Whehehehehee. "Geqxon beraadt zich met zijn adviseur"quote:
Weer een reden erbij om die krant niet te lezenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:32 schreef CocaColaLight het volgende:
Het begint nog groter te worden:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)crime/060308-fok.xml
Maar wel erg slecht van de telegraaf. Onder het motto laten we zomaar een foto nemen van een jongen met een "pistool" in zijn handen....
Toch maar eens kijken of ik geen deal met de telegraaf kan sluiten. Er zit toevallig een schiet vereniging bij mij in de buurt
sssssttttt Die 2 zware criminelen zijn nog voortvluchtigquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:28 schreef RonaldV het volgende:
Ik ben al blij dat ze niet een foto van twee Fok!-sters in bikini met SuperSoaker hebben geplaatst
Zakcentje? Bij de Telegraaf?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:40 schreef Schanulleke het volgende:
Dat geeft maar weer aan hoe op het internet geplaatste foto's een eigen leven kunnen gaan leiden.
Jammer dat er gen FOTér achter de camera stond, dan kon die er ook nog een leuk zakcentje aan overhouden.
Watteh?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:54 schreef Kleintje het volgende:
Even een test...
Heb een ander toetsenbord, andere gaf blijkbaar vage tekens.
Verstaan en snappen jullie me nu luid en duidelijk???
Is dit toetsenbord ook zo lomp?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:54 schreef Kleintje het volgende:
Even een test...
Heb een ander toetsenbord, andere gaf blijkbaar vage tekens.
Verstaan en snappen jullie me nu luid en duidelijk???
Vanaaf over MSN, ik zit nu op kantoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:59 schreef Kleintje het volgende:
OW... Meneer RonaldV... vraag... heb jij nog een redelijke grafische kaart liggen.
Deze staat op het punt om dood te gaan....
Italianen, Fransozen, Spanjaarden, Grieken? misschien moet je ff JA tikken, dan snappen ze het wel?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:59 schreef Kleintje het volgende:
Kut man, doet het dus nog niet.
Net werd me 80 keer gevraagd of ik ook ontvang of date.
En ze snapten mijn NEE blijkbaar niet.
En mijn F6 doet het ook al niet.
OW... Meneer RonaldV... vraag... heb jij nog een redelijke grafische kaart liggen.
Deze staat op het punt om dood te gaan....
Done there, been that?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Italianen, Fransozen, Spanjaarden, Grieken? misschien moet je ff JA tikken, dan snappen ze het wel?
WHEHEHEquote:
beide openen. Bij logo ctrl-a, ctrl-c, naar afbeelding, ctrl-vquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:21 schreef CrazyCharlie het volgende:
![]()
Ik heb een logo wat in een afbeelding moet komen...hoe doe ik dat op de simpelste manier in CS2?
Photoshop dummie.....
CC
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:31 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
beide openen. Bij logo ctrl-a, ctrl-c, naar afbeelding, ctrl-v
Zoek effe naar de bekende Kessel Meet van vorig jaar.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:55 schreef EchnaDarr het volgende:
Ola
Ff een vraagje (weer ja), heeft er iemand ooit een shoot gedaan in een soort van kasteel/ruine ?
Hier staan er nog een paar van mij van kessel http://www.peaspictorial.com/modellendag/index.html of bedoel je foto's zonder modellen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:03 schreef EchnaDarr het volgende:
Jemig, da's oudheid zo onderhand. My bad, ik kwam toen nog niet op FOT!.
Best veel foto's die het niet meer doen. ....
Sorrie, maar daar kan ik niet veel aan doen. Ik kwam rond die tijd op FOT en was toen niet bij die meet. Het is aan de users of ze hun foto's laten staan of niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:03 schreef EchnaDarr het volgende:
Jemig, da's oudheid zo onderhand. My bad, ik kwam toen nog niet op FOT!.
Best veel foto's die het niet meer doen. ....
Ik heb nog een hele hoop van die vroegah camera's.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Vroegah moest je alles met de hand instellen, ISO, scherp, sluiter, belichting, etc.
Nou ik ben een beetje de aanstichter geweest van de modellenmeet van kessel van vorig jaar. Het was veel regelen, maar dat kwam ook omdat ik er die kleding bij wilde hebben, en omdat de ruine van Kessel afgehuurd (dus ook betaald) moest worden. De dag zelf was best geslaagd al zeg ik het zelf. Als je specifieke vragen heb stel ze gerustquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:15 schreef EchnaDarr het volgende:
@HM-2: Thanks. Het was trouwens geen verwijt aan jouw kant, meer een constatering.
Waar ik eigenlijk naar op zoek was naar ervaringen. Is het goed te doen of is het een grote valkuil waar je je beter niet in kan begeven.
Ben namelijk een concept voor een modellenshoot op papier aan het zetten, bij een kasteel/ruine. Vandaar dat ik de mogelijkheden aan het bekijken ben.
@Pea: Mooie foto's
Die dag was erg leukquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou ik ben een beetje de aanstichter geweest van de modellenmeet van kessel van vorig jaar. Het was veel regelen, maar dat kwam ook omdat ik er die kleding bij wilde hebben, en omdat de ruine van Kessel afgehuurd (dus ook betaald) moest worden. De dag zelf was best geslaagd al zeg ik het zelf. Als je specifieke vragen heb stel ze gerust
Ja, ik zou het nog een keer doen hoor...en misschien als ik een goed idee heb doe ik dat ook welquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:29 schreef EchnaDarr het volgende:
Op dit moment nog niks specifieks, het ging mij meer om algemene indrukken.
Eigenlijk zou de vraag moeten zijn, zou je het nog een keer doen?
Daar ben ik ook wel blij om.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:28 schreef RonaldV het volgende:
Ik ben al blij dat ze niet een foto van twee Fok!-sters in bikini met SuperSoaker hebben geplaatst
Leveren al die schnabbels van je ook nog wat op (afgezien van ervaring, referenties op cv e.d.) of kost het alleen maar tijd?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:48 schreef Toeps het volgende:
Ben net terug uit Hilversum, ik ga in een korte studentenfilm spelen. Echt supervet!
Als ie af is post ik hem wel op mijn log of zo.Het wordt heel kunstzinnig, ze gaan een leeg zwembad afhuren en in moet onder water dansen en nog veel meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |