het werkt gewoon prettiger als je elke dag zonder herinneringen aan je werk binnen komt.. It keeps you sanequote:Op woensdag 8 maart 2006 12:08 schreef Polen het volgende:
Met mijn selectieve geheugen is het elke dag toch weer een verrassing wat de pot schaft.
Uit "Onze Taal" in november 1998. Is me altijd bijgebleven. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:10 schreef Polen het volgende:
Wij zijn schoften. Tot later.
post je lies danquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:13 schreef Dickies het volgende:
Computertomografie is de shit.
quote:
jammer... maar wel tof idd. Als je dat soms op tv ziet.. dat ze door een lichaam scrollen.. zeer puik!quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:20 schreef Dickies het volgende:
[..]
Nee, het is voor een project. Probeer toch nog wat te doen![]()
om hun ontzettend dikke reet in te bekijken?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:22 schreef vibri het volgende:
Sommige mensen hebben eens een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote spiegel nodig....
We moeten een ziekenhuis advies geven over welk apparaat precies.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
jammer... maar wel tof idd. Als je dat soms op tv ziet.. dat ze door een lichaam scrollen.. zeer puik!
Nee, om hun karakter eens flink onder de loep te nemenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
om hun ontzettend dikke reet in te bekijken?
hebben ze dan niet een loep nodig ipv een spiegel?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:27 schreef vibri het volgende:
Nee, om hun karakter eens flink onder de loep te nemen
wat kost zo'n ding nou?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:26 schreef Dickies het volgende:
We moeten een ziekenhuis advies geven over welk apparaat precies.
Fictief natuurlijk![]()
Een beetje zelfreflectie zou geen kwaad kunnen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
hebben ze dan niet een loep nodig ipv een spiegel?
collega's?
Dat laatste doet et hem hequote:Op woensdag 8 maart 2006 12:31 schreef vibri het volgende:
[..]
Een beetje zelfreflectie zou geen kwaad kunnen.
Collega idd ja. Weet alles beter, heeft overal meteen een mening over klaar. Zo unlike me...
lege posts... is dat hip?quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:40 schreef PhaE het volgende:
Ik doe werkelijk mijn best om er minder goed uit te zien. Helaas is dat niet een van mijn kwaliteiten.quote:
zo toch aardig gelukt hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:45 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik doe werkelijk mijn best om er minder goed uit te zien. Helaas is dat niet een van mijn kwaliteiten.
Die kan je ook gewoon crossposten hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:50 schreef nixxx het volgende:
FOK!Userfoto's #201de baard van de profeet
S-L-E-Tquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:56 schreef Mokster het volgende:
Hmmz... De voormalige postkamerjongen is inmiddels getrouwd met zijn toenmalige vriendin.
Verschil met 10 jaar geleden is echter dat hij thans niet meer zo netjes is...
quote:
Nou, we noemen jou toch ook niet de hele tijd maagd...quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:03 schreef AirwiN het volgende:
Nou, we noemen jou toch ook niet de hele tijd maagd...![]()
Tuurlijk. Het botst gewoon qua karakters. Ik heb gewoon een hekel aan zwart/wit denkers en mensen die alles altijd beter weten.quote:
en ik maar denken dat je me aardig vond..quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:05 schreef vibri het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het botst gewoon qua karakters. Ik heb gewoon een hekel aan zwart/wit denkers en mensen die alles altijd beter weten.
Halve maagd?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:04 schreef nixxx het volgende:
Al kan ik oprecht verklaren zelf nog nooit genomen te zijndus halve maagd...
Bij mij heb je er anders geen enkel probleem mee!quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:05 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan *knip* mensen die alles altijd beter weten.
mijn poeperd is nog nooit door een penis beroerd.. en dat wil ik zo houdenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Halve maagd?
Je bent niet genomen maar hebt wel genomen?
Hij is bi.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Halve maagd?
Je bent niet genomen maar hebt wel genomen?
nee joh! vrouwenquote:
Hoiquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:11 schreef Copycat het volgende:
[Upd] Nieuw topictype voor vaste reeksen binnen R&P
Ter info.
Dat is alleen hier mijn favoriet hoor. In het echt gaat mijn voorkeur ergens anders naar uit...quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
mijn poeperd is nog nooit door een penis beroerd.. en dat wil ik zo houden
en jouw favoriete sekstype heb ik ook nog niet gedaan..
Beffiequote:Op woensdag 8 maart 2006 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is alleen hier mijn favoriet hoor. In het echt gaat mijn voorkeur ergens anders naar uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |