Wat een Pastors-OP...quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:22 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Zo, eindleijk hard op papier. Allochtonen stemmen PvdA. Geen wonder dat deze partij in het verleden een ruimhartig asielbeleid voorstond en zich nooit wilde inspannen voor remigratie van onze gast arbeiders.
Stastistisch gezien ziet het er voor rechts nooit goed uit.![]()
Allochtonen, werklozen, bejaarden, ambtenaren en uiteraard hulpverleners en andere semi overheid. Ze stemmen gewoon hun eigen portemonee rijk en zullen uit zelfbelang NOOIT rechts stemmen.
12 miljoen kiesgerechtigden (ik hoorde het op de Radio) en ca 3 miljoen mensen (uit een opinietijdscrhift) die het ECHTE geld verdienen. 37 zetels zal voor de VVD altijd het hoogst haalbare blijven.
stelling : Er wordt niet uit solidariteit (of whatever) links gestemd maar gewoon uit eigen belang![]()
oplossing: Om het tij te keren en te laten zien wie hier echt de baas is stel ik voor dat alle mensen die ECHT geld verdienen een belastingstaking afkondigen. Burgerlijke ongehoorzaamheid nu. We pikken het niet meer. Het is ons geld en daar willen WIJ wat over te zeggen hebben. We willen ons niet laten misbruiken als slaaf door de overige 16 - 3 = 13 miljoen. Wij betalen, dus GVD wij bepalen en als je het daar niet mee eens bent is dat heel erg jammer.
Dus iemand met een salaris van 1.000.000 per jaar zou nooit PvdA kunnen stemmen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Oh ja, IEDEREEN stemt uit eigenbelang. Ook een VVD'er, SP'er, CDA'er, whatever. Dus die stelling moet maar ff verder onderbouwd/genuanceerd worden.
Je bent gewoon allochtoon hoor. Maar de allochtonen waar men een hekel aan zijn zijn niet-westerse allochtonen. Geen idee of jij tot die groep behoortquote:Op donderdag 9 maart 2006 02:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
En hard op papier? Allochtonen? Alle allochtonen? Veeg m'n ouders maar bij die hoop. Ik ben de tweede generatie van immigrantenouders, eigenlijk autochtoon, maar veeg je me daar ook bij de hoop 'Alle allochtonen stemmen PvdA? We hebben hier godverdomme allemaal op de VVD gestemd, hebben geen schouderklopje van je nodig, maar willen wel ff je domme geblaat rechtzetten.
Overigens is mijn dorp, wat toch wel een hoog aantal oude achtergestelde buurten heeft (en allochtonen, laten we die klootzakken ook niet vergeten, hè?) en met een historie als low-tech industrie/landbouw-dorp, nog steeds een VVD-'bolwerk'
Ze voegen niets toe aan de samenleving. Niet lullig bedoeld, maar zo is het wel. Deze mensen kosten alleen maar geld. Je zou dan kunnen denken aan 1 jaar bijstand of WW is geen stemrecht meer, totdat je weer 'n jaar aan het werk bent.quote:Op woensdag 8 maart 2006 07:03 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Dat ik het nog vraagmaarre, waarom? Alleen omdat ze niet (al dan niet tijdelijk) voor zichzelf kunnen zorgen, zouden ze ook hun vrijheid moeten inleveren? Een nogal onlibertarische mening zeg...
Of is het bij jou ook zo dat het geld regeert en niet de mensen?
Natuurlijk wel. Als die persoon dat in z'n eigen belang vindt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dus iemand met een salaris van 1.000.000 per jaar zou nooit PvdA kunnen stemmen?
Dit geeft weer eens aan dat men het niet gesnapt heeft. Het zijn GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN.quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:57 schreef vanthof het volgende:
Een stem op de PvdA was niet vanwege het feit dat Bos en de PvdA het zo goed doen. Het was alleen maar een signaal naar Balkenende en zijn culturele superioriteitsgevoelens dat de allochtonen daar misselijk van worden.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 9 maart 2006 08:57 schreef vanthof het volgende:
Een stem op de PvdA was niet vanwege het feit dat Bos en de PvdA het zo goed doen. Het was alleen maar een signaal naar Balkenende en zijn culturele superioriteitsgevoelens dat de allochtonen daar misselijk van worden.
Briljante redenquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:02 schreef Mutant01 het volgende:
Ik stemde PvDA om die Pastors eens lekker te jennen.
Het zit je echt dwars hequote:Op donderdag 9 maart 2006 09:02 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Briljante reden. Maar weet je ook standpunten van je lokale Pvda?
Ja, die verschillen op veel punten eigenlijk niet wezenlijk van die van Leefbaar. De meest belangrijke punten waren bij omtrent veiligheid natuurlijk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:02 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Briljante reden. Maar weet je ook standpunten van je lokale Pvda?
Ben jij die ene autochtoon die PvdA gestemd heeft? Mag ik je interviewenquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:23 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb PvdA gestemd omdat zij simpelweg de voor mij goede standpunten hadden in Leiden. Ze zijn tegen waar ik tegen ben en voor waar ik voor ben. Past dus prima.
Het landelijke gezeik heeft absoluut geen invloed gehad op mijn stemkeuze voor de gemeente.
Zie mijn edit.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben jij die ene autochtoon die PvdA gestemd heeft? Mag ik je interviewen
Je bent wel allochtoon volgens de defintie van allochtoon.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zie mijn edit.Ik ben geen autochtoon, daar mijn vader niet Nederlands is
Maar ben ook geen allochtoon volgens de huidige maatstaven. (Dus geen Antilliaan, Turk, etc etc)
das wel een zwart-wit hoor Meki.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:19 schreef Meki het volgende:
VVD provoceeert en beledigt mensen
CDA maakt mensen arm
PVDA komt alleen op voor de Allochtonen - zij beledigen niemand
Is het Moskeeen? weer iets geleerdquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
Nederland vol staat met moskeeen??? Wat een retoriek zegZeker een Afshin Elian, Ayaan geilert?
dat is de waarheidquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:23 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
das wel een zwart-wit hoor Meki.
Dat heet nou democratiequote:Op woensdag 8 maart 2006 04:48 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ja dat snap ik het is alleen nogal wrang dat een aanzienlijk deel van die mensen (75%) geen geld verdient en dus via de verkiezingen geld uit de portemonee van de mensen wil kloppen die wel echt geld verdienen
Je stemt dus liever op een partij die mensen volgens jou beledigt?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:24 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is de waarheid
Ik had liever op VVD gestemt maar omdat Hirsi daar zit weigerde ik op haar te stemmen
en zo denken alle allochtonen over
Zij zien VVD niet meer zitten en dat komt enkel door Hirsi Ali Ayaan
Ja zeker als Hirsi niet in VVD was had ik op VVD gestemtquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je stemt dus liever op een partij die mensen volgens jou beledigt?![]()
Of gebeurt dat beledigen volgens jou alleen door mevrouw Ayaan?
75% van de PvdA stemmers verdient geen geld?quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:48 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ja dat snap ik het is alleen nogal wrang dat een aanzienlijk deel van die mensen (75%) geen geld verdient en dus via de verkiezingen geld uit de portemonee van de mensen wil kloppen die wel echt geld verdienen
jij vertegenwoordigt alle allochtonen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja zeker als Hirsi niet in VVD was had ik op VVD gestemt
en zo denkt bijna iedere allochtoon.
Ik vind Dagobert Duck ook een ouwe zeikert, toch las ik de Donald Duck.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:24 schreef Meki het volgende:
dat is de waarheid
Ik had liever op VVD gestemt maar omdat Hirsi daar zit weigerde ik op haar te stemmen
en zo denken alle allochtonen over
Zij zien VVD niet meer zitten en dat komt enkel door Hirsi Ali Ayaan
Nee . Maar zo denkt elke allochtoon anders gingen ze toch niet massaal PVDA stemmenquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
75% van de PvdA stemmers verdient geen geld?![]()
![]()
[..]
jij vertegenwoordigt alle allochtonen?![]()
De term is van Hirsi Ali en zij denkt er zo over . Zij heeft haar vijanden op haar lijst.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:30 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik vind Dagobert Duck ook een ouwe zeikert, toch las ik de Donald Duck.
Volgens mij moeten buitenlanders soms niet zo denken in termen van 'ze willen me eruit hebben'. Krijg je juist dat wij tegen zij gevoel van. Lap zo'n Hirsi aan je kont!
Mijn (Hindoestaanse) buurman stemt VVD, anders.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee . Maar zo denkt elke allochtoon anders gingen ze toch niet massaal PVDA stemmen
Dus ik mag jou conclusie als volgt samenvatten?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee . Maar zo denkt elke allochtoon anders gingen ze toch niet massaal PVDA stemmen
ik zei ook niet elke allochtoonquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:33 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Mijn (Hindoestaanse) buurman stemt VVD, anders.
dat was mijn gedachtengoed.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:36 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dus ik mag jou conclusie als volgt samenvatten?
Alle allochtonen zouden eigenlijk VVD stemmen, maar omdat de VVD mevrouw Ayaan heeft stemmen ze PvdA.![]()
beetje kort door de bocht dacht ik zo, je doet net alsof alle allochtonen eenzelfde mening en politieke voorkeur als jou hebben.
Je gedachtengoedquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:38 schreef Meki het volgende:
[..]
dat was mijn gedachtengoed.
PVDA heeft dit keer erg goed gespeeld
want zij kozen 2 doelgroepen
Allochtonen en Autochtonen
Ook gematigde Nederlanders hebben PVDA gekozen. Omdat zij inzien wat voor een partij VVD isquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je gedachtengoed
Dus je bent het eens dat de PvdA heeft gewonnen namens de allochtone stemmers?
zo'n hele grote groep is dat niet hoor.
Het Nederlandse volk, lieverdquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:33 schreef Meki het volgende:
De term is van Hirsi Ali en zij denkt er zo over . Zij heeft haar vijanden op haar lijst.
Zij is constant bezig met beledigen en provocaties.
Maar gelukkig heeft de Nederlandse volk de VVD afgestraft
hmm, het is toch logisch dat ze niet op een partij stemmen die hen niet aanstaat? Of dat nou met of zonder Ayaan is. Je schrijft Ayaan veel te veel eer toe.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Ook gematigde Nederlanders hebben PVDA gekozen. Omdat zij inzien wat voor een partij VVD is![]()
dank jequote:Op donderdag 9 maart 2006 11:46 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Het Nederlandse volk, lieverd
En die redenering is natuurlijk niet zo slim. Afgestraft?
Zo werkt het natuurlijk niet, integendeel zelfs vermoed ik.
Veel hindoestanen stemmen VVD omdat ze meestal erg ondernemend zijn en boven modaal verdienen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:33 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Mijn (Hindoestaanse) buurman stemt VVD, anders.
Ik kijk naar de gedachtengoed van de personen in VVD. en het kan mij niet verbazen als iedereen dat deed.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
hmm, het is toch logisch dat ze niet op een partij stemmen die hen niet aanstaat? Of dat nou met of zonder Ayaan is. Je schrijft Ayaan veel te veel eer toe.
Geen dankquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:50 schreef Meki het volgende:
dank je![]()
Maar waarom heeft Van Aartsen ontslag genomen - Ik had liever gezien dat Hirsi ontslag had genomen
Van Aartsen heeft niks verkeerd gedaan. Hij heeft juist goed zijn best gedaan.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:53 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Geen dank, wil je wel meer helpen hoor, gestemt is bijv. gestemd als het voltooid dw is
.
En tja, we kunnen niet altijd alles hebben hé.
Aartsen zag het wrs als een persoonlijk falen, zelfverantwoording.
Er staat een ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:23 schreef mForce het volgende:
[..]
Is het Moskeeen? weer iets geleerd![]()
Kan je even uitleggen hoe je erbij komt dat ik een Afshin Elian, Ayaan geilerd ben
Zeg ik dat dan? Natuurlijk kan iemand die een riant salaris verdient op de PvdA stemmen, als het in hun belang is. En dat belang hoeft niet zijn of haar salaris te zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dus iemand met een salaris van 1.000.000 per jaar zou nooit PvdA kunnen stemmen?
Goed, ik ben dan een niet Westerse allochtoon, ben ik nu dan een gehekeld persoon vanwege dit feit? Ben ik niet goed genoeg? Moet ik me dan elke keer bewijzen vanwege dat gegeven? Ik vind van niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 03:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je bent gewoon allochtoon hoor. Maar de allochtonen waar men een hekel aan zijn zijn niet-westerse allochtonen. Geen idee of jij tot die groep behoort
een franse autoquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Natuurlijk kan iemand die een riant salaris verdient op de PvdA stemmen, als het in hun belang is. En dat belang hoeft niet zijn of haar salaris te zijn.
[..]
Goed, ik ben dan een niet Westerse allochtoon, ben ik nu dan een gehekeld persoon vanwege dit feit? Ben ik niet goed genoeg? Moet ik me dan elke keer bewijzen vanwege dat gegeven? Ik vind van niet.
Ik wil mezelf wel bewijzen, niet vanwege het kleurtje dat ik heb, maar in mijn doen en laten. Vertaal dat in mijn politieke overtuiging en dat zegt: pleur op met de bureaucratie, de semi-overheid belangengroepjes, bemoeienissen van de overheid, ophouden met dat geknuffel van criminelen; gewoon keihard tegen optreden èn beloon de hardwerkende mensen die hun werk goed doen i.p.v. te straffen omdat men meer verdient of wilt verdienen. En dan kom ik ondanks dat ik laag-opgeleid ben (Havo>Mbo) en geen topsalaris heb, in een Franse auto rij en geen rolex draag, uit op de VVD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |