abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35863390
Je kunt twee kanten op:
- Ze stemmen PvdA, een typisch Nederlandse partij en dus geen moslimpartij of negerpartij o.i.d. ergo integratie is gelukt
- Ze stemmen massaal PvdA omdat ze het zat zijn, dan twijfel ik of het integratiebeleid van kabinet en gemeentebesturen wel zo succesvol is
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 9 maart 2006 @ 02:18:59 #252
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_35867532
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 03:22 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Zo, eindleijk hard op papier. Allochtonen stemmen PvdA. Geen wonder dat deze partij in het verleden een ruimhartig asielbeleid voorstond en zich nooit wilde inspannen voor remigratie van onze gast arbeiders.

Stastistisch gezien ziet het er voor rechts nooit goed uit. Allochtonen, werklozen, bejaarden, ambtenaren en uiteraard hulpverleners en andere semi overheid. Ze stemmen gewoon hun eigen portemonee rijk en zullen uit zelfbelang NOOIT rechts stemmen.

12 miljoen kiesgerechtigden (ik hoorde het op de Radio) en ca 3 miljoen mensen (uit een opinietijdscrhift) die het ECHTE geld verdienen. 37 zetels zal voor de VVD altijd het hoogst haalbare blijven.

stelling : Er wordt niet uit solidariteit (of whatever) links gestemd maar gewoon uit eigen belang

oplossing: Om het tij te keren en te laten zien wie hier echt de baas is stel ik voor dat alle mensen die ECHT geld verdienen een belastingstaking afkondigen. Burgerlijke ongehoorzaamheid nu. We pikken het niet meer. Het is ons geld en daar willen WIJ wat over te zeggen hebben. We willen ons niet laten misbruiken als slaaf door de overige 16 - 3 = 13 miljoen. Wij betalen, dus GVD wij bepalen en als je het daar niet mee eens bent is dat heel erg jammer.
Wat een Pastors-OP...

Dus rijken, de enigen die VVD stemmen? Laat_me_niet_lachen.

En rijken die het voor het zeggen hebben, die droom bestaat al: verhuis naar de V.S..

En hard op papier? Allochtonen? Alle allochtonen? Veeg m'n ouders maar bij die hoop. Ik ben de tweede generatie van immigrantenouders, eigenlijk autochtoon, maar veeg je me daar ook bij de hoop 'Alle allochtonen stemmen PvdA? We hebben hier godverdomme allemaal op de VVD gestemd, hebben geen schouderklopje van je nodig, maar willen wel ff je domme geblaat rechtzetten.
Overigens is mijn dorp, wat toch wel een hoog aantal oude achtergestelde buurten heeft (en allochtonen, laten we die klootzakken ook niet vergeten, hè?) en met een historie als low-tech industrie/landbouw-dorp, nog steeds een VVD-'bolwerk'.

Oh ja, IEDEREEN stemt uit eigenbelang. Ook een VVD'er, SP'er, CDA'er, whatever. Dus die stelling moet maar ff verder onderbouwd/genuanceerd worden.
The Internets, I needs it..
pi_35867560
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 02:18 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Oh ja, IEDEREEN stemt uit eigenbelang. Ook een VVD'er, SP'er, CDA'er, whatever. Dus die stelling moet maar ff verder onderbouwd/genuanceerd worden.
Dus iemand met een salaris van 1.000.000 per jaar zou nooit PvdA kunnen stemmen?
pi_35868087
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 02:18 schreef Dr_Crouton het volgende:

En hard op papier? Allochtonen? Alle allochtonen? Veeg m'n ouders maar bij die hoop. Ik ben de tweede generatie van immigrantenouders, eigenlijk autochtoon, maar veeg je me daar ook bij de hoop 'Alle allochtonen stemmen PvdA? We hebben hier godverdomme allemaal op de VVD gestemd, hebben geen schouderklopje van je nodig, maar willen wel ff je domme geblaat rechtzetten.
Overigens is mijn dorp, wat toch wel een hoog aantal oude achtergestelde buurten heeft (en allochtonen, laten we die klootzakken ook niet vergeten, hè?) en met een historie als low-tech industrie/landbouw-dorp, nog steeds een VVD-'bolwerk'
Je bent gewoon allochtoon hoor. Maar de allochtonen waar men een hekel aan zijn zijn niet-westerse allochtonen. Geen idee of jij tot die groep behoort
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35868316
Men heeft een hekel aan allochtonen die hier de boel verzieken, maar wel gaan lopen klagen intussen en heel zielig PvdA stemmen. Niet aan allochtonen die gewoon zich keurig gedragen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35868322
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 07:03 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Dat ik het nog vraag maarre, waarom? Alleen omdat ze niet (al dan niet tijdelijk) voor zichzelf kunnen zorgen, zouden ze ook hun vrijheid moeten inleveren? Een nogal onlibertarische mening zeg...

Of is het bij jou ook zo dat het geld regeert en niet de mensen?
Ze voegen niets toe aan de samenleving. Niet lullig bedoeld, maar zo is het wel. Deze mensen kosten alleen maar geld. Je zou dan kunnen denken aan 1 jaar bijstand of WW is geen stemrecht meer, totdat je weer 'n jaar aan het werk bent.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35868324
Kom eens online

Waarschijnlijk weet je van de meeste westerse allochtonen nog niet eens dat ze allochtoon zijn.

kinderen van een Nederlandse vader en Duitse moeder zijn bijvoorbeeld ook allochtoon
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35868499
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 02:21 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dus iemand met een salaris van 1.000.000 per jaar zou nooit PvdA kunnen stemmen?
Natuurlijk wel. Als die persoon dat in z'n eigen belang vindt.
  donderdag 9 maart 2006 @ 08:57:43 #259
117864 vanthof
www.genoegisgenoeg.net
pi_35869400
Een stem op de PvdA was niet vanwege het feit dat Bos en de PvdA het zo goed doen. Het was alleen maar een signaal naar Balkenende en zijn culturele superioriteitsgevoelens dat de allochtonen daar misselijk van worden.
pi_35869426
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 08:57 schreef vanthof het volgende:
Een stem op de PvdA was niet vanwege het feit dat Bos en de PvdA het zo goed doen. Het was alleen maar een signaal naar Balkenende en zijn culturele superioriteitsgevoelens dat de allochtonen daar misselijk van worden.
Dit geeft weer eens aan dat men het niet gesnapt heeft. Het zijn GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN.
pi_35869436
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 08:57 schreef vanthof het volgende:
Hoe weet je dat?
pi_35869459
Ik stemde PvDA om die Pastors eens lekker te jennen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_35869472
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 09:02 schreef Mutant01 het volgende:
Ik stemde PvDA om die Pastors eens lekker te jennen.
Briljante reden . Maar weet je ook standpunten van je lokale Pvda?
pi_35869493
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 09:02 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Het zit je echt dwars he
pi_35869496
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 09:02 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Ja, die verschillen op veel punten eigenlijk niet wezenlijk van die van Leefbaar. De meest belangrijke punten waren bij omtrent veiligheid natuurlijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_35869610
Lees dat ik hier kan motiveren waarom ik PvdA gestemd heb???
Nou dat is iig niet omdat ik Antilliaan ben, Nederland failliet wil hebben dan wel dom ben oid. Een stem voor de PvdA in onze gemeente was een stem tégen huidig college en vóór een alternatief beleid. Huidig college heeft in afgelopen periode (en de periode daarvoor) alleen aan prestige objecten gewerkt en laat beleidsterreinen als de talloze gevaarlijke verkeerssituaties en onderwijs braak liggen. Ik zeg niet waar ik woon, maar de PvdA heeft in onze gemeente zijn zetelaantal meer dan verdubbeld (van kleinste naar grootste partij), dus blijkbaar zien meer inwoners in dat het zo niet verder moet...
I´m back.
  donderdag 9 maart 2006 @ 09:23:51 #267
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_35869810
Ik heb PvdA gestemd omdat zij simpelweg de voor mij goede standpunten hadden in Leiden. Ze zijn tegen waar ik tegen ben en voor waar ik voor ben. Past dus prima.
Het landelijke gezeik heeft absoluut geen invloed gehad op mijn stemkeuze voor de gemeente.

Ow en ik ben een westerse allochtoon

[ Bericht 10% gewijzigd door Silmarwen op 09-03-2006 09:29:58 ]
pi_35869913
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 09:23 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb PvdA gestemd omdat zij simpelweg de voor mij goede standpunten hadden in Leiden. Ze zijn tegen waar ik tegen ben en voor waar ik voor ben. Past dus prima.
Het landelijke gezeik heeft absoluut geen invloed gehad op mijn stemkeuze voor de gemeente.
Ben jij die ene autochtoon die PvdA gestemd heeft? Mag ik je interviewen
  donderdag 9 maart 2006 @ 09:30:46 #269
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_35869933
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 09:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Ben jij die ene autochtoon die PvdA gestemd heeft? Mag ik je interviewen
Zie mijn edit. Ik ben geen autochtoon, daar mijn vader niet Nederlands is

Maar ben ook geen allochtoon volgens de huidige maatstaven. (Dus geen Antilliaan, Turk, etc etc)
pi_35870176
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 09:30 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Zie mijn edit. Ik ben geen autochtoon, daar mijn vader niet Nederlands is

Maar ben ook geen allochtoon volgens de huidige maatstaven. (Dus geen Antilliaan, Turk, etc etc)
Je bent wel allochtoon volgens de defintie van allochtoon.

Verder natuurlijk een nutteloos huiltopic van McC
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_35872108
VVD provoceeert en beledigt mensen
CDA maakt mensen arm

PVDA komt alleen op voor de Allochtonen - zij beledigen niemand
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_35872223
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:19 schreef Meki het volgende:
VVD provoceeert en beledigt mensen
CDA maakt mensen arm

PVDA komt alleen op voor de Allochtonen - zij beledigen niemand
das wel een zwart-wit hoor Meki.
Fiets
pi_35872226
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 21:33 schreef Slayage het volgende:

[..]

Nederland vol staat met moskeeen??? Wat een retoriek zeg Zeker een Afshin Elian, Ayaan geilert?
Is het Moskeeen? weer iets geleerd

Kan je even uitleggen hoe je erbij komt dat ik een Afshin Elian, Ayaan geilerd ben
This is what you are, this is what you get...
pi_35872242
Mijn moeder is iig allochtoon, en vader een beetje, en beiden hebben ze btw niet op de PvdA gestemd.

Maar ze werken dan ook allebei
pi_35872250
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:23 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

das wel een zwart-wit hoor Meki.
dat is de waarheid

Ik had liever op VVD gestemt maar omdat Hirsi daar zit weigerde ik op haar te stemmen
en zo denken alle allochtonen over

Zij zien VVD niet meer zitten en dat komt enkel door Hirsi Ali Ayaan
pi_35872289
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 04:48 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ja dat snap ik het is alleen nogal wrang dat een aanzienlijk deel van die mensen (75%) geen geld verdient en dus via de verkiezingen geld uit de portemonee van de mensen wil kloppen die wel echt geld verdienen
Dat heet nou democratie
pi_35872330
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:24 schreef Meki het volgende:

[..]

dat is de waarheid

Ik had liever op VVD gestemt maar omdat Hirsi daar zit weigerde ik op haar te stemmen

Je stemt dus liever op een partij die mensen volgens jou beledigt?
Of gebeurt dat beledigen volgens jou alleen door mevrouw Ayaan?
Fiets
pi_35872346
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Je stemt dus liever op een partij die mensen volgens jou beledigt?
Of gebeurt dat beledigen volgens jou alleen door mevrouw Ayaan?
Ja zeker als Hirsi niet in VVD was had ik op VVD gestemt

en zo denkt bijna iedere allochtoon.
pi_35872359
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 04:48 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ja dat snap ik het is alleen nogal wrang dat een aanzienlijk deel van die mensen (75%) geen geld verdient en dus via de verkiezingen geld uit de portemonee van de mensen wil kloppen die wel echt geld verdienen
75% van de PvdA stemmers verdient geen geld?
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Ja zeker als Hirsi niet in VVD was had ik op VVD gestemt

en zo denkt bijna iedere allochtoon.
jij vertegenwoordigt alle allochtonen?
Fiets
pi_35872402
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:24 schreef Meki het volgende:

dat is de waarheid

Ik vind Dagobert Duck ook een ouwe zeikert, toch las ik de Donald Duck.

Volgens mij moeten buitenlanders soms niet zo denken in termen van 'ze willen me eruit hebben' . Krijg je juist dat wij tegen zij gevoel van. Lap zo'n Hirsi aan je kont!
pi_35872453
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

75% van de PvdA stemmers verdient geen geld?
[..]

jij vertegenwoordigt alle allochtonen?
Nee . Maar zo denkt elke allochtoon anders gingen ze toch niet massaal PVDA stemmen
pi_35872477
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:30 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ik vind Dagobert Duck ook een ouwe zeikert, toch las ik de Donald Duck.

Volgens mij moeten buitenlanders soms niet zo denken in termen van 'ze willen me eruit hebben' . Krijg je juist dat wij tegen zij gevoel van. Lap zo'n Hirsi aan je kont!
De term is van Hirsi Ali en zij denkt er zo over . Zij heeft haar vijanden op haar lijst.
Zij is constant bezig met beledigen en provocaties.

Maar gelukkig heeft de Nederlandse volk de VVD afgestraft
pi_35872482
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:32 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee . Maar zo denkt elke allochtoon anders gingen ze toch niet massaal PVDA stemmen
Mijn (Hindoestaanse) buurman stemt VVD, anders.
Een tekening van Mohammed, en dat z'n tulband dan een bom is. Haha!
pi_35872547
quote:

[..]

Dus ik mag jou conclusie als volgt samenvatten?

Alle allochtonen zouden eigenlijk VVD stemmen, maar omdat de VVD mevrouw Ayaan heeft stemmen ze PvdA.

beetje kort door de bocht dacht ik zo, je doet net alsof alle allochtonen eenzelfde mening en politieke voorkeur als jou hebben.
Fiets
pi_35872609
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:33 schreef Solopeople het volgende:

[..]

ik zei ook niet elke allochtoon
pi_35872647
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:36 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Dus ik mag jou conclusie als volgt samenvatten?

Alle allochtonen zouden eigenlijk VVD stemmen, maar omdat de VVD mevrouw Ayaan heeft stemmen ze PvdA.

beetje kort door de bocht dacht ik zo, je doet net alsof alle allochtonen eenzelfde mening en politieke voorkeur als jou hebben.
dat was mijn gedachtengoed.

PVDA heeft dit keer erg goed gespeeld
want zij kozen 2 doelgroepen
Allochtonen en Autochtonen
pi_35872652
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:37 schreef Meki het volgende:

[..]

ik zei ook niet elke allochtoon
quote:

[..]

Nee . Maar zo denkt elke allochtoon
Een tekening van Mohammed, en dat z'n tulband dan een bom is. Haha!
pi_35872763
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:38 schreef Meki het volgende:

[..]

dat was mijn gedachtengoed.

PVDA heeft dit keer erg goed gespeeld
want zij kozen 2 doelgroepen
Allochtonen en Autochtonen
Je gedachtengoed

Dus je bent het eens dat de PvdA heeft gewonnen namens de allochtone stemmers?
zo'n hele grote groep is dat niet hoor.
Fiets
pi_35872827
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Je gedachtengoed

Dus je bent het eens dat de PvdA heeft gewonnen namens de allochtone stemmers?
zo'n hele grote groep is dat niet hoor.
Ook gematigde Nederlanders hebben PVDA gekozen. Omdat zij inzien wat voor een partij VVD is
pi_35872867
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:33 schreef Meki het volgende:

De term is van Hirsi Ali en zij denkt er zo over . Zij heeft haar vijanden op haar lijst.
Zij is constant bezig met beledigen en provocaties.

Maar gelukkig heeft de Nederlandse volk de VVD afgestraft
Het Nederlandse volk, lieverd

En die redenering is natuurlijk niet zo slim. Afgestraft?
Zo werkt het natuurlijk niet, integendeel zelfs vermoed ik.
pi_35872879
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:44 schreef Meki het volgende:

[..]

Ook gematigde Nederlanders hebben PVDA gekozen. Omdat zij inzien wat voor een partij VVD is
hmm, het is toch logisch dat ze niet op een partij stemmen die hen niet aanstaat? Of dat nou met of zonder Ayaan is. Je schrijft Ayaan veel te veel eer toe.
Fiets
pi_35872987
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:46 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Het Nederlandse volk, lieverd

En die redenering is natuurlijk niet zo slim. Afgestraft?
Zo werkt het natuurlijk niet, integendeel zelfs vermoed ik.
dank je

Maar waarom heeft Van Aartsen ontslag genomen - Ik had liever gezien dat Hirsi ontslag had genomen
Van Aartsen heeft niks verkeerd gedaan. Hij heeft juist goed zijn best gedaan.
pi_35872989
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:33 schreef Solopeople het volgende:

[..]

Veel hindoestanen stemmen VVD omdat ze meestal erg ondernemend zijn en boven modaal verdienen.
pi_35873030
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

hmm, het is toch logisch dat ze niet op een partij stemmen die hen niet aanstaat? Of dat nou met of zonder Ayaan is. Je schrijft Ayaan veel te veel eer toe.
Ik kijk naar de gedachtengoed van de personen in VVD. en het kan mij niet verbazen als iedereen dat deed.

Ik geef Hirsi niet teveel eer . Als Hirsi geen Anti-Islam was dan had ik op haar gestemd
pi_35873102
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:50 schreef Meki het volgende:

dank je

Maar waarom heeft Van Aartsen ontslag genomen - Ik had liever gezien dat Hirsi ontslag had genomen
Van Aartsen heeft niks verkeerd gedaan. Hij heeft juist goed zijn best gedaan.
Geen dank , wil je wel meer helpen hoor, gestemt is bijv. gestemd als het voltooid dw is .

En tja, we kunnen niet altijd alles hebben hé.
Aartsen zag het wrs als een persoonlijk falen, zelfverantwoording.
pi_35873148
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:53 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Geen dank , wil je wel meer helpen hoor, gestemt is bijv. gestemd als het voltooid dw is .

En tja, we kunnen niet altijd alles hebben hé.
Aartsen zag het wrs als een persoonlijk falen, zelfverantwoording.
dank je wel

Ik hoop dat de VVD nou een gematigde koers volgt. Dat zou ze weer goed maken
pi_35873536
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 11:23 schreef mForce het volgende:

[..]

Is het Moskeeen? weer iets geleerd

Kan je even uitleggen hoe je erbij komt dat ik een Afshin Elian, Ayaan geilerd ben
Er staat een ? , maar dit zijn ook prominente "allochtonen" en hebben ook problemen met Moskeeen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:07:50 #298
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_35879686
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 02:21 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan? Natuurlijk kan iemand die een riant salaris verdient op de PvdA stemmen, als het in hun belang is. En dat belang hoeft niet zijn of haar salaris te zijn.
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 03:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je bent gewoon allochtoon hoor. Maar de allochtonen waar men een hekel aan zijn zijn niet-westerse allochtonen. Geen idee of jij tot die groep behoort
Goed, ik ben dan een niet Westerse allochtoon, ben ik nu dan een gehekeld persoon vanwege dit feit? Ben ik niet goed genoeg? Moet ik me dan elke keer bewijzen vanwege dat gegeven? Ik vind van niet.
Ik wil mezelf wel bewijzen, niet vanwege het kleurtje dat ik heb, maar in mijn doen en laten. Vertaal dat in mijn politieke overtuiging en dat zegt: pleur op met de bureaucratie, de semi-overheid belangengroepjes, bemoeienissen van de overheid, ophouden met dat geknuffel van criminelen; gewoon keihard tegen optreden èn beloon de hardwerkende mensen die hun werk goed doen i.p.v. te straffen omdat men meer verdient of wilt verdienen. En dan kom ik ondanks dat ik laag-opgeleid ben (Havo>Mbo) en geen topsalaris heb, in een Franse auto rij en geen rolex draag, uit op de VVD.
The Internets, I needs it..
pi_35879973
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:07 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Zeg ik dat dan? Natuurlijk kan iemand die een riant salaris verdient op de PvdA stemmen, als het in hun belang is. En dat belang hoeft niet zijn of haar salaris te zijn.
[..]

Goed, ik ben dan een niet Westerse allochtoon, ben ik nu dan een gehekeld persoon vanwege dit feit? Ben ik niet goed genoeg? Moet ik me dan elke keer bewijzen vanwege dat gegeven? Ik vind van niet.
Ik wil mezelf wel bewijzen, niet vanwege het kleurtje dat ik heb, maar in mijn doen en laten. Vertaal dat in mijn politieke overtuiging en dat zegt: pleur op met de bureaucratie, de semi-overheid belangengroepjes, bemoeienissen van de overheid, ophouden met dat geknuffel van criminelen; gewoon keihard tegen optreden èn beloon de hardwerkende mensen die hun werk goed doen i.p.v. te straffen omdat men meer verdient of wilt verdienen. En dan kom ik ondanks dat ik laag-opgeleid ben (Havo>Mbo) en geen topsalaris heb, in een Franse auto rij en geen rolex draag, uit op de VVD.
een franse auto

Maar volgens sommigen zou je je inderdaad extra moeten bewijzen omdat je allochtoon bent.
Fiets
pi_35880237
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 08:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Bron? Link?
Zoals je weet, regeren SP/GL/PvdA al 4 jaar lang in Nijmegen. En zo zijn de lokale lasten daar gemiddeld met ruim 34% gestegen in datzelfde jaar. Sla de NRC van vorige week maar op na.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')