Terwijl Shevo 'm gewoon links laat liggen na z'n goal een paar minuten later... Ik sta boven je, kinderachtige klootzakquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:23 schreef placebeau het volgende:
[..]
Zijn reactie na die gemiste penalty van sheva![]()
Wat een belachelijk ventje is die kahn toch.
AFC gewonnen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:37 schreef cultheld het volgende:
Jack: Het was een mooie avond. We weten zijn clubvoorkeur weer even
Ik dacht het wel.quote:
En toe nu toe is 'Het Voetbal' de grote winnaar.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:38 schreef DutchGooner het volgende:
Straight vanuit Engeland zeggen we;
Ronaldo,Raul,Zidane,Casillas
Ja, Bayern werd echt overlopen. De 2-1 was eigenlijk de 1e kans van Bayern. Daarna hebben ze in de laatste 10 minuten van de 1e helft nog 1 dikke en 1 kleine kans gehad en direct na rust was het 3-1 en gedaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat toch...zijn ze nou echt zoveel beter dan Bayern?
Lolquote:Op donderdag 9 maart 2006 07:45 schreef DIGGER het volgende:
"En zo staat Italie - Duitsland alweer 4-1"
"Olivier (Bierhof, co commentator Sat 1), is ons voetbal echt zo slecht?" Reactie Olivier: "Ja"
"Ik denk dat ik Palermo - Schalke morgen maar laat schieten, na de 3e wedstrijd in een week die we verliezen van Italianen kan ik het niet meer aanzien"
(Na de snelle 3-1 na rust, nadat Inzaghi ook al snel in de 1e helft gescoord had en Italie tegen Duitsland ook al vorige week) "Wij staan bekend om onze diesel, maar telkens zo sloom starten, alsof we alleen de laatste 35 minuten vna een helft meedoen"
Lijkt mij helemaal niet zo duidelijk. Ik vond Juventus twee keer maar weinig overtuigend tegen Werder.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:19 schreef cultheld het volgende:
Finale Olympique Lyon - Juventus: Lijkt me duidelijk
Barca is kansloos tegen Juventus. AC Milan brengt het in de competitie ook niet tegen de topclubs, waarom wel in de CL? Lyon en Juventus zijn de ploegen in vorm. Barca ook, maar Barca heeft een slechte verdediging: Alleen Puyol is een echte topper.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Lijkt mij helemaal niet zo duidelijk. Ik vond Juventus twee keer maar weinig overtuigend tegen Werder.
Wie schakelt trouwens Barcelona uit? En AC Milan?
Ik zou het niet erg vinden, want ik vind Juventus geen leuke club. Maar Juventus heeft wel de beste verdediging van de Serie A, Nedved - Vieira - Emerson en een paar sluipmoordenaars voorin. AC Milan leunt op Shevchenko, Kaká, Pirlo en in zekere mate op Nesta en Maldini.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:24 schreef Radegast het volgende:
Wat nou als Juventus AC Milan loot? Was in de competitie 4-1 voor de Milanezen als ik me niet vergis...
Is na 2 keer een samenvatting wel te stellen ja, maar na 2 keer 90 minuten was het wel anders hoor, Juve dik verdiend door.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Lijkt mij helemaal niet zo duidelijk. Ik vond Juventus twee keer maar weinig overtuigend tegen Werder.
Wie schakelt trouwens Barcelona uit? En AC Milan?
Maldini speelt niet zo heel veel meer. Nesta was gisteren geweldig, alsof Bayern met 10 man stond te voetballen, Makaay de kleedkamer nooit had verlaten, zo in z'n zak had ie hem.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden, want ik vind Juventus geen leuke club. Maar Juventus heeft wel de beste verdediging van de Serie A, Nedved - Vieira - Emerson en een paar sluipmoordenaars voorin. AC Milan leunt op Shevchenko, Kaká, Pirlo en in zekere mate op Nesta en Maldini.
Vooral Juventus is onterecht door, dat had natuurlijk gewoon Werder Bremen moeten zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:58 schreef Nashje het volgende:
Inter moet worden uitgeschakeld. 3 Italiaanse ploegen die doorgaan is te veel.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:23 schreef cultheld het volgende:
AC Milan brengt het in de competitie ook niet tegen de topclubs, waarom wel in de CL?
En ik maar denken dat ik de enige was die zat te kijkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:38 schreef Ambrosius het volgende:
Loting kwart -en halve finales van de Champions League.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |