Lijkt me wel zo gezellig jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:09 schreef -Marjo- het volgende:
Gaan we het weer proberen?
Dequote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:16 schreef Ynske het volgende:
krijg je he, rose en camera vasthouden gaat niet goed
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
De-smiley impliceert dat het vasthouden nog wel gelukt is
grrtvrr, wat ben ik helder zo op de vroege ochtend![]()
Je moet ook de Rose niet aan de camera laten zittenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:16 schreef Ynske het volgende:
Goedemorgen
k had gisteravond nog wat geprobeerd met sneeuwfoto's te maken, maar t is allemaal niets geworden
krijg je he, rose en camera vasthouden gaat niet goed
ik moet ook wat?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet ook de Rose aan de camera laten zittenDat gaat niet goed samen over het algemeen
ik moet er nog 50 bekijken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:19 schreef HMaster-II het volgende:
Nice foto BlackBully![]()
Ik voel me ook al zo..![]()
Ik kwam op een totaal van 198 foto's van zondag.![]()
beter.quote:
Al aangepastquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik moet ook wat?
ben duidelijk nog niet wakker genoeg
aaaah... maar ikzelf gevuld met Rosé en camera is ook geen goed ideequote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Al aangepastIk word op dit moment gek hier op kantoor
Er hingen al twee mensen aan de telefoon en ik kreeg allerlei hele vervelende statusupdates
dat impliceert veel werk in weinig tijd
dat kun je toch niet kiezen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:28 schreef Shark.Bait het volgende:
Mogguh lui
verrek, ik moet zo gaan stemmen... Eens kijken bij welk stembureau ik dat ga doen vandaag
En ik heb totaal geen zin om naar die Adobe beurs te gaan
Ik wel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:29 schreef Ynske het volgende:
dat kun je toch niet kiezen?
goed planquote:ga je niet
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik woon in een dorp waar ze experimenteren met het stemmen. Ik had al 2 keer electronisch gestemd voordat de rest van het land het mocht. En nu heb ik een stempas, daarmee mag ik naar elk willekeurig stembureau in dit dorp (zijn er maar2 of drie dacht ik-dus dat valt wel mee)
[..]
quote:goed plan
Gelukkig maar zo vroeg. Stond al op het punt om boodschappen te doen. En ben blij dat ik gewoon thuis was.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:22 schreef blackbully het volgende:
beter.
maar zo vroeg?
gewekt door de deurbel?
gek t ging om die adobedingesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je democratisch recht, wat doe je?
Nice nice..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Gelukkig maar zo vroeg. Stond al op het punt om boodschappen te doen. En ben blij dat ik gewoon thuis was.peleng is leuk
Dat plan was goed om niet naar de adobe beurs te gaanquote:
is dit compensatie van wat het "dorp" allemaal niet te bieden heeft?quote:
Ik heb foldertjes bij de kwekers en ander REFO-tuig uitgedeeld dat bij de rooie wip een stembureau wasquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:48 schreef blackbully het volgende:
is dit compensatie van wat het "dorp" allemaal niet te bieden heeft?
hoeveel passen zijn er uitgerijkt? want die 1000 schapen daar hebben geen stemrecht.
en dan hou je al gauw weinig stemmers over
Nou er zijn er nogquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
bah ik ben nog steeds ziek
ik haat ziek zijn, ik ben nooit ziek
[einde sararaats bericht]
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:15 schreef blackbully het volgende:
goede morgen.
ben nog wakker aan het worden.
bak koffie er bij.
cs2 open. en kijken of mijn ogen het willen gaan doen
[afbeelding]
zo voel ik me dus
hmmm dat zijn 7000 meer boeren als wat ik dacht dat het dorp telde.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb foldertjes bij de kwekers en ander REFO-tuig uitgedeeld dat bij de rooie wip een stembureau was
Dus dan heeft mijn geldige stem meer impact
ik heb pas 1114, er zijn 7180 zielen mensen in dit dorp, maar niet in deze gemeente
Je vergeet de poolse arbeiders.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:54 schreef blackbully het volgende:
hmmm dat zijn 7000 meer boeren als wat ik dacht dat het dorp telde.![]()
heel GEESTIG,quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:54 schreef Kleintje het volgende:goedemorgen.
wat hoor ik nou, hebben jullie je gisteravond misdragen???
behoren die nu wel bij de inwoners dan?quote:
Ja, en allemaal terwijl ik er niet was..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:54 schreef Kleintje het volgende:goedemorgen.
wat hoor ik nou, hebben jullie je gisteravond misdragen???
mijn zoon zou zich ook nooit misdragen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, en allemaal terwijl ik er niet was..
Wat was de CSI-aflevering een k#tverhaal zeg..![]()
Ik zo braaaaaaafffquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:59 schreef blackbully het volgende:
[..]
mijn zoon zou zich ook nooit misdragen.
het is zo'n voorbeeldig ventje![]()
het correcte antwoord staat er al bijquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:02 schreef Dagonet het volgende:
Tipje voor de experts:
Is een fotofuck copyrightschennis?
Ja...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, en allemaal terwijl ik er niet was..
Wat was de CSI-aflevering een k#tverhaal zeg..![]()
Het is beter ingepakt, maar waar is je Tupperware bak???quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:02 schreef Mauro het volgende:
[showcase] Peleng uitpakken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die heb ik nu dus geenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:04 schreef HMaster-II het volgende:
Het is beter ingepakt, maar waar is je Tupperware bak???
Hebben ze eindelijk een paar lekkere modellen in de kofferbak, maken ze er geen foto's van.. Prutserquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:04 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ja...
Ik had beter met jou kunnen blijven msn'en zeg... tssss
Shiiiiiiiiittt Mailtje naar EastWave sturen. Zeggen dat je die Peleng juist besteld vanwege die positiver verhalen over die mooie Tupperware bak... EN dat je je nu achtergesteld voelt bij de andere Nederlandse Peleng eigenaren.quote:
Met andere woorden, die boodschappen moeten nu wachten tot je uitgespeeld ben met alle knopjes enzo...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Gelukkig maar zo vroeg. Stond al op het punt om boodschappen te doen. En ben blij dat ik gewoon thuis was.peleng is leuk
De Peleng heeft geen knopjes... alleen maar 3 ringen om aan te draaien.. En aan knopjes zitten doe ik wel..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:10 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Met andere woorden, die boodschappen moeten nu wachten tot je uitgespeeld ben met alle knopjes enzo...
Klein kind![]()
*koffie op beeldscherm*quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:08 schreef HMaster-II het volgende:
Shiiiiiiiiittt Mailtje naar EastWave sturen. Zeggen dat je die Peleng juist besteld vanwege die positiver verhalen over die mooie Tupperware bak... EN dat je je nu achtergesteld voelt bij de andere Nederlandse Peleng eigenaren.![]()
Boodschappen ga ik zo wel ff doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:10 schreef Kleintje het volgende:
Met andere woorden, die boodschappen moeten nu wachten tot je uitgespeeld ben met alle knopjes enzo...
Klein kind![]()
Gezien we het gisteren over schoonmaken hebben gehad ben ik benieuwd hoe lang dit erop blijft zitten.quote:
op je nachtkastje dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:17 schreef Mauro het volgende:
Kleintje, jij spoort echt niet
Die peleng mag vanavond NIET naast me in bed liggen.
Maar ja, ik ben technische dingen/knopjesgeil. Maar ken zo nu en dan ook wel eens normaal geil zijn
En de koffie is er ook al weer af.
Zelfs het doekje hangt al weer netjes gevouwen over de kraan.
ik aai mijn PC ook.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:27 schreef Kleintje het volgende:
Ynske, jij gelooft hem dus ook niet?
Volgens mij aait ie dat ding gewoon... Ik weet het niet... vind het iig niet gezond klinken
Ik geef hem soms wat thee, dat werkt ook... daardoor werkt ie nog steeds.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:31 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik aai mijn PC ook.
werkt wel. door die liefde werkt hij nogsteeds![]()
IK heb een 2/3 nu in Tiff en al 2 in jpg naar 580 (nu weer verbodenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:38 schreef blackbully het volgende:
heb alle foto's naar JPG.
nu dus volgende selectie wanneer ik zin heb
Waarom denk je dat ik mijn sjoowkees net in 550 heb gepostquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:40 schreef HMaster-II het volgende:
IK heb een 2/3 nu in Tiff en al 2 in jpg naar 580 (nu weer verboden) gebracht voor FOT, rest moet nog..
Formaat postzegelquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik mijn sjoowkees net in 550 heb gepost
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:51 schreef Kleintje het volgende:
WOEI...
ik zit net mijn profiel op diverse werksites bij te werken, zie ik opeens dat ik negroïde ben!
Toch weer wat geleerd op de dinsdagmorgen...
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:51 schreef Kleintje het volgende:
WOEI...
ik zit net mijn profiel op diverse werksites bij te werken, zie ik opeens dat ik negroïde ben!
Michael Jackson syndroomquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:51 schreef Kleintje het volgende:
WOEI...
Waarom heb ik geen idee waar je het over hebt? Wil je het me uitleggenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:54 schreef Ynske het volgende:
mijn god wat haat ik t dat iedereen nu zijn ava aan t aanpassen is om die prijs bij games te winnen... got wat irri,
eensch....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:54 schreef Ynske het volgende:
mijn god wat haat ik t dat iedereen nu zijn ava aan t aanpassen is om die prijs bij games te winnen... got wat irri,
ik heb het over deze ava'squote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom heb ik geen idee waar je het over hebt? Wil je het me uitleggen?
Het is wel een opvallende verandering dan... wie weet wat voor spannends je er mee kan!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:51 schreef Kleintje het volgende:
WOEI...
Ju kunt er een xbox 360 met pgr mee winnen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb het over deze ava's [afbeelding]
die blijkbaar een of andere prijs opleveren
en iedereen (nah veel mensen) zijn die dus aan t instellen, waardoor je allemaal dezelfde ava's onder elkaar hebt
Die ava is nog lelijk ook...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
en iedereen (nah veel mensen) zijn die dus aan t instellen, waardoor je allemaal dezelfde ava's onder elkaar hebt
dat bedoel ik, reteirritantquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:57 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ju kunt er een xbox 360 met pgr mee winnen.
Eensch. Laten we al die meelopers gaan F6-enquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:54 schreef Ynske het volgende:
F6 ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:07 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Eensch. Laten we al die meelopers gaan F6-en
Of we sjoppen een parodietje
die heb ik nietquote:
heb jij geen F6?quote:
waar vind ik die ?quote:
boven de 7 en de 8 op je toetsenbord misschien?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar vind ik die ?
als in waar stel ik die in
want hij zit wel op mijn toetsenbord
LEZEN, hij zit wel op mijn toetsenbordquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:11 schreef Mauro het volgende:
[..]
boven de 7 en de 8 op je toetsenbord misschien?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:11 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Rechts van de F5 en links van de F7 duh![]()
![]()
Instellen doe je tussen je oren
bijvoorbeeld, en dan het woord 'meeloper' erin verwerken.quote:
Ik kan wel wat PS-en maar niet in een animated gifje..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
bijvoorbeeld, en dan het woord 'meeloper' erin verwerken.![]()
Heb hier geen PS, voelt iemand zich geroepen?
dan moet je ook t hele bericht quotenquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar vind ik die ?
als in waar stel ik die in
want hij zit wel op mijn toetsenbord![]()
F6quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet je ook t hele bericht quoten
[..]
tis goed met je, ga jij je nuttig maken en of die ava shoppen of met je speeltje spelenquote:
Ynske, je maakt nu een grote inschattingfout.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis goed met je, ga jij je nuttig maken en of die ava shoppen of met je speeltje spelen
hmmm, ok Mauro, ga maar lekker met je Peleng spelen en show ons later op de dag ff wat meer resultaatjesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:28 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ynske, je maakt nu een grote inschattingfout.
Het is een man.
Man -- Nuttig![]()
![]()
Geen goede combinatie
Nou, irritant zegquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zijn jouw vunzige gedachtes, die laat ik alleen los in R&Pquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:32 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
Je leert snel Ynske
Nu vraag ik me alleen af met welke peleng ie gaat spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |