Lijkt me wel zo gezellig jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:09 schreef -Marjo- het volgende:
Gaan we het weer proberen?
Dequote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:16 schreef Ynske het volgende:
krijg je he, rose en camera vasthouden gaat niet goed
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
De-smiley impliceert dat het vasthouden nog wel gelukt is
grrtvrr, wat ben ik helder zo op de vroege ochtend![]()
Je moet ook de Rose niet aan de camera laten zittenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:16 schreef Ynske het volgende:
Goedemorgen
k had gisteravond nog wat geprobeerd met sneeuwfoto's te maken, maar t is allemaal niets geworden
krijg je he, rose en camera vasthouden gaat niet goed
ik moet ook wat?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet ook de Rose aan de camera laten zittenDat gaat niet goed samen over het algemeen
ik moet er nog 50 bekijken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:19 schreef HMaster-II het volgende:
Nice foto BlackBully![]()
Ik voel me ook al zo..![]()
Ik kwam op een totaal van 198 foto's van zondag.![]()
beter.quote:
Al aangepastquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik moet ook wat?
ben duidelijk nog niet wakker genoeg
aaaah... maar ikzelf gevuld met Rosé en camera is ook geen goed ideequote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Al aangepastIk word op dit moment gek hier op kantoor
Er hingen al twee mensen aan de telefoon en ik kreeg allerlei hele vervelende statusupdates
dat impliceert veel werk in weinig tijd
dat kun je toch niet kiezen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:28 schreef Shark.Bait het volgende:
Mogguh lui
verrek, ik moet zo gaan stemmen... Eens kijken bij welk stembureau ik dat ga doen vandaag
En ik heb totaal geen zin om naar die Adobe beurs te gaan
Ik wel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:29 schreef Ynske het volgende:
dat kun je toch niet kiezen?
goed planquote:ga je niet
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik woon in een dorp waar ze experimenteren met het stemmen. Ik had al 2 keer electronisch gestemd voordat de rest van het land het mocht. En nu heb ik een stempas, daarmee mag ik naar elk willekeurig stembureau in dit dorp (zijn er maar2 of drie dacht ik-dus dat valt wel mee)
[..]
quote:goed plan
Gelukkig maar zo vroeg. Stond al op het punt om boodschappen te doen. En ben blij dat ik gewoon thuis was.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:22 schreef blackbully het volgende:
beter.
maar zo vroeg?
gewekt door de deurbel?
gek t ging om die adobedingesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je democratisch recht, wat doe je?
Nice nice..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Gelukkig maar zo vroeg. Stond al op het punt om boodschappen te doen. En ben blij dat ik gewoon thuis was.peleng is leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |