Inclusief Kutopmerkingen van de Ruk_manquote:
en leuke replies van Puckzzz en ondergetekendequote:Op woensdag 8 maart 2006 12:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Inclusief Kutopmerkingen van de Ruk_man![]()
Puckzzz is heel erg lief vandaag.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
en leuke replies van Puckzzz en ondergetekende
Slijmjurkquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Puckzzz is heel erg lief vandaag.
Puckzzzhoor
hmmm dus al mijn 570pix plaatjes die niet de layout ver**** worden linkjes?quote:Vanaf dinsdag 7 maart zullen de FOT mods alle fotos die vanaf dan gepost worden en die niet voldoen aan de norm van 550 pixels omzetten naar een linkje. Er is GEEN excuus meer.
ja best wel he? ik wordt haast bang van mezelf.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:39 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Puckzzz is heel erg lief vandaag.
Puckzzzhoor
Ik ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja best wel he? ik wordt haast bang van mezelf.
Ik heb ook heel even nagedacht of ik het wel zou posten.... heel even maar
Ik moet zo nog 3 uurtjes zwoegen en dan vakantiequote:Op woensdag 8 maart 2006 12:47 schreef Kleintje het volgende:
Gewerkt.... ik heb het volgehouden!
Een half uur lang
*pfew*
Zweet van voorhoofd veegt.
Hier moet ik ff van bijkomen
3 uurtjes?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:49 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik moet zo nog 3 uurtjes zwoegen en dan vakantie![]()
En er gaan veul foto's gemaakt worden.
Krijg ook nog een visagiste op bezoek voor fotoshoots ook .
2 uur pauze en 1 uur wat aanrommelenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:51 schreef Kleintje het volgende:
[..]
3 uurtjes?
Damn... dat is helemaal vermoeiend.
Dat hou ik nooit achter elkaar vol
Neem aan dat je steeds een uur pauze hebt tussendoor???
je klinkt als een amtenaar.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:51 schreef Kleintje het volgende:
[..]
3 uurtjes?
watjequote:Op woensdag 8 maart 2006 12:51 schreef Kleintje het volgende:
[..]
3 uurtjes?
ik ben normaal +8 uur aanwezig op het werkquote:
Dat heet toch aanwezigheidspremie opstrijken??quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:05 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik ben normaal +8 uur aanwezig op het werk![]()
maar nu eff niet. lekker hoor compensatie uren weg werken.
pannekoeken met kaas en suikerquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:25 schreef Kleintje het volgende:
laat ik eens wat gaan eten....
Iemand anders ook iets???
Doe mijn maar een noodlesoepjequote:Op woensdag 8 maart 2006 13:25 schreef Kleintje het volgende:
laat ik eens wat gaan eten....
Iemand anders ook iets???
Ja maar wat doet dat menu dan? De sluitertijd en het diafragma veranderd niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
66.6666% van de analoge SLR camera's die ik bezit heeft daar ergens een knopje/menu voor.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:36 schreef PoseidonVS het volgende:
Ja maar wat doet dat menu dan? De sluitertijd en het diafragma veranderd niet.
Wat wil je dan nog meer doen? Het enige wat overblijft is een rolletje met hogere ISO gebruiken of inderdaad je rolletje wat te pushen met het ontwikkelen.
En dat ook doorgeven aan het lab waar je het laat ontwikkelen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:38 schreef Mauro het volgende:
[..]ik had het goed
Alleen kun je je rolletje ook pushen als je de ISO zelf kunt instellen op de camera. Maar dan moet je wel je hele rolletje zo schieten.
De camera draait dan tijdelijk aan je ISO knopje als het ware, zodat je film anders belicht word dan dat de lichtmeter denkt dat goed voor je film is....quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:22 schreef blackbully het volgende:
ja maar wat gebeurd er dan feitelijk?
kan het me niet zoorstellen dat het kan namelijk
Die F100's die ik heb bezitten custom functies waar je dat soort grappen in kan definieren.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:36 schreef PoseidonVS het volgende:
Ja maar wat doet dat menu dan? De sluitertijd en het diafragma veranderd niet.
Wat wil je dan nog meer doen? Het enige wat overblijft is een rolletje met hogere ISO gebruiken of inderdaad je rolletje wat te pushen met het ontwikkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |