Fok is elitairquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:00 schreef Thieske het volgende:
Dit wordt trouwens weer zo'n topic waar ineens niemand onder de 540 gehaald heeft.
Net als met die IQ-topics, dan zijn er opeens ook geen "domme" mensen op FOK!
Ik denk dat je het dan in graden Celcius bedoeltquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:19 schreef Mikkie het volgende:
IQ rond 't vriespunt waarschijnlijk.
Bij ons had een kwart 550, maar dat waren dus maar tweequote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:27 schreef Funkytrip het volgende:
549, 20 jaar geleden. Niemand in onze klas had 550, maar onze meester was heel trots omdat onze klas in de top 3 van Nederland stond met gemiddelde cito-score. 14 leerlingen, 11 atheneum, 2 mavo, 1 lts
Zou jij reageren als je een mavo niveau gehaald had ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:00 schreef Thieske het volgende:
Dit wordt trouwens weer zo'n topic waar ineens niemand onder de 540 gehaald heeft.
Net als met die IQ-topics, dan zijn er opeens ook geen "domme" mensen op FOK!
Geen idee. Maar in principe is de hoogte van je cito toets niet echt iets om je voor te schamen lijkt me.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:42 schreef Devolution het volgende:
[..]
Zou jij reageren als je een mavo niveau gehaald had ?:')
ik zou me kapotschamen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:44 schreef Thieske het volgende:
[..]
Geen idee. Maar in principe is de hoogte van je cito toets niet echt iets om je voor te schamen lijkt me.
Of gaan alle VMBO'ers en mensen die op de MAVO gezeten hebben gebukt onder een trauma? Lijkt me niet.
Als ik niet me VWO (quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |