Ze kunnen zelfs met de SP samen regeren..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
PvdA heetf maar 1 andere partij nodig voor een college lijkt mij
En nu werkt die pop-up niet ofzoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:44 schreef TC03 het volgende:
Wat een klotesite, nederlandskiest.nl. Moet de pop-up blocker uitgeschakeld zijn, terwijl je normaal gewoon kan zeggen dat je een pop-up eenmalig wel wilt, maar NLkiest.nl doet meteen refresh waardoor je daar de tijd niet voor krijgt. Tering.
Ik vind hem wat minder naar buiten komen met beleid, maar hij zit dan ook niet in het huidige college.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:48 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ook Asscher heeft hier wel wat mee te maken denk ik
Een links college is al eerder in de ijskast gezet door de PvdA, dus ik ben benieuwd....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:49 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ze kunnen zelfs met de SP samen regeren..
Valt wel mee, als je kijkt naar de deelraden. En juist omdat het oude van de partij in Rotterdam is gewipt is er weer kans op samenwerking.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ach, das wel realistisch denk ik.. De PvdA zal net zo denken volgens mij. Zitten gewoon te ver van elkaar af..
Waar heb je dat gezien dan? Dat is wel erg ziek.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:50 schreef okee6 het volgende:
Ik kwam toevallig langs de uitslagen van Maarssen, opkomst 9,5%. Meer van dat soort animo gezien?
Ze zijn anders opvallend goede maatjes met GL eb ik het idee.. goede maatjes tussen haakjes uiteraardquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Een links college is al eerder in de ijskast gezet door de PvdA, dus ik ben benieuwd....
21% is nog te overzien ....quote:
Kennelijk een foutje op de NOS site. VVD deed het daar opvallend goed, met nog enige andere partijen, ten koste van Leefbaar.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:51 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Waar heb je dat gezien dan? Dat is wel erg ziek.
Maar gelukkig komt Maurice de Hond om 21:30 met een peilingquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:51 schreef TC03 het volgende:
Tyfus internet. Beetje de uitslagen online zetten is nog te veel gevraagd.
haha, maar waar zie jij die uitslag timmy?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ze zijn anders opvallend goede maatjes met GL eb ik het idee.. goede maatjes tussen haakjes uiteraard
Dat scheelt tochquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:52 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Maar gelukkig komt Maurice de Hond om 21:30 met een peiling![]()
Bull ik moet pissen en bier, nog ff wachten hoorquote:
televisie..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:52 schreef komrad het volgende:
[..]
haha, maar waar zie jij die uitslag timmy?
Nuquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Bull ik moet pissen en bier, nog ff wachten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |