Neukenquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:01 schreef Mokster het volgende:
Ik ben in een zeer liefdevolle bui vandaag!![]()
![]()
Wat heb jij gedaan vannacht?!quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:37 schreef Mokster het volgende:
Score-technisch gezien dan...
het is nog gewoon braaf ochtend hoorquote:
Oe lekker, dat wil ik ook wel weer een keer...quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:24 schreef nixxx het volgende:
* nixxx even aankleden is.. hele ochtend op bed liggen lezen
jij mag dat... in het weekendquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Oe lekker, dat wil ik ook wel weer een keer...
Wat lees je?
Ja in het weekend, dan heb ik ook wel weer andere dingen te doenquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij mag dat... in het weekend
Ik lees Birdsong van Sabastian Faulks ISBN 0-09-938791-3
Nee, andere dingen!quote:
Wie heb je liever Moks, Wouter Bos of Jan Peter Balkenende?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee, andere dingen!![]()
Maar wel erg jammer dat het gisteren slechts gemeenteraadsverkiezingen waren, anders had ik inderdaad kunnen uitkijken naar een nieuwe baas...
Ja, dat is wel jammer, maar ze krijgt het in ieder geval een stuk lastiger.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee, andere dingen!![]()
Maar wel erg jammer dat het gisteren slechts gemeenteraadsverkiezingen waren, anders had ik inderdaad kunnen uitkijken naar een nieuwe baas...
Beleidsverandering... " Jongens.. alles wat jullie de afgelopen jaren hebben gadaan.. keer dat even 180 graden om en doe dat voortaan"quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:47 schreef Mokster het volgende:
Nee, andere dingen!![]()
Klopt, maar daar hebben kabinetten met de PvdA veel minder last van dan rechtse kabinetten. Dit omdat ambtenaren doorgaans PvdA-minded zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:55 schreef nixxx het volgende:
Gelukkig hebben we de vierde macht nog, deambtenaren
, die alle veranderingen dempen omdat ze geen zin hebben om dingen te veranderen.
Dit heeft trouwens de schijn van een verkapte liefdesverklaring aan Mokster.quote:
sssssst.. hou het nou subtielquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit heeft trouwens de schijn van een verkapte liefdesverklaring aan Mokster.![]()
Sorry, ik ben slecht in dit soort signalen.quote:
ik zit al met mijn ontbijt voor mijn neusquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:05 schreef Polen het volgende:
Zo zeg al bijna weer tijd om de inpandige gaarkeuken te bezoeken!
quote:
het werkt gewoon prettiger als je elke dag zonder herinneringen aan je werk binnen komt.. It keeps you sanequote:Op woensdag 8 maart 2006 12:08 schreef Polen het volgende:
Met mijn selectieve geheugen is het elke dag toch weer een verrassing wat de pot schaft.
Uit "Onze Taal" in november 1998. Is me altijd bijgebleven. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:10 schreef Polen het volgende:
Wij zijn schoften. Tot later.
post je lies danquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:13 schreef Dickies het volgende:
Computertomografie is de shit.
quote:
jammer... maar wel tof idd. Als je dat soms op tv ziet.. dat ze door een lichaam scrollen.. zeer puik!quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:20 schreef Dickies het volgende:
[..]
Nee, het is voor een project. Probeer toch nog wat te doen![]()
om hun ontzettend dikke reet in te bekijken?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:22 schreef vibri het volgende:
Sommige mensen hebben eens een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote spiegel nodig....
We moeten een ziekenhuis advies geven over welk apparaat precies.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
jammer... maar wel tof idd. Als je dat soms op tv ziet.. dat ze door een lichaam scrollen.. zeer puik!
Nee, om hun karakter eens flink onder de loep te nemenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
om hun ontzettend dikke reet in te bekijken?
hebben ze dan niet een loep nodig ipv een spiegel?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:27 schreef vibri het volgende:
Nee, om hun karakter eens flink onder de loep te nemen
wat kost zo'n ding nou?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:26 schreef Dickies het volgende:
We moeten een ziekenhuis advies geven over welk apparaat precies.
Fictief natuurlijk![]()
Een beetje zelfreflectie zou geen kwaad kunnen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
hebben ze dan niet een loep nodig ipv een spiegel?
collega's?
Dat laatste doet et hem hequote:Op woensdag 8 maart 2006 12:31 schreef vibri het volgende:
[..]
Een beetje zelfreflectie zou geen kwaad kunnen.
Collega idd ja. Weet alles beter, heeft overal meteen een mening over klaar. Zo unlike me...
lege posts... is dat hip?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:40 schreef PhaE het volgende:
Ik doe werkelijk mijn best om er minder goed uit te zien. Helaas is dat niet een van mijn kwaliteiten.quote:
zo toch aardig gelukt hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:45 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik doe werkelijk mijn best om er minder goed uit te zien. Helaas is dat niet een van mijn kwaliteiten.
Die kan je ook gewoon crossposten hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:50 schreef nixxx het volgende:
FOK!Userfoto's #201de baard van de profeet
S-L-E-Tquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:56 schreef Mokster het volgende:
Hmmz... De voormalige postkamerjongen is inmiddels getrouwd met zijn toenmalige vriendin.
Verschil met 10 jaar geleden is echter dat hij thans niet meer zo netjes is...
quote:
Nou, we noemen jou toch ook niet de hele tijd maagd...quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:03 schreef AirwiN het volgende:
Nou, we noemen jou toch ook niet de hele tijd maagd...![]()
Tuurlijk. Het botst gewoon qua karakters. Ik heb gewoon een hekel aan zwart/wit denkers en mensen die alles altijd beter weten.quote:
en ik maar denken dat je me aardig vond..quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:05 schreef vibri het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het botst gewoon qua karakters. Ik heb gewoon een hekel aan zwart/wit denkers en mensen die alles altijd beter weten.
Halve maagd?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:04 schreef nixxx het volgende:
Al kan ik oprecht verklaren zelf nog nooit genomen te zijndus halve maagd...
Bij mij heb je er anders geen enkel probleem mee!quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:05 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan *knip* mensen die alles altijd beter weten.
mijn poeperd is nog nooit door een penis beroerd.. en dat wil ik zo houdenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Halve maagd?
Je bent niet genomen maar hebt wel genomen?
Hij is bi.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Halve maagd?
Je bent niet genomen maar hebt wel genomen?
nee joh! vrouwenquote:
Hoiquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:11 schreef Copycat het volgende:
[Upd] Nieuw topictype voor vaste reeksen binnen R&P
Ter info.
Dat is alleen hier mijn favoriet hoor. In het echt gaat mijn voorkeur ergens anders naar uit...quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
mijn poeperd is nog nooit door een penis beroerd.. en dat wil ik zo houden
en jouw favoriete sekstype heb ik ook nog niet gedaan..
Beffiequote:Op woensdag 8 maart 2006 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is alleen hier mijn favoriet hoor. In het echt gaat mijn voorkeur ergens anders naar uit...
Hij gaat iets anders doen waar je warme ballen mee krijgt?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ineens ga ik enorm twijfelen aan de betekenis van het woord "squashen".
die vrouw wil toch niet met mij "squashen"quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ineens ga ik enorm twijfelen aan de betekenis van het woord "squashen".
ik wens het je alleen maar toe hoorquote:
Ah ok, dan heb ik er vrede mee. Je bent er alleen bijna 2 uur te laat mee.. Minimaal!quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:32 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik wens het je alleen maar toe hoor![]()
maar voor de rest dus wel een goede morgen![]()
Ah, je lijkt op mij met baard. Inclusief de overtuigend intelligente uitstralingquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:51 schreef Polen het volgende:
[..]
Die kan je ook gewoon crossposten hoor.
Ik kom er net achter dat ik, sinds je je nieuwe avatar hebt, al meerdere malen dom heb zitten te staren wat nou die 2 dingen moeten voorstellen onder het shirtje.. BHquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:31 schreef Mokster het volgende:
ik ben net wakkerquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:50 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ah ok, dan heb ik er vrede mee. Je bent er alleen bijna 2 uur te laat mee.. Minimaal!
Dus bij deze een goedemiddag terug gewenst.
juhquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:53 schreef PhaE het volgende:
[..]
Oh, je bent er eentje van "alles is relatief" ?
Dat zijn John and John!quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:52 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat ik, sinds je je nieuwe avatar hebt, al meerdere malen dom heb zitten te staren wat nou die 2 dingen moeten voorstellen onder het shirtje.. BHKokosnoten
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:05 schreef Mokster het volgende:
Mijn favoriete aflevering van Weebl and Bob blijft toch altijd de AHA-imitatie!
"That Morten Harket, he makes me moist in my special places!"
![]()
quote:[b]Op woensdag 8 maart 2006 14:05
"That Morten Harket, he makes me moist in my special places!"
Leg je picknick kleed maar klaar dan!quote:
maar wat moet ik dan etenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leg je picknick kleed maar klaar dan!![]()
Ik neem wel een komkommer of een ander fallusvormig stuk groente of fruit voor je mee!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar wat moet ik dan eten
ik hou niet van cake en taart en zo
pfffquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem wel een komkommer of een ander fallusvormig stuk groente of fruit voor je mee!![]()
Wat nou? Je bent toch vegetarier dus dan is dit toch een prima alternatief?quote:
ik hou niet van banaan....quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou? Je bent toch vegetarier dus dan is dit toch een prima alternatief?![]()
Courgette dan? Asperges? Een banaan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik hou niet van banaan....
en komkommer in de winter is ook niet om over naar huis te schrijven...
ik wil ook iets lekkers!
juk nog viezer en bahquote:
Jij moet wel flink slank zijn als je geen vlees eet en die groente en fruit niet lust!quote:
mocht ik willen hahaquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij moet wel flink slank zijn als je geen vlees eet en die groente en fruit niet lust!
Als 't maar in je mond past!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mocht ik willen haha
maar jij noemt alle vieze dingen op!!
paprika of wortel dat is lekker maar die hebben zeker de verkeerde vorm
okay okay, ik trap de open deur wel weer in dan...quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik hou niet van banaan....
en komkommer in de winter is ook niet om over naar huis te schrijven...
ik wil ook iets lekkers!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:38 schreef PhaE het volgende:
[..]
okay okay, ik trap de open deur wel weer in dan...
* PhaE meldt zich![]()
Daar moet je trots op zijn!quote:
omdat hij een dirty mind heeftquote:
Hij en 3 miljard andere mannen op deze planeet. En vlak de vrouwen ook niet uit...quote:
Wat Beffie zegt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij en 3 miljard andere mannen op deze planeet. En vlak de vrouwen ook niet uit...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |