Fok is elitairquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:00 schreef Thieske het volgende:
Dit wordt trouwens weer zo'n topic waar ineens niemand onder de 540 gehaald heeft.
Net als met die IQ-topics, dan zijn er opeens ook geen "domme" mensen op FOK!
Ik denk dat je het dan in graden Celcius bedoeltquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:19 schreef Mikkie het volgende:
IQ rond 't vriespunt waarschijnlijk.
Bij ons had een kwart 550, maar dat waren dus maar tweequote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:27 schreef Funkytrip het volgende:
549, 20 jaar geleden. Niemand in onze klas had 550, maar onze meester was heel trots omdat onze klas in de top 3 van Nederland stond met gemiddelde cito-score. 14 leerlingen, 11 atheneum, 2 mavo, 1 lts
Zou jij reageren als je een mavo niveau gehaald had ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:00 schreef Thieske het volgende:
Dit wordt trouwens weer zo'n topic waar ineens niemand onder de 540 gehaald heeft.
Net als met die IQ-topics, dan zijn er opeens ook geen "domme" mensen op FOK!
Geen idee. Maar in principe is de hoogte van je cito toets niet echt iets om je voor te schamen lijkt me.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:42 schreef Devolution het volgende:
[..]
Zou jij reageren als je een mavo niveau gehaald had ?:')
ik zou me kapotschamen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:44 schreef Thieske het volgende:
[..]
Geen idee. Maar in principe is de hoogte van je cito toets niet echt iets om je voor te schamen lijkt me.
Of gaan alle VMBO'ers en mensen die op de MAVO gezeten hebben gebukt onder een trauma? Lijkt me niet.
Als ik niet me VWO (quote:
Nope! Bij mij al niet meer (5 jaar geleden), want wereldoriëntatie was teveel gericht op feitenkennis en niet op vaardigheden, ofzo..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:28 schreef Casparovvv het volgende:
Ik las vanochtend in de krant dat wereldoriëntatie niet meer mee telt voor de eindscore
feitenkennis is toch ook belangrijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nope! Bij mij al niet meer (5 jaar geleden), want wereldoriëntatie was teveel gericht op feitenkennis en niet op vaardigheden, ofzo..
Das echt onzin. Ik ken een hele hoop mensen die 550 hadden en ik kan je vertellen dat de meeste niet bepaald hoog begaafd zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:44 schreef twetwe het volgende:
550 is hoogebegaafd ja.
Zo laagquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:47 schreef erikkll het volgende:
toch apart dat de gemiddelde score volgens Cito 535 is en dat die hier veel hoger ligt...
telde bij ons wel meequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik had 0 fouten op wereldoriëntatie
telde niet mee![]()
amsterdamse achterstandskindjes maken hem ook hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zo laag. Bij ons in de klas was 530/535 destijds de laagste score, en dat was echt een dom wicht die dat haalde
.
en ik 548 met 16 fout, zo rare telling dan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Fok is elitair![]()
Ik had 550 trouwens, 12 fout
*herstel:quote:Op woensdag 8 maart 2006 02:36 schreef DR878 het volgende:
Cito zegt helemaal niks over je intelligentie![]()
Dat is dus echt kul...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:44 schreef twetwe het volgende:
550 is hoogebegaafd ja.
Sick, bij ons in de klas waren er 4 met een score boven de 545, en dat in een klas met 14 leerlingen. De groep 8 daarvoor had over de 20 leerlingen en ook van die hoge scores, dus top 10en zijn dr niet gekomen bij ons op school.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:51 schreef JumperJack het volgende:
544. zit nu lekker zo ongeveer aan het einde van mijn gymnasium loopbaanwas met 544 toch wel in de top10 gekomen van alle groep 8en
![]()
met rekenen en wereldorientatie (zo heette het toch?!?) had ik geen één fout, maar was niet zo goed in begrijpend lezen, nog steeds niet eigenlijk
![]()
Dit jaar 8 stuks.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:54 schreef Bupatih het volgende:
Er waren 12 luitjes die de Cito-toets foutloos gemaakt hadden, dacht ik.
Op de basisschoolquote:
ik moest lachenquote:
Same here.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Fok is elitair![]()
Ik had 550 trouwens, 12 fout
Uhuh. 528, das het gemiddelde cijfer van de gemiddelde persoon in de groenvoorziening.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Khad uhm, 528 volgens mij. Maar ben na groep 8 wel gewoon direct naar vwo gegaan. En daarna uni. Sja, mn basischool leraar begreep mijn score niet helemaal destijds, maar adviseerde mij om gewoon maar vwo te doen, al was ik soms een wat vreemde vogel, dat kon ik wel halen/
met 12 fout heb je ook geen 550, of misschien 10/20 jaar geleden...quote:Op woensdag 8 maart 2006 23:24 schreef Ewaldus het volgende:
en 549 goed ?
ging het maar zo..
hoe kan iemand anders dan met 12 fouten 550 halen
Dan zal het wel 538 zijn geweest, het was iig lager dan de leraar had verwacht. Weet het echt niet meer want dat hele gebeuren boeide me vroeger vrij weinig. Plus het feit dat zo'n citotoets gewoon nul komma nul zegt of je mavo/havo/vwo moet doen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Uhuh. 528, das het gemiddelde cijfer van de gemiddelde persoon in de groenvoorziening.
538 is nog erg weinig, maar dat zou wel kunnen ja. Dat is Mavo niveau geloof ik. Tis ook alweer 12 jaar geleden dat ik die toets gemaakt heb, maar goed.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dan zal het wel 538 zijn geweest, het was iig lager dan de leraar had verwacht. Weet het echt niet meer want dat hele gebeuren boeide me vroeger vrij weinig. Plus het feit dat zo'n citotoets gewoon nul komma nul zegt of je mavo/havo/vwo moet doen.
Lol, sja, volgens mij is de cito toets weinig meer in trek op de basischolen. Maja, als ik dat advies had gevolgd zat ik waarschijnlijk nu in mn laatstje jaar mbo ofzoquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
538 is nog erg weinig, maar dat zou wel kunnen ja. Dat is Mavo niveau geloof ik. Tis ook alweer 12 jaar geleden dat ik die toets gemaakt heb, maar goed.
Zijn er hier geen users die nog op de basisschool zitten die ons uit de brand kunnen helpen ?![]()
lol nee man, je kunt zelfs 550 halen zonder 0 fouten te halenquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:00 schreef Nickolodeon het volgende:
532 volgens mij heb ik het laagste hier van iedereen... maarja zelfs met mij is het goed gekomen en ik geloof echt niet dat iedereen hier 550 heeft....550 is namelijk de hoogste score te behalen dan moet je 0 fout hebben aangezien er dit jaar 8 mensen 0 fout hebben gehad...lijkt me het een beetje raar dat de helft van Fok! 0 fout heeft gehaald....wederzijds respect
Met 12 fout heb je geloof ik nog 550..quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:00 schreef Nickolodeon het volgende:
532 volgens mij heb ik het laagste hier van iedereen... maarja zelfs met mij is het goed gekomen en ik geloof echt niet dat iedereen hier 550 heeft....550 is namelijk de hoogste score te behalen dan moet je 0 fout hebben aangezien er dit jaar 8 mensen 0 fout hebben gehad...lijkt me het een beetje raar dat de helft van Fok! 0 fout heeft gehaald....wederzijds respect
5 jaar geleden had ik met 13 fout 550. De normering is elk jaar anders geloof ik, omdat de toets ook elk jaar anders is. Zelfde principe als examens enzo, dacht ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:14 schreef CittaR het volgende:
[..]
met 12 fout heb je ook geen 550, of misschien 10/20 jaar geleden...
zelf had ik 9 fout en dus 549... als je 7 fout had had je nog 550 en dat was in 1999
'netjes'.. gymnasium gehaald?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:41 schreef Faithy het volgende:
ik had 1 fout teveel voor een 550-score, dat weet ik nog wel
maargoed, netjes mn gymnasium gehaald 2 jaar geleden, en ben nog aan het kijken wat ik wil gaan doen..![]()
wat is wat?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
'netjes'.. gymnasium gehaald?zoooow .. en dat is ?
Dat verschilt, kun je concluderen na het lezen van dit topic, per jaar. Ik had met twaalf fouten nog 550 in (even rekenen) 1997, terwijl er mensen zijn met minder fouten die een lagere score haalden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:09 schreef Marlot91 het volgende:
je mag voor de 550 5 fouten hebben gemaakt hoor!!!
Ik had overegens 546 drie jaar geleden!!!!
Dat jij schrikt omdat een paar posts hier niet representatief zijn, zegt meer over jouw kennis van statistiek dan over iets anders. En pak eens een woordenboek, om het woord 'intellectueel' op te zoeken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:28 schreef Eveli het volgende:
Zoals ik zei: dit soort topics zijn echt grappig.Bijna heel Fok! is intellectueel.
Ik hiervan schrikken?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat verschilt, kun je concluderen na het lezen van dit topic, per jaar. Ik had met twaalf fouten nog 550 in (even rekenen) 1997, terwijl er mensen zijn met minder fouten die een lagere score haalden.
Dit ligt ook aan het feit dat er verschillende toetsen zijn, en niet elke school doet overal aan mee. Ook zijn elk jaar de toetsen anders.
[..]
Dat jij schrikt omdat een paar posts hier niet representatief zijn, zegt meer over jouw kennis van statistiek dan over iets anders. En pak eens een woordenboek, om het woord 'intellectueel' op te zoeken.![]()
Jij verwachtte blijkbaar doorsnee resultaten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:41 schreef Eveli het volgende:
[..]
Ik hiervan schrikken?Het wordt steeds mooier hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |