Sport zequote:Op woensdag 8 maart 2006 15:03 schreef leonieke het volgende:
Hallo Marc
Gaat wel. Ik ga het nuttige aan het aangename gaan koppelen: halfuurtje fietsen, 20 minuten trilplaat, 20 minuten zonnebank.
Tot straks misschien
Mwah... Slome dag met kloteweer, niet echt goed voor een stralend humeurquote:
Kloteweer is het inderdaad jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Mwah... Slome dag met kloteweer, niet echt goed voor een stralend humeur.
Hier nog één, gister geloofde ik bijna dat er een eind aan de winter kwam (lekker zonnetje), vandaag is die illusie weer wreed verstoordquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:11 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Kloteweer is het inderdaad jaregen
Geef mij maar de zomer
Inderdaadquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier nog één, gister geloofde ik bijna dat er een eind aan de winter kwam (lekker zonnetje), vandaag is die illusie weer wreed verstoord.
Goed hoor!!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:34 schreef OoAstridoO het volgende:
Vikingmeisje en GlacierHoe is het met jullie?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:39 schreef Glacier het volgende:
Met mij is het ook goed hoor
Leuke middag gehad met MutZ ....
dank jequote:Op woensdag 8 maart 2006 17:49 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier geeft een troostende knuffel
Was de ochtend niets dan??quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:39 schreef Glacier het volgende:
Met mij is het ook goed hoor
Leuke middag gehad met MutZ ....
geen vriendje, snap dat danquote:
hoiquote:
Does zwaaien jaquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:49 schreef Sjowhan het volgende:
Goeieavond.
Zometeen ff lekker trainen, heb ik 2 weken niet gedaan
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker wel trainen. Wij gaan hier weer niet, het regent
Huillies zijn het, allemaalquote:
Jij ook alquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben halverwege de dag naar huis gekomen. Vanavond niet naar cursus, dikke vette griep, pijn overal, geen eetlust ook. Bwelch
hopquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
hoi
ik voel me kut
ik ben halverwege de dag naar huis gekomen. Vanavond niet naar cursus, dikke vette griep, pijn overal, geen eetlust ook. Bwelch
ja straksquote:
en na een kwartiertje in slaap vallenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja straks
en voetbal kijken vanuit kribbetje
nee ik heb vanmiddag al 3 uur geslapen. En dat terwijl ik gisteren en maandag ook al rond half 10, 10 uur in bed lagquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:13 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en na een kwartiertje in slaap vallen
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:15 schreef leonieke het volgende:
veel beterschap Fles![]()
En is er daar niemand in de buurt die jou een warme chocolademelk kan bezorgen ofzo?
ik benijd jequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee ik heb vanmiddag al 3 uur geslapen. En dat terwijl ik gisteren en maandag ook al rond half 10, 10 uur in bed lag
Maar je woonde toch tussen studenten? Of ben jij helemaal verhuisd zonder mij iets te zeggen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
gewoon de boot gemist op de huwelijksmarktEn heel vaak is dat niet echt een probleem, maar soms dus wel
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
gewoon de boot gemist op de huwelijksmarktEn heel vaak is dat niet echt een probleem, maar soms dus wel
Leuke droomquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:22 schreef leonieke het volgende:
En toen droomde ik zowaar van Harry Potter
(ik had net 40 minuten zittn fietsen met boek van HP voor mij)
Ik weet niet meer echt wat er gebeurde, gewoon dat ik wakker werd en direct aan HP dacht, dus ik vermoed eigenlijk meer dat ik over hem gedroomd hebquote:
ja klopt, maar die komen mij geen chocolademelk brengen hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar je woonde toch tussen studenten? Of ben jij helemaal verhuisd zonder mij iets te zeggen?
ja sorry, er was nog geen "Wentel jezelf hier in zelfmedelijden"-topicquote:
Hmz... Ik kon wel een leuk verhaal gebruiken, valt een beetje tegen ditquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet niet meer echt wat er gebeurde, gewoon dat ik wakker werd en direct aan HP dacht, dus ik vermoed eigenlijk meer dat ik over hem gedroomd heb
Ja, er kwam zelfs geen seks aan te pasquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz... Ik kon wel een leuk verhaal gebruiken, valt een beetje tegen dit.
En je kunt ze niet buitensmijten?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja klopt, maar die komen mij geen chocolademelk brengen hoor
Ik dacht bij HP toch aan wat andersquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, er kwam zelfs geen seks aan te pas
vast wel. Maar levert dat chocolademelk op denk je?quote:
alsof jij niet weet waar die zijn toverstaf heeftquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe zou dat trouwens zijn met een tovenaar? Kan wel grappig zijn waarschijnlijk
hewlett packard?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht bij HP toch aan wat anders
Hij heeft er twee... dat is het hem netquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alsof jij niet weet waar die zijn toverstaf heeft
nou en? Jij hebt toch ook 2 gaatjes?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij heeft er twee... dat is het hem net![]()
ik spreek ook niet van een probleem eh... (drie trouwens hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou en? Jij hebt toch ook 2 gaatjes?
Ik zie het probleem niet
multitasken is okeequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
ik spreek ook niet van een probleem eh... (drie trouwens hoor) Het lijkt me gewoon spannend
![]()
Die heeft waarschijnlijk een heel leuke toverstafquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe zou dat trouwens zijn met een tovenaar? Kan wel grappig zijn waarschijnlijk
niet zo bescheiden hequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
ik spreek ook niet van een probleem eh... (drie trouwens hoor) Het lijkt me gewoon spannend
![]()
En daarom denk ik dat je daarvoor een tovenaar nodig hebt.. want een gewone vent en multitaskenquote:
dat lijkt me best lekkerquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:46 schreef qu63 het volgende:
ook weer even zwaait
buikje rond gegeten met lekkere Cointerau toe
Nose insertionsquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet zo bescheiden he
ik tel er zo al 8
Jij moet echt oppassenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En daarom denk ik dat je daarvoor een tovenaar nodig hebt.. want een gewone vent en multitasken![]()
![]()
ik heb je nooit horen klagen anders hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En daarom denk ik dat je daarvoor een tovenaar nodig hebt.. want een gewone vent en multitasken![]()
![]()
quote:
http://www.hermans.org/culinair/FAB/grog.htmlquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat lijkt me best lekker
Weet iemand hoe je grog moet maken? Schijnt wel goed te zijn voor mij
Moet jij geen lessen voorbereiden ofzoquote:
ah flexquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://www.hermans.org/culinair/FAB/grog.html
dat?
ben je nou nog niet weg?quote:
psv gaat eraan olé, oléquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:54 schreef Glacier het volgende:
[..]
Echt hoopgevend ziet het er nu niet uit, maargoed
www.albert.nl ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah flex
Ik dacht dat er nog wat heet water bij moest of zo... Waar kan ik op Internet een fles brandewijn bestellen?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
psv gaat eraan olé, olé
* MutZ rent hard weg
Ik zit al safe tot binnen twee weken..quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet jij geen lessen voorbereiden ofzo
Zolang je me vrijdag maar troostquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:55 schreef MutZ het volgende:
psv gaat eraan olé, olé
* MutZ rent hard weg
heerlijk om dat te zeggen als je vriendje voor psv isquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*vingers in oren stopt en hysterisch begint te gillen "hou je bek hou je bek HOU JE BČČČČK!!!!"
quote:
i willquote:
ja, olympic lyon - psv 1-0quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:08 schreef dolle_hond het volgende:
foebal?
dat probeer ik glacier ook duidelijk te makenquote:
En ondertussen maar die hollanders uitlachen hequote:Op woensdag 8 maart 2006 21:35 schreef leonieke het volgende:
Ik ben al blij dat wij al die stress niet moeten meemaken![]()
arme belgjesquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:35 schreef leonieke het volgende:
Ik ben al blij dat wij al die stress niet moeten meemaken![]()
De voetballers? Nee, die lach ik niet uit hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ondertussen maar die hollanders uitlachen he
1 1/2 jaar terug was ik op hockeytoernooi in luxemburg. Waren ook een aantal belgische teams. Keken we daar savonds naar nederland - tsjechie (niet al te best voor nederland). Die belgen dus lachen.quote:
heel gek iddquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 1/2 jaar terug was ik op hockeytoernooi in luxemburg. Waren ook een aantal belgische teams. Keken we daar savonds naar nederland - tsjechie (niet al te best voor nederland). Die belgen dus lachen.
Toen wij vroegen wanneer zij hun 1e wedstrijd op het ek spelen gingen werden ze kwaad
Gek he![]()
de rest van de nederlanders wel?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
De voetballers? Nee, die lach ik niet uit hoor![]()
hoiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:25 schreef Parvus het volgende:
hoe noem je een pet die rechters altijd ophebben, zo'n vierkant dingetje met van die touwtjes eraan![]()
Oh ja, het is ook een nationale sport geworden om de Hollanders uit te lachen als ze blunderen in het voetbal en voor jullie om de Belgen uit te lachen als we blunderen (maar dat gaan we dus niet doen komende zomerquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 1/2 jaar terug was ik op hockeytoernooi in luxemburg. Waren ook een aantal belgische teams. Keken we daar savonds naar nederland - tsjechie (niet al te best voor nederland). Die belgen dus lachen.
Toen wij vroegen wanneer zij hun 1e wedstrijd op het ek spelen gingen werden ze kwaad
Gek he![]()
We hebben geen idee denk ik (maar ik mag eigenlijk niet meer denken van de mensen hierquote:
ik heb geen idee... weet precies wat je bedoelt, maar niet hoe het heet...quote:
Ik weet zelfs niet wat hij bedoelt dus ik denk dat het iets typisch hollands zal zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik heb geen idee... weet precies wat je bedoelt, maar niet hoe het heet...
wij doen tenminste meequote:Op woensdag 8 maart 2006 21:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh ja, het is ook een nationale sport geworden om de Hollanders uit te lachen als ze blunderen in het voetbal en voor jullie om de Belgen uit te lachen als we blunderen (maar dat gaan we dus niet doen komende zomer)
Voor zoiets zou ik trouwens nooit kwaad worden
jaja.....quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het zou wel eens kunnen voorvallen ja.. Maar echt niet vaak hoor![]()
Vast wel, als je heel erg je best doetquote:
Tis Engels volgens mijquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet zelfs niet wat hij bedoelt dus ik denk dat het iets typisch hollands zal zijn![]()
that's mequote:En doorbreek anders ff mijn kwartet ja![]()
quote:
Ik ook niet moet ik zeggen. Al valt er voor ons weinig te lachen om de belgen. Ze doen nooit meequote:Op woensdag 8 maart 2006 21:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh ja, het is ook een nationale sport geworden om de Hollanders uit te lachen als ze blunderen in het voetbal en voor jullie om de Belgen uit te lachen als we blunderen (maar dat gaan we dus niet doen komende zomer)
Voor zoiets zou ik trouwens nooit kwaad worden
moet je wel de hulp van ons hebbenquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:09 schreef leonieke het volgende:
Pfff binnenkort organiseren we het wel weer zelf
tisser qu?quote:
Ik heb eindelijk weer eens goed geslapen en leuk gedroomd ipv dat nachtmerrie-achtige gedoe van de laatste tijdquote:
Qu'tjequote:
och gutquote:
jalours?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
och gutWeer een wilde nacht achter de rug?
Neequote:
qu!quote:
goed planquote:
Jagquote:
Mutz.quote:
bevalt het je niet?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mutz.
Ik ga misschien verhuizen.
Mwoah er zijn wat dingen die na verloop van tijd gaan irriteren...quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
bevalt het je niet?
waarheen ga je verhuizen?
Ik moet ook maar eens op me eige gaan wonenquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwoah er zijn wat dingen die na verloop van tijd gaan irriteren...Ik wil naar de buren, het andere appartementencomplex van AUT.
Een stuk beter. Nadeel: ik moet zelf koken.
FlesHoe ist?
en dat zelf koken gaat een groot probleem worden?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwoah er zijn wat dingen die na verloop van tijd gaan irriteren...Ik wil naar de buren, het andere appartementencomplex van AUT.
Een stuk beter. Nadeel: ik moet zelf koken.
FlesHoe ist?
Volgens mij moet je inderdaad eens op jezelf gaan wonen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens op me eige gaan wonen
met mij is het verder eigenlijk best kut op het momentGriep, pijn, gammel, en hard toe aan zomer en zo
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij moet je inderdaad eens op jezelf gaan wonen.Ben je al huisoudste?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was ik al toen ik hier kwam wonen in maart 1999
Dat koken gaat niet echt een probleem worden denk ik. Vlees in de pan mikken en net zo lang wachten tot het een bruin korstje krijgt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
en dat zelf koken gaat een groot probleem worden?
btw, kan ik het adres gewoon overpennen of moet er nog iets bij
Je bent dus al overdatum.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was ik al toen ik hier kwam wonen in maart 1999
Ik ken iemand die bij de buren zit, ook een Nederlander. Ben er nu een paar keer geweest en alles ziet er een stuk gezelliger uit. Zo heb je een leuke binnenplaats waar veel mensen bij elkaar komen, er is een grote lounge met veel banken, een pingpong tafel en een groot plasmascherm met dvd speler en banken zodat je lekker film kan kijken. Dat heb je hier dus niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:36 schreef MutZ het volgende:
en bij de buren is het dus veel beter?
Regelen dan, moet toch te doen zijn?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ken iemand die bij de buren zit, ook een Nederlander. Ben er nu een paar keer geweest en alles ziet er een stuk gezelliger uit. Zo heb je een leuke binnenplaats waar veel mensen bij elkaar komen, er is een grote lounge met veel banken, een pingpong tafel en een groot plasmascherm met dvd speler en banken zodat je lekker film kan kijken. Dat heb je hier dus niet.Tevens ziet alles er nieuwer en moderner uit. De appartementen zijn ook nieuwer, er is internet in de kamers en je bent meer onder de mensen doordat een appartement 5 mensen in totaal herbergt.
Je maakt wat sneller vrienden dan af en toe de "hallo" en "doei" die je hier maakt.
Oke. Dus jij vermaakt je wel.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat koken gaat niet echt een probleem worden denk ik. Vlees in de pan mikken en net zo lang wachten tot het een bruin korstje krijgt.Adres kan je gewoon overpennen.
Onze verdieping is echt bagger. Er zijn 10 single rooms en 2 appartementen van elk 5 mensen. Indeling:
Ap1: 1 koreaan, 3 kiwi's.
Rooms: Myanmar gozer, Vietnamees meisje (nooit gesproken), Thais meisje, Japans meisje, ik, Chinees meisje, Koreaan, Japannner, Rus, Cambodiaan.
Ap2: 1 Zweed, 1 Rus, 2 kiwi's, 1 onbekend.
Al die aziaten plakken bij elkaar.Het gebouw is nogal oud, althans, dingen zien er oud uit en mag wel eens vervangen worden. Er zijn twee tv lounges waarvan twee tv's in 1 lounge niet eens werken.
De ene tv die er dan is in de andere lounge heeft maar 10 kanalen, inclusief Maori tv.
Erg veel te doen dus. Spelletjes zijn nogal incompleet volgens mij dus dat gaat niet echt werken.
Ik heb dus een kaartje waarmee ik drie maaltijden kan halen op een dag. Gister kregen we een evaluatieformulier daarvoor. Ik heb het duidelijk laten weten, heb de hele achterkant volgekalkt met commentaar. Het ontbijt is een continental breakfast en niet te vreten. Lunch is prima. Dinner is afwisselend maar de porties veel te klein. Twee plakjes vlees van elk 2-3 mm dun is echt niet genoeg. Logisch gevolg: 's avonds nog een keer naar de Subway.
Tevens was het mealplan alleen voor mensen in single rooms. Zo stond het op de accommodatiemogelijkheden. Nu blijkt dat je dus ook als appartement-wonende mee kan doen aan dat mealplan.Als ik dat had geweten had ik dat gedaan natuurlijk.
![]()
![]()
Thanks. Klaarquote:
Weet ik niet meer. Maar ik wilde gewoon ff wat zeggen.quote:
Dat ga ik dus proberen te regelen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:41 schreef MutZ het volgende:
dat klopt, maar is het nu nog mogelijk om te verhuizen?
Ok.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:43 schreef classpc het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Maar ik wilde gewoon ff wat zeggen.
Hoe is 't weer daar?
Ondertussen wil heel Nederland dat ook wel denk ikquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:46 schreef Jaguarized het volgende:
Het weer is best lekker eigenlijk. Niet te warm, niet te koud. Gister en vandaag een lekker verkoelend buitje gehad, erg lekker.Vanochtend was het een graadje of 20.
Heb al zo'n zakdingetjequote:Op donderdag 9 maart 2006 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
www.hln.be -> kanaal fun kan je ze downloaden
Dat doet Glacier heel goed en geeft zo duidelijk te kennen dat ie echt ongeduldig is!quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:19 schreef Glacier het volgende:
* Glacier] is daar te ongeduldig voor[/me]
[me=Glacier knoeit ondertussen dubbelfrisss over de tafel
Ik schonk inderdaad te snelquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dat doet Glacier heel goed en geeft zo duidelijk te kennen dat ie echt ongeduldig is!
heequote:Op donderdag 9 maart 2006 12:12 schreef dolle_hond het volgende:
hey fles is er weer
moet ik teruglezen of zeg je nog ff hoe t met je is?
Lukt het niets doen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ons kent ons, en God Vikingsmeisje kent ons allemaal!!
gewoon dagelijk van inet halenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja sudoku
ik vergeet telkens zo'n bundeltje te halen bij de bruna
Schijnen zelfs van die apparaatjes voor te zijnquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:11 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ondertussen wil heel Nederland dat ook wel denk ikWe zitten hier nu met 2-9 graden en regen/natte sneeuw
Ik ben ondertussen ook toe aan lente/zomer en dat zegt een hele hoop
* Glacier winterfreak is
Klopt, ik heb ook zo'n 'spelcomputerke'quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijnen zelfs van die apparaatjes voor te zijn
Wie weet ie er ook wel een appje voor op een PDA
Hou eens op jijquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]Totaal andere wereld.
Accommodatie, toch best aardig.
[afbeelding]
Vakantiequote:Op donderdag 9 maart 2006 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hou eens op jij
Nu wil ik helemaal op vakantie![]()
Ik vind het te moeilijk.quote:
Trustequote:
Congratsquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga even mijn oma bellen
het mensje wordt 86 vandaag
het avondeten?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het idee dat ik nog naar de winkel moet, maar geen idee waarvoor
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga even mijn oma bellen
het mensje wordt 86 vandaag
Bierquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het idee dat ik nog naar de winkel moet, maar geen idee waarvoor
quote:
ik denk idd niet dat wij familie zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
mijnes wordt ook geen 84
maar 86
en ze woont in Den Helder. Ik heb wel een neef in Hilversum trouwens, vandaar dat ik dat dacht en zo
Pffffffffffquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk idd niet dat wij familie zijn
mijn oma wordt vandaag iets in de 70 geloof ik
zolang jij blijft zal het hier echt niet gezellig worden hoorquote:
Oh dat zal het zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
zolang jij blijft zal het hier echt niet gezellig worden hoor
vandaar dat iedereen de gezelligheid ergens anders zoekt
wat een gezelligheid meteenquote:
Daar zeg je wat.. de was!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, bonte was hangt te drogen, witte was draait
nu eens naar mijn reiskostendeclaratie kijken, zal wel dikke poen opleveren
Klinkt alsof jij in het bezit bent van leuk en uitdagend werk!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
Waarom zit ik hier in slaap te vallen?
Omdat het heerstquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
Waarom zit ik hier in slaap te vallen?
Zou dat het zijn jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klinkt alsof jij in het bezit bent van leuk en uitdagend werk!!![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:24 schreef es70 het volgende:
Ik ga maar eens een cd'tje op mijn pc tanken.
ik geloof het wel jaquote:
downloaden gok ikquote:
of online aanschaffen? Of gewoon afspelen? Wie zal het zeggen?quote:
Ik ? Rippenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of online aanschaffen? Of gewoon afspelen? Wie zal het zeggen?
esquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of online aanschaffen? Of gewoon afspelen? Wie zal het zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |