Dit is beter...quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:55 schreef -Schorpioen- het volgende:
Vrijdag 10 maart om 12:00 uur zal in Parijs geloot worden voor de kwart en de halve finales !
Hier gaat het natuurlijk allemaal om:
[afbeelding]
De clubs die in de kokertjes gaan :
FC Barcelona
Juventus
Villarreal
Arsenal
AC Milan
Olympique Lyon
Benfica
De winnaar van Ajax - Inter Milaan
Ik was al aan het ontcijferen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:57 schreef -Schorpioen- het volgende:
Sjips, kan een mod er kwart en halve van maken![]()
1\4 en 1\2 werkt dus niet...
Wie vind jij de echte toppers? Wat mij betreft vallen dan Ajax, Villareal en Benfica af.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik was al aan het ontcijferen.
Ik hoop op kwartfinales waarin de echte toppers elkaar nog niet treffen.
De echte toppers vind ik dan: Barca, AC Milan, Juventus en (twijfel:) Arsenalquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:08 schreef navvy het volgende:
[..]
Wie vind jij de echte toppers? Wat mij betreft vallen dan Ajax, Villareal en Benfica af.
Arsenal is geen topper helaas. Dan eerder nog Lyon. Al spreekt die naam natuurlijk minder tot de verbeelding.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De echte toppers vind ik dan: Barca, AC Milan, Juventus en (twijfel:) Arsenal
De 'mindere': Villarreal, Benfica, Lyon en Inter/Ajax
OT: heb je kinderen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:57 schreef -Schorpioen- het volgende:
Sjips, kan een mod er kwart en halve van maken![]()
Volgens mij wel. Vorig jaar AC-Inter toch?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:19 schreef Trancelocator het volgende:
Kunnen clubs uit hetzelfde land tegen elkaar loten? Want dan hoop ik dat de Italianen elkaar mogen afmaken. (zeker als Ajax niet door mocht gaan.)
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:19 schreef Trancelocator het volgende:
Kunnen clubs uit hetzelfde land tegen elkaar loten? Want dan hoop ik dat de Italianen elkaar mogen afmaken. (zeker als Ajax niet door mocht gaan.)
Er zijn inderdaad geen beprerkingen meer....alles kan dus !quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:19 schreef Trancelocator het volgende:
en chelsea - liverpoolquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Vorig jaar AC-Inter toch?
Ok, maar dat waren de halve finales he. In de kwart kan het ook.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en chelsea - liverpool
incl kontschopje voor mourinho
Klopt ja!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Vorig jaar AC-Inter toch?
en na afloop: "Ja, als ik Huntelaar had gehad, had ik ook Europees kampioen geworden met dat elftal."quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:14 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik hoop op een finale Barça - Ajax, en dan maakt het mij niet uit wie er wint, het voetbal wint dan sowieso
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |