Neukenquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:01 schreef Mokster het volgende:
Ik ben in een zeer liefdevolle bui vandaag!![]()
![]()
Wat heb jij gedaan vannacht?!quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:37 schreef Mokster het volgende:
Score-technisch gezien dan...
het is nog gewoon braaf ochtend hoorquote:
Oe lekker, dat wil ik ook wel weer een keer...quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:24 schreef nixxx het volgende:
* nixxx even aankleden is.. hele ochtend op bed liggen lezen
jij mag dat... in het weekendquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Oe lekker, dat wil ik ook wel weer een keer...
Wat lees je?
Ja in het weekend, dan heb ik ook wel weer andere dingen te doenquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij mag dat... in het weekend
Ik lees Birdsong van Sabastian Faulks ISBN 0-09-938791-3
Nee, andere dingen!quote:
Wie heb je liever Moks, Wouter Bos of Jan Peter Balkenende?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee, andere dingen!![]()
Maar wel erg jammer dat het gisteren slechts gemeenteraadsverkiezingen waren, anders had ik inderdaad kunnen uitkijken naar een nieuwe baas...
Ja, dat is wel jammer, maar ze krijgt het in ieder geval een stuk lastiger.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:47 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee, andere dingen!![]()
Maar wel erg jammer dat het gisteren slechts gemeenteraadsverkiezingen waren, anders had ik inderdaad kunnen uitkijken naar een nieuwe baas...
Beleidsverandering... " Jongens.. alles wat jullie de afgelopen jaren hebben gadaan.. keer dat even 180 graden om en doe dat voortaan"quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:47 schreef Mokster het volgende:
Nee, andere dingen!![]()
Klopt, maar daar hebben kabinetten met de PvdA veel minder last van dan rechtse kabinetten. Dit omdat ambtenaren doorgaans PvdA-minded zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:55 schreef nixxx het volgende:
Gelukkig hebben we de vierde macht nog, deambtenaren
, die alle veranderingen dempen omdat ze geen zin hebben om dingen te veranderen.
Dit heeft trouwens de schijn van een verkapte liefdesverklaring aan Mokster.quote:
sssssst.. hou het nou subtielquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit heeft trouwens de schijn van een verkapte liefdesverklaring aan Mokster.![]()
Sorry, ik ben slecht in dit soort signalen.quote:
ik zit al met mijn ontbijt voor mijn neusquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:05 schreef Polen het volgende:
Zo zeg al bijna weer tijd om de inpandige gaarkeuken te bezoeken!
quote:
het werkt gewoon prettiger als je elke dag zonder herinneringen aan je werk binnen komt.. It keeps you sanequote:Op woensdag 8 maart 2006 12:08 schreef Polen het volgende:
Met mijn selectieve geheugen is het elke dag toch weer een verrassing wat de pot schaft.
Uit "Onze Taal" in november 1998. Is me altijd bijgebleven. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:10 schreef Polen het volgende:
Wij zijn schoften. Tot later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |