Moet jij geen lessen voorbereiden ofzoquote:
ah flexquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://www.hermans.org/culinair/FAB/grog.html
dat?
ben je nou nog niet weg?quote:
psv gaat eraan olé, oléquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:54 schreef Glacier het volgende:
[..]
Echt hoopgevend ziet het er nu niet uit, maargoed
www.albert.nl ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah flex
Ik dacht dat er nog wat heet water bij moest of zo... Waar kan ik op Internet een fles brandewijn bestellen?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
psv gaat eraan olé, olé
* MutZ rent hard weg
Ik zit al safe tot binnen twee weken..quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet jij geen lessen voorbereiden ofzo
Zolang je me vrijdag maar troostquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:55 schreef MutZ het volgende:
psv gaat eraan olé, olé
* MutZ rent hard weg
heerlijk om dat te zeggen als je vriendje voor psv isquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*vingers in oren stopt en hysterisch begint te gillen "hou je bek hou je bek HOU JE BÈÈÈÈK!!!!"
quote:
i willquote:
ja, olympic lyon - psv 1-0quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:08 schreef dolle_hond het volgende:
foebal?
dat probeer ik glacier ook duidelijk te makenquote:
En ondertussen maar die hollanders uitlachen hequote:Op woensdag 8 maart 2006 21:35 schreef leonieke het volgende:
Ik ben al blij dat wij al die stress niet moeten meemaken![]()
arme belgjesquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:35 schreef leonieke het volgende:
Ik ben al blij dat wij al die stress niet moeten meemaken![]()
De voetballers? Nee, die lach ik niet uit hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ondertussen maar die hollanders uitlachen he
1 1/2 jaar terug was ik op hockeytoernooi in luxemburg. Waren ook een aantal belgische teams. Keken we daar savonds naar nederland - tsjechie (niet al te best voor nederland). Die belgen dus lachen.quote:
heel gek iddquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 1/2 jaar terug was ik op hockeytoernooi in luxemburg. Waren ook een aantal belgische teams. Keken we daar savonds naar nederland - tsjechie (niet al te best voor nederland). Die belgen dus lachen.
Toen wij vroegen wanneer zij hun 1e wedstrijd op het ek spelen gingen werden ze kwaad
Gek he![]()
de rest van de nederlanders wel?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
De voetballers? Nee, die lach ik niet uit hoor![]()
hoiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:25 schreef Parvus het volgende:
hoe noem je een pet die rechters altijd ophebben, zo'n vierkant dingetje met van die touwtjes eraan![]()
Oh ja, het is ook een nationale sport geworden om de Hollanders uit te lachen als ze blunderen in het voetbal en voor jullie om de Belgen uit te lachen als we blunderen (maar dat gaan we dus niet doen komende zomerquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 1/2 jaar terug was ik op hockeytoernooi in luxemburg. Waren ook een aantal belgische teams. Keken we daar savonds naar nederland - tsjechie (niet al te best voor nederland). Die belgen dus lachen.
Toen wij vroegen wanneer zij hun 1e wedstrijd op het ek spelen gingen werden ze kwaad
Gek he![]()
We hebben geen idee denk ik (maar ik mag eigenlijk niet meer denken van de mensen hierquote:
ik heb geen idee... weet precies wat je bedoelt, maar niet hoe het heet...quote:
Ik weet zelfs niet wat hij bedoelt dus ik denk dat het iets typisch hollands zal zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik heb geen idee... weet precies wat je bedoelt, maar niet hoe het heet...
wij doen tenminste meequote:Op woensdag 8 maart 2006 21:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh ja, het is ook een nationale sport geworden om de Hollanders uit te lachen als ze blunderen in het voetbal en voor jullie om de Belgen uit te lachen als we blunderen (maar dat gaan we dus niet doen komende zomer)
Voor zoiets zou ik trouwens nooit kwaad worden
jaja.....quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het zou wel eens kunnen voorvallen ja.. Maar echt niet vaak hoor![]()
Vast wel, als je heel erg je best doetquote:
Tis Engels volgens mijquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet zelfs niet wat hij bedoelt dus ik denk dat het iets typisch hollands zal zijn![]()
that's mequote:En doorbreek anders ff mijn kwartet ja![]()
quote:
Ik ook niet moet ik zeggen. Al valt er voor ons weinig te lachen om de belgen. Ze doen nooit meequote:Op woensdag 8 maart 2006 21:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh ja, het is ook een nationale sport geworden om de Hollanders uit te lachen als ze blunderen in het voetbal en voor jullie om de Belgen uit te lachen als we blunderen (maar dat gaan we dus niet doen komende zomer)
Voor zoiets zou ik trouwens nooit kwaad worden
moet je wel de hulp van ons hebbenquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:09 schreef leonieke het volgende:
Pfff binnenkort organiseren we het wel weer zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |