ik benijd jequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee ik heb vanmiddag al 3 uur geslapen. En dat terwijl ik gisteren en maandag ook al rond half 10, 10 uur in bed lag
Maar je woonde toch tussen studenten? Of ben jij helemaal verhuisd zonder mij iets te zeggen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
gewoon de boot gemist op de huwelijksmarktEn heel vaak is dat niet echt een probleem, maar soms dus wel
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
gewoon de boot gemist op de huwelijksmarktEn heel vaak is dat niet echt een probleem, maar soms dus wel
Leuke droomquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:22 schreef leonieke het volgende:
En toen droomde ik zowaar van Harry Potter
(ik had net 40 minuten zittn fietsen met boek van HP voor mij)
Ik weet niet meer echt wat er gebeurde, gewoon dat ik wakker werd en direct aan HP dacht, dus ik vermoed eigenlijk meer dat ik over hem gedroomd hebquote:
ja klopt, maar die komen mij geen chocolademelk brengen hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar je woonde toch tussen studenten? Of ben jij helemaal verhuisd zonder mij iets te zeggen?
ja sorry, er was nog geen "Wentel jezelf hier in zelfmedelijden"-topicquote:
Hmz... Ik kon wel een leuk verhaal gebruiken, valt een beetje tegen ditquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik weet niet meer echt wat er gebeurde, gewoon dat ik wakker werd en direct aan HP dacht, dus ik vermoed eigenlijk meer dat ik over hem gedroomd heb
Ja, er kwam zelfs geen seks aan te pasquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz... Ik kon wel een leuk verhaal gebruiken, valt een beetje tegen dit.
En je kunt ze niet buitensmijten?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja klopt, maar die komen mij geen chocolademelk brengen hoor
Ik dacht bij HP toch aan wat andersquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, er kwam zelfs geen seks aan te pas
vast wel. Maar levert dat chocolademelk op denk je?quote:
alsof jij niet weet waar die zijn toverstaf heeftquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe zou dat trouwens zijn met een tovenaar? Kan wel grappig zijn waarschijnlijk
hewlett packard?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht bij HP toch aan wat anders
Hij heeft er twee... dat is het hem netquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
alsof jij niet weet waar die zijn toverstaf heeft
nou en? Jij hebt toch ook 2 gaatjes?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij heeft er twee... dat is het hem net![]()
ik spreek ook niet van een probleem eh... (drie trouwens hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou en? Jij hebt toch ook 2 gaatjes?
Ik zie het probleem niet
multitasken is okeequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
ik spreek ook niet van een probleem eh... (drie trouwens hoor) Het lijkt me gewoon spannend
![]()
Die heeft waarschijnlijk een heel leuke toverstafquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe zou dat trouwens zijn met een tovenaar? Kan wel grappig zijn waarschijnlijk
niet zo bescheiden hequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
ik spreek ook niet van een probleem eh... (drie trouwens hoor) Het lijkt me gewoon spannend
![]()
En daarom denk ik dat je daarvoor een tovenaar nodig hebt.. want een gewone vent en multitaskenquote:
dat lijkt me best lekkerquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:46 schreef qu63 het volgende:
ook weer even zwaait
buikje rond gegeten met lekkere Cointerau toe
Nose insertionsquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet zo bescheiden he
ik tel er zo al 8
Jij moet echt oppassenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
En daarom denk ik dat je daarvoor een tovenaar nodig hebt.. want een gewone vent en multitasken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |