Duidelijk!quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:42 schreef blackbully het volgende:
[..]
dat zal zijn voor waar hij zijn waardes vandaan haald voor het aan te geven of iets wel of niet over of onder belicht is.
want meten doet hij zoie zo
analoog kan je zeker wel je licht per stop bepalen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:44 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Volgens mij kan ik dat ook verschillende stops instellen.
Alleen geen whitebalans.
Toch???
ANALOGE FOTOGRAFEN.... HELP
Jeemig, wat bij jij een langharig stuk werkschuw tuich. Gaat je schamenquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:42 schreef ableton het volgende:
[..]
haha krijg mijn digitale camera pas maandag binnen, maar tot 6 millimeter weggehaald met een lang lok. Voor mij is dat best ernstig aangezien ik lang haar had, maar nu niet meerjeej
![]()
dan bende gij geen lekker ding meer!quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:42 schreef ableton het volgende:
[..]
haha krijg mijn digitale camera pas maandag binnen, maar tot 6 millimeter weggehaald met een lang lok. Voor mij is dat best ernstig aangezien ik lang haar had, maar nu niet meerjeej
![]()
haha dat valt wel mee hoor, de lok is slechts 2 centimeter langer dan de rest.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dan bende gij geen lekker ding meer!
ik krijg van die Meet the Barkers visioenen zoals jij het omschrijft
Ik zie net het verschil tussen "kennen" en "kunnen"quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:51 schreef Kleintje het volgende:
Ik hoor net het verschil tussen Theorie en Praktijk.
We hebben hier mensen zitten die de Theorie goed kennen..
Maar ik wil het gewoon in de praktijk kunnen
Willen en proberen klinkt ook al aardig...quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zie net het verschil tussen "kennen" en "kunnen"
Dat licht ook weer aan je camera, maar ik geloof dat jij inderdaad een redelijk moderne camera hebt die dat inderdaad wel kan. Wat dat soort dingen doet hij weinig onder voor de nieuwe Dslr's.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:44 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Volgens mij kan ik dat ook verschillende stops instellen.
Alleen geen whitebalans.
Toch???
ANALOGE FOTOGRAFEN.... HELP
Misschien door het rolletje te 'pushen'?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:07 schreef blackbully het volgende:
even een vraag van mijn kant,
hoe kan een analoge camera met bv. F4.6 en 1/125 nu zonder deze waardes te veranderen een stop onder of over belichten?
er vald even lang evenveel licht op het rolletje.
66.6666% van de analoge SLR camera's die ik bezit heeft daar ergens een knopje/menu voor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:07 schreef blackbully het volgende:
even een vraag van mijn kant,
hoe kan een analoge camera met bv. F4.6 en 1/125 nu zonder deze waardes te veranderen een stop onder of over belichten?
er vald even lang evenveel licht op het rolletje.
ja maar wat gebeurd er dan feitelijk?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:17 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
66.6666% van de analoge SLR camera's die ik bezit heeft daar ergens een knopje/menu voor.
Daar staan ze ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:29 schreef Puckzzz het volgende:
2 Mauro
maar daar hebben we toch een speciaal wedstrijdtopic voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |