-donker aanvoelen op hoeveel meter afstand je vijand zich begeeft.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:55 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Denk dat het inderdaad die krachtterm gaat worden gaai
idd ben benieuwtquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:56 schreef gaai het volgende:
[..]
Laat je nog wel even weten hoe het is 'afgelopen' ?
![]()
Zwart is ook moeilijk, maar goed, je kunt altijd werken richting zwart. Meteen zwart hebben is ook niet leuk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
haha heb echt niet overal zwart hoor
judo blauw
karate groen
taekwondo rood (krijg me blessure toen ik bezig was voor zwart )
Muay Thai Boxing heb ik 1.5 jaar gedaanmaar werd me iets te bruut
mja ik ben bij taekwondo en karate net blijven hangen onder zwart...quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zwart is ook moeilijk, maar goed, je kunt altijd werken richting zwart. Meteen zwart hebben is ook niet leuk.
Net zoals bij het sporten, daar is het ook een uitdaging om vooruit te gaan. Blijf je steken op 1 niveau dan is het niet leuk meer.
Camera meenemen en een keer proberen........quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:02 schreef sararaats het volgende:
weet je wat ik me al eeuwen afvraag?
of je eigenlijk foto's kan maken in een droom
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:03 schreef gaai het volgende:
[..]
Camera meenemen en een keer proberen........
Geluktquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:56 schreef gaai het volgende:
[..]
Laat je nog wel even weten hoe het is 'afgelopen' ?
![]()
ik vroeg het me gewoon afquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:03 schreef displission het volgende:
sararaats..alles kan als je lucide droomt volgens mij dus ook foto's maken..maar wat heb je eraan dat is de vraag?
Veel plezierquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jongens en meisjes ik ga mijn dinnetje der hielen likken een massage geven
tot vanavond misschien![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, als ze je 2 meter onder het zand willen begraven en levend willen verzuipen in een droom, dan ga je toch echt vechten ertegen. Maar ook dat gevecht kan spannend zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:14 schreef gaai het volgende:
Ik geniet elke nacht weer van m'n dromen.......leuk of niet.......omdat ik nooit besef had van m'n dromen toen ik nog blowde.....en nu dus wel.....hééérlijk vind ik het![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:19 schreef Analyzing_Barb het volgende:
helleeeeuuuuuuhhhhh naaaaaaaavond
Hoiquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:19 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Eujquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:19 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Haihaiquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:22 schreef YourGuardian het volgende:
Wanneer het nergens over gaat kan ik ook wel ff meedoen..![]()
Livequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:23 schreef displission het volgende:
it was an evening we shared with the sun to find out where we belong from the earliest days we were dansing in the shadows more wine because i've got to have u more skin..
Ben druk bezig..dit weekend zal ik weer wat schrijven...kost een hoop tijd.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:23 schreef displission het volgende:
hey YG doe je iets met die vragen in het topic ? leggingen lezingen etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |