zoiets bedoel je?quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
Links aan de machtdat wordt weer knuffelen met problemen, ipv ze aan te pakken.
De geschiedenis herhaald zich keer op keer.
Links gaat geld uitgeven, en rechts/midden kan over 8 jaar weer bezuinigen omdat het geld op is.
maar ja, ieder land krijgt de leiders die het verdiend
Het is juist andersom, rechts is de economie naar de klote aan het helpen en links knapt dat weer op. Je kúnt geen betere economie krijgen door alleen maar de prijzen omhoog te gooien.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
Links gaat geld uitgeven, en rechts/midden kan over 8 jaar weer bezuinigen omdat het geld op is.
Check!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
HEt puin ruimen is toch echt na de periode den uil begonnen hoor.
maar mensen leren er denk ik niks aan.
Of ben je soms vergeten waarom mensen in 2002 lpf zijn gaan stemmen.
Omdat oud vakbondsleider KOK ook een vakkevuller bleek te zijn.
Kijk maar naar zijn huidige bij baantjes.
Als Links dadelijk ook de 2e kamer verkiezingen wint,
Dan krijgt half Nederland een groot probleem omdat ze de Hypotheek rente gaan afschaffen.
Jezus wat een serieus antwoord in onz....quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:23 schreef zatoichi het volgende:
Eerst zien, dan geloven. Dat rechts niet werkt, is ondertussen wel duidelijkNee we zijn nog altijd een coalitie land, dus waarom iedereen zo bang is snap ik ook niet. Oftewel zoals van Gogh zei: "We kunnen er toch over praten..."
volgens mij stemde grotendeels van de mensen toen op de lpf vanwege de persoon pim fortuin en niet zozeer om wat hij wilde gaan doen. zijn ideën waren nie radicaal anders dan anders partij. hij wist het alleen mooi te verkopen. maar goed laat ik niet al te serieus doen in ONZquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
HEt puin ruimen is toch echt na de periode den uil begonnen hoor.
maar mensen leren er denk ik niks aan.
Of ben je soms vergeten waarom mensen in 2002 lpf zijn gaan stemmen.
Omdat oud vakbondsleider KOK ook een vakkevuller bleek te zijn.
Kijk maar naar zijn huidige bij baantjes.
Als Links dadelijk ook de 2e kamer verkiezingen wint,
Dan krijgt half Nederland een groot probleem omdat ze de Hypotheek rente gaan afschaffen.
en dat zou eens tijd worden ook. kan eindelijk de woningmarkt zich langzaam gaan herstellen. Op dit moment is de huizenmarkt een kunstmatig opgeblazen zeepbel. het is alleen te hopen dat ze een manier vinden om die zeepbel langzaam te laten leeglopen voordat hij barst.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
Whehehe.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:02 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Wacht maar tot het linkse tuig straks ook landelijk aan de macht komt en weer vreselijk leif gaat doen tegen alle nieuwe (en oude) medelanders....ik wil je dan nog wel eens horen..
Als links echt aan de macht komt gaat NL naar de klote...
Ik vrees dat we veel meer van dit soort lachende mannen krijgen te zien...quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:25 schreef zatoichi het volgende:
Jezus wat een serieus antwoord in onz....
Snel OT:
[afbeelding]
Amen to that.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:24 schreef nyny83 het volgende:
Als je zakkenvuller bent wordt je geen premier, die verdienen "slechts" 250.000 geloof ik. De gemiddelde directeur gaat daar ver overheen, dus je argument slaat als een lul op een drumstel.
Verder heeft Chowi gelijk: vrijwel alle vooraanstaande economen zijn het erover eens dat je de economie niet stimuleert door de koopkracht van de mensen te beperken. Integendeel juist.
Maargoed, laten we het niet over landelijke politiek hebben: het ging nu om de gemeentelijke verkiezingen.
Kijk wat ze lachen..... NU blij ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:25 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Jezus wat een serieus antwoord in onz....
Snel OT:
[afbeelding]
meneer heeft eerst geinvesteerd in zijn toekomst.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:24 schreef nyny83 het volgende:
Als je zakkenvuller bent wordt je geen premier, die verdienen "slechts" 250.000 geloof ik. De gemiddelde directeur gaat daar ver overheen, dus je argument slaat als een lul op een drumstel.
Verder heeft Chowi gelijk: vrijwel alle vooraanstaande economen zijn het erover eens dat je de economie niet stimuleert door de koopkracht van de mensen te beperken. Integendeel juist.
Maargoed, laten we het niet over landelijke politiek hebben: het ging nu om de gemeentelijke verkiezingen.
Zo te zien is het antwoord "Nee"quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:36 schreef xman het volgende:
We hebben een willekeurig paard gevraagd of hij er ook zo om moest lachen:
[afbeelding]
die man is vakbondsdirecteur geweest en heeft 2 eredoctoraten. Die had zich zonder het premierschap ook wel gered hoor. Bovendien wordt je niet zomaar premier. Lijkt me een beetje een groot risico: ik ga de komende 15 jaar in mijn politieke carriere investeren en heel weinig verdienen, en dan hoop ik dat ik premier wordt en kan ik daarna lekker mijn zakken vullen. De kans dat hij GEEN premier zou worden was een stuk groter denk ik toen hij eraan begonquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
meneer heeft eerst geinvesteerd in zijn toekomst.
Als hij geen premier was geweest, had hij die grof betalenden bijbanen ( bij de shell bijvoorbeeld) nooit gekregen. dus het is gewoon een zakkevuller met voorbedachte raden.
Ook Camiel Eurlings is een sportieve verliezerquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:50 schreef xman het volgende:
Ach ja What the Hell!! Zij kunnen ook wel om zichzelf lachen.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |