Hij gaat iets anders doen waar je warme ballen mee krijgt?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ineens ga ik enorm twijfelen aan de betekenis van het woord "squashen".
die vrouw wil toch niet met mij "squashen"quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ineens ga ik enorm twijfelen aan de betekenis van het woord "squashen".
ik wens het je alleen maar toe hoorquote:
Ah ok, dan heb ik er vrede mee. Je bent er alleen bijna 2 uur te laat mee.. Minimaal!quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:32 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik wens het je alleen maar toe hoor![]()
maar voor de rest dus wel een goede morgen![]()
Ah, je lijkt op mij met baard. Inclusief de overtuigend intelligente uitstralingquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:51 schreef Polen het volgende:
[..]
Die kan je ook gewoon crossposten hoor.
Ik kom er net achter dat ik, sinds je je nieuwe avatar hebt, al meerdere malen dom heb zitten te staren wat nou die 2 dingen moeten voorstellen onder het shirtje.. BHquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:31 schreef Mokster het volgende:
ik ben net wakkerquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:50 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ah ok, dan heb ik er vrede mee. Je bent er alleen bijna 2 uur te laat mee.. Minimaal!
Dus bij deze een goedemiddag terug gewenst.
juhquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:53 schreef PhaE het volgende:
[..]
Oh, je bent er eentje van "alles is relatief" ?
Dat zijn John and John!quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:52 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat ik, sinds je je nieuwe avatar hebt, al meerdere malen dom heb zitten te staren wat nou die 2 dingen moeten voorstellen onder het shirtje.. BHKokosnoten
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:05 schreef Mokster het volgende:
Mijn favoriete aflevering van Weebl and Bob blijft toch altijd de AHA-imitatie!
"That Morten Harket, he makes me moist in my special places!"
![]()
quote:[b]Op woensdag 8 maart 2006 14:05
"That Morten Harket, he makes me moist in my special places!"
Leg je picknick kleed maar klaar dan!quote:
maar wat moet ik dan etenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leg je picknick kleed maar klaar dan!![]()
Ik neem wel een komkommer of een ander fallusvormig stuk groente of fruit voor je mee!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar wat moet ik dan eten
ik hou niet van cake en taart en zo
pfffquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem wel een komkommer of een ander fallusvormig stuk groente of fruit voor je mee!![]()
Wat nou? Je bent toch vegetarier dus dan is dit toch een prima alternatief?quote:
ik hou niet van banaan....quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou? Je bent toch vegetarier dus dan is dit toch een prima alternatief?![]()
Courgette dan? Asperges? Een banaan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik hou niet van banaan....
en komkommer in de winter is ook niet om over naar huis te schrijven...
ik wil ook iets lekkers!
juk nog viezer en bahquote:
Jij moet wel flink slank zijn als je geen vlees eet en die groente en fruit niet lust!quote:
mocht ik willen hahaquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij moet wel flink slank zijn als je geen vlees eet en die groente en fruit niet lust!
Als 't maar in je mond past!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mocht ik willen haha
maar jij noemt alle vieze dingen op!!
paprika of wortel dat is lekker maar die hebben zeker de verkeerde vorm
okay okay, ik trap de open deur wel weer in dan...quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik hou niet van banaan....
en komkommer in de winter is ook niet om over naar huis te schrijven...
ik wil ook iets lekkers!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:38 schreef PhaE het volgende:
[..]
okay okay, ik trap de open deur wel weer in dan...
* PhaE meldt zich![]()
Daar moet je trots op zijn!quote:
omdat hij een dirty mind heeftquote:
Hij en 3 miljard andere mannen op deze planeet. En vlak de vrouwen ook niet uit...quote:
Wat Beffie zegt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij en 3 miljard andere mannen op deze planeet. En vlak de vrouwen ook niet uit...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |