quote:
Ja, Bayern werd echt overlopen. De 2-1 was eigenlijk de 1e kans van Bayern. Daarna hebben ze in de laatste 10 minuten van de 1e helft nog 1 dikke en 1 kleine kans gehad en direct na rust was het 3-1 en gedaan.
Bij Milan kwam veel over de linker flank en Kaka en Pirlo waren centraal ook erg sterk.
Makaay heb ik werkelijk niet 1 keer gezien, die zat in de broekzak van Nesta, was letterlijk onzichtbaar.
Voind de goal van Kaka schitteren d, de bal wordt halverwege de Milan helft verovered en daar sprint Kaka al weg bij Ismael, wetende dat ie uiteindelijk dan de vrije man zou zijn die de pass zou krijgen, en zo gebeurde ook.
Overigens, viel uit de TV beelden lastig op te merken, maar de 1-0 van Inzaghi was buitenspel.
Ik heb de wedstrijd op de Duitser gekeken ipv de Italiaan, en me kostelijk vermaakt. Wat voorbeelden:
"En zo staat Italie - Duitsland alweer 4-1"
"Olivier (Bierhof, co commentator Sat 1), is ons voetbal echt zo slecht?" Reactie Olivier: "Ja"
"Ik denk dat ik Palermo - Schalke morgen maar laat schieten, na de 3e wedstrijd in een week die we verliezen van Italianen kan ik het niet meer aanzien"
(Na de snelle 3-1 na rust, nadat Inzaghi ook al snel in de 1e helft gescoord had en Italie tegen Duitsland ook al vorige week) "Wij staan bekend om onze diesel, maar telkens zo sloom starten, alsof we alleen de laatste 35 minuten vna een helft meedoen"
etc.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away