mag je er alleen niet met statief fotograferen? of niet met iets wat beter is als een wegwerp camera?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:04 schreef Ynske het volgende:
Heeey
na een dagje met heeeeel veeeeel regen ben ik toch tot de conclusie gekomen dat t spoorwegmuseum eigenlijk niet veel voorstelt
jah een aantal leuke plaatjes heeft het wel opgeleverd, morgen maar eens resizen enzo.
je mag er niet fotograferen met een statief, omdat dan de foto's incombinatie met mijn apparatuur, te professioneel gaan ogenwat een bullshit, maar goed.
er een aantal collega's getroffen die aan het werk waren aan de 3737 (laatste rijdende nederlandse stoomlocomotief) en daar nog wat op rondgehangen, wat natuurlijk ook niet mocht, maar goed
heerlijk toch zo'n dagje vrij
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
CTRL-ALT-DEL
Heb je er geen manual bij gekregen of zo?
je mag geen statief gebruikenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:08 schreef blackbully het volgende:
[..]
mag je er alleen niet met statief fotograferen? of niet met iets wat beter is als een wegwerp camera?
op zich had ik m niet nodig, echter ik kan t niet lang volhouden om mijn cam met de 70-300 lens vast te houden en stabiel te houdne met mijn pols zodoende dat ik dan graag toch even de hulp van mijn statief gebruik... maar goed, er zitten uiteindelijk toch wel wat tevreden foto's tussenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:12 schreef blackbully het volgende:
rare regel is dat,
met een goede slr en een lichtsterk opjectief heb je geen statief nodig.
(kijk maar eens naar de apenfoto's van ultra-ivo, waar wij met statief nog geen foto konden maken maakte hij hem uit de lossepols. )
die had ik dus bij me en werd ook niet geaccepteerdquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:18 schreef Kleintje het volgende:
Ynske, een eenpoot zou daar ook opvallen?
Vage regel. Hoop dat je toch leuke plaatjes hebt.
Wel een leuke dag gehad???
Tegenvallende dingen zijn altijd wel jammer. Fijn dat je dag toch nog een leuke afsluiting hadquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
die had ik dus bij me en werd ook niet geaccepteerd
leuke dag, tja het viel me echt tegen, eigenlijk vond ik de entree te duur voor wat ze te bieden hebben...
maar goed, de afsluiter van de dag was heerlijk, net lekker met vriendje gaan uiteten
cubaansquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tegenvallende dingen zijn altijd wel jammer. Fijn dat je dag toch nog een leuke afsluiting had! Wat heb je voor lekkers gegeten (wat voor soort restaurant dus..
)
dan zal het wel goed zijn,quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:43 schreef Xilantof het volgende:
@BB:
mijne had ook een afwijkende nummer (volgorde). Ik ga er van uit dus dat de mijne gewoon goed is. Kan nu even niet checken wat er bij mij op staat..
Heb er nog 2 liggen *indien gewenst*quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:59 schreef Kleintje het volgende:
... vraag... heb jij nog een redelijke grafische kaart liggen.
Deze staat op het punt om dood te gaan....
Succes kleintje!quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:09 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen zonnetjes van me
Wat een fuckweer!
Ik ga vandaag een s&g shoot doen. Maar ik sta een keer aan de andere kant van de camera. Vind het best eng....
quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Succes kleintje!
Maak er wat moois van
Ik was vandaag zo vroeg op school dat ik de beveiling moest bellen met devraag of ze het afstudeerhok open wilde makenze hadden hun ronde nog niet gelopen
quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]strebertje
Succes Kleintje!! Vergeet niet je instellingen op te schrijven. Ik ben heel benieuwd naar de resultaten.
Congratsquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:38 schreef Kleintje het volgende:
DIT IS MIJN DAG!!!!!
*last valt op de grond*
Zo, dat is van mijn schouders af.
Weg met dat gezeik!
Vandaag krijg ik de stamboekpapieren van mijn paard terug. Het gestalk en de problemen met mijn ex zijn voorbij. Het was een lange en zware rit.
Nu nog flink heen en weer bellen en regelen. Anders staat het veulen straks alsnog op zijn naam, alsof hij de fokker is. En dat wil ik dus echt niet. B.B. King (of Belle Ami) is van mij!!!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:59 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Congrats
Dit is nog eens een goede manier om je dag te beginnen zeg maar. Veel suc6 met je shoot vandaag.
Mjah, zo her en der staan er een paar posts van mij tussen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:00 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dubbel tnx.
Jou heb ik hier nog niet eerder gezien volgens mij... of wel???
Aangenaam, ik ben Kleintje
sorry, maar na de eerste minuut trok ik het al niet meerquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
Oh, dit is wel een leuk filmpje voor de gelovigen onder ons. klik
Halleluja!quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
Oh, dit is wel een leuk filmpje voor de gelovigen onder ons. klik
ehrm...okee?quote:
ik niet.quote:
Die is echt van het padje afquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:05 schreef Toeps het volgende:
Halleluja!
Die is gestoord!
Maar als ik het goed begrijp deden ze mee met de Amerikaanse "Jouw vrouw, mijn vrouw"?
Use the Force Luke.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die is echt van het padje af
Alles wat niet gelooft in god is "The Dark side"
"Have you been hypnotised?"![]()
Toeps doe jij eens een charme offesief op the Babe Side!!! Die del naast je heeft zich omhoog gelikt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:47 schreef Toeps het volgende:
Nee nee, het was The Dork Side hoor!
Kom eens op msn!quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:46 schreef HMaster-II het volgende:
Use the Force Luke.![]()
Now release your anger. Feel the hatred upon you.![]()
Dat mens is zo dik, die past niet eens in de kijkhoek van mijn Peleng![]()
![]()
Awel, ik heb de lieden van het modellenbureau al gemaild, waarschijnlijk gaan ze het anders doen, met jury of zo, deze stand zegt helemaal niks meer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Toeps doe jij eens een charme offesief op the Babe Side!!! Die del naast je heeft zich omhoog gelikt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |