Het is idd al een hele tijd...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:46 schreef Spekkiemonster het volgende:
[quote]Op dinsdag 7 maart 2006 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
zow daar schrik van zeg.....
Yeps ... ik ook eigenlijk
Ik ben een kloon van een vorige ik en keek in mijn archief wanneer ik daar begonnen was met mijn oude usernaam... ik poste daar in het oud-voorsteltopic en had het over januari 2003 ... destijds wist ik dat nog wel, maar had het een beetje weggemoffeld denk ik
bleek al wat langer dan gedacht ...
edit: ik zal eens doorschuiven naar "als zwanger worden niet lukt"
Ik kan het me wel voorstellen hoor dat je dat wegmoffelt... lijkt me heel menselijk hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:46 schreef Spekkiemonster het volgende:
[quote]Op dinsdag 7 maart 2006 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
zow daar schrik van zeg.....
Yeps ... ik ook eigenlijk
Ik ben een kloon van een vorige ik en keek in mijn archief wanneer ik daar begonnen was met mijn oude usernaam... ik poste daar in het oud-voorsteltopic en had het over januari 2003 ... destijds wist ik dat nog wel, maar had het een beetje weggemoffeld denk ik
bleek al wat langer dan gedacht ...
edit: ik zal eens doorschuiven naar "als zwanger worden niet lukt"
ja we hebben het al een keer mogen mee maken , dat het afgebroken werd dus hou de komende 8 weken nog wel mijn hart een beetje vast , maar wil ook positief zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:49 schreef Belana het volgende:
meimeltjewoei!!!!
en morpheus ook
woeiiiii !!!!
van harte gefeliciteerd! Ik ga vreselijk duimen dat alles goed gaat!!
Ik weet natuurlijk niet hoe het voor meimeltje was de voirge keer, maar ik "voelde" van de zomer toen ik een miskraam had dat het niet goed zat, van het begin af aan, zoals ik deze keer "voelde" dat het wel goed zat. Maar nogmaals, de duimen draaien hier heel hardquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja we hebben het al een keer mogen mee maken , dat het afgebroken werd dus hou de komende 8 weken nog wel mijn hart een beetje vast , maar wil ook positief zijn
Het was natuurlijk mijn eerste zwangerschap, dus had geen vergelijking. Ik had bijna geen symptomen, maar had er ook niet echt bij stil gestaan dat het fout zou kunnen gaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:02 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe het voor meimeltje was de voirge keer, maar ik "voelde" van de zomer toen ik een miskraam had dat het niet goed zat, van het begin af aan, zoals ik deze keer "voelde" dat het wel goed zat. Maar nogmaals, de duimen draaien hier heel hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |