En wanneer wordt dat dan uitgezonden? want het is wel duidelijk dat jensen niet live is. Nemen ze dan ook 2 of meer afleveringen per keer op? Let me knowquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:37 schreef Candera het volgende:
Ik ben vanavond bij de opnamen. Ben benieuwd wie er te gast is
De opnamen duren ongeveer 2 uur. Van 18.30 uur tot ±20.30 uur. Voor de rest weet ik ook niks, je hoort het morgenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En wanneer wordt dat dan uitgezonden? want het is wel duidelijk dat jensen niet live is. Nemen ze dan ook 2 of meer afleveringen per keer op? Let me know
Nee, hij kapt er meequote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:29 schreef Tirion het volgende:
Is Jensen eigenlijk nog op YorinFM? Ik heb hem volgens mij al weken niet meer gehoord terwijl hij nog gewoon op yorinfm.nl staat als Ma t/m Vr 14.00-18.00.
Toen wij gingen werd het 2 dagen erna uitgezonden..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En wanneer wordt dat dan uitgezonden? want het is wel duidelijk dat jensen niet live is. Nemen ze dan ook 2 of meer afleveringen per keer op? Let me know
Was inderdaad een leuke gast, en ook meteen een leuke uitzendingquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:00 schreef El_Rolando het volgende:
Filemon was gisteren trouwens een toffe gast.
Ja, vond ik ook, veel beter de radio met Jan en Robert.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:04 schreef Tirion het volgende:
[..]
Heel jammer, de radioshow is in mijn ogen veel beter dan wat er nu op tv is.![]()
Wie bedoelje ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:42 schreef DeVinger het volgende:
Zijn functie nu is een knip beweging maken met zijn handen op woensdag
* knipt de week doormidden
Dat zegt Jensen toch wel eens tegen hem, het is weer woensdag, Jan mag zijn functie voor het programma weer vervullen, hiervoor ontvangt hij het vorstelijke loon, Jan, ga je gang:quote:
haha standaardquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:52 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat zegt Jensen toch wel eens tegen hem, het is weer woensdag, Jan mag zijn functie voor het programma weer vervullen, hiervoor ontvangt hij het vorstelijke loon, Jan, ga je gang:
* maakt knipbeweging met handen
Jensen vervolgt: EN JAN KNIPT DE WEEK DOORMIDDEN!
![]()
quote:
Jensenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:05 schreef Urquhart het volgende:
Jensen
Jan![]()
Gasten woensdag
- "Kind Van:" Sacha Gaus
- Treble
Gasten donderdag
- Gavin DeGraw
- Floortje
- Rafaella
Hier ben ik het 100% mee eens. Vooral Jans Kijkersvragen waren legendarisch natuurlijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:14 schreef the_hunter het volgende:
Nog nooit zo'n knappe heks gezien![]()
En Treble mochten ze van mij wel weglaten. Vooral middelste mokkel, die het nodig vond om overal door heen te blèren![]()
Eeuwig zonde dat Jans kijkersvragen er niet meer inzitten trouwens.
"Een vraag van de Belgische jongensschool in Reet..."quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:23 schreef RedFever007 het volgende:
Hier ben ik het 100% mee eens. Vooral Jans Kijkersvragen waren legendarisch natuurlijk![]()
quote:Uit de vele reacties die wij binnen krijgen hebben wij jou (en de introducé die je hebt opgegeven op de website) uitgekozen een opname bij te wonen van het programma Jensen!
Wij verwachten jullie voor de opname van (woensdag 15 Maart) om (17:30).
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:44 schreef The_Verve het volgende:
[..]
"Een vraag van de Belgische jongensschool in Reet..."
In de klaagbaak ben ik al wel wat anti Jan Papparazi topics tegen gekomen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
![]()
typisch Jan
Is er al een Jan Papparazi addoratietopique trouwens , te lui om te zoeken
Hihihihihihihihiquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:23 schreef VeX- het volgende:
Dat gegiechel de hele tijd was irritant.
Over raar gegiechel gesproken, herinnert iemand zich nog zo'n gast, dat was een man die zich had laten ombouwen als vrouw (van boven) en van onderen nog een man was. DIe had dus tieten en een lul, en werkte als hoer. Die kon pas irritant lachenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:23 schreef VeX- het volgende:
Dat gegiechel de hele tijd was irritant.
Whehehe, dat was echt eng.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:53 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Over raar gegiechel gesproken, herinnert iemand zich nog zo'n gast, dat was een man die zich had laten ombouwen als vrouw (van boven) en van onderen nog een man was. DIe had dus tieten en een lul, en werkte als hoer. Die kon pas irritant lachen![]()
Nee, Tanja Slangenberg uit Big Brotherquote:Op maandag 13 maart 2006 12:02 schreef The_Verve het volgende:
Humberto Tan vanavond? Leuk, even kijken dan...
Gezellig zo'n wandelende asbak met een iq van 10 hier.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien komt Tann na afloop ook nog wel ff in dit topic
De echte Tanja van BB5 dus
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien komt Tann na afloop ook nog wel ff in dit topic
De echte Tanja van BB5 dus
Ja hoor: ze heeft ook in het HBB (Hotel Big Brother) forum gepost.quote:
De échte Tanja?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja hoor: ze heeft ook in het HBB (Hotel Big Brother) forum gepost.
Een vriendelijke mede-user heeft haar erheen weten te lokken.
Die hebben ze vervolgens uitgestoten, ironisch genoeg is dat oa door Tan zelf gebeurd
Maar het is bewezen dat het de echte Tanja is![]()
Ze heeft zelfs een topicreeks van 58 topics gehadquote:
'terechte winnaaar!!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Het is vorige week al opgenomen, ze zitten toneel te spelen![]()
Het is nooit live.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Het is vorige week al opgenomen, ze zitten toneel te spelen![]()
Als er ook mensen zo gek zijn om speciaal te gaan kijken voor een IQ-loze triangeljosti uit een BB-huis zal dat best wel ja.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Zullen er ook mensen zijn die hier dagelijks naar kijken![]()
![]()
![]()
Tan heeft bewezen gevat te zijn, en veel humor te hebben.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Als er ook mensen zo gek zijn om speciaal te gaan kijken voor een IQ-loze triangeljosti uit een BB-huis zal dat best wel ja.
Daarom moet ik er ook zo om lachen, het is gewoon een respectloze crackhoer.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:44 schreef Kimske het volgende:
[..]
![]()
lees eerst die topic's even door, en geef dan je mening;)
Postgeschiedenis van tannquote:
Welke mening?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:49 schreef Kimske het volgende:
ze geeft goed d'r ongezouten mening!
Ze had het nog over jequote:Op maandag 13 maart 2006 22:48 schreef ZilverZwaard het volgende:
[..]
Daarom moet ik er ook zo om lachen, het is gewoon een respectloze crackhoer.
Heeft ze weer aandacht te kort, dat ze nu weer op TV wil. Of had ze weer nieuwe kleren nodig?![]()
Gelukkig was het al wat langer, dat korte vond ik maar niksquote:Op maandag 13 maart 2006 22:53 schreef Arcee het volgende:
Tan ziet er goed uit.
Alleen dat haar zou even een hand doorheen kunnen.
'rookde'?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:56 schreef Roi het volgende:
Zeuren dat andere mensen in het huis ook rookde, zeg er dan wat van, sla ze op hun bek ofzo. Egoist.
quote:"Daar hebben ze het lef niet voor, dat doen ze allemaal op internet... afkraken en uitschelden".
Ook hoe ze er nu (euh ik bedoel donderdag) uitzag?quote:
Err... nee? Maar wat heeft dat met haar opmerking over FOK! te maken?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
Verwacht je dat men bij haar in de rookkamer op kraamvisite komt?![]()
Ongeveer.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ook hoe ze er nu (euh ik bedoel donderdag) uitzag?
Ja, of zit ze nog in het BB huis ?quote:
Dat van die Anti's heeft ze ook in het huis al verteldquote:Op maandag 13 maart 2006 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ongeveer.
O, en ik wist ook niet dat ze voor BB had beloofd om niet over Shurendy te beginnen omdat dit de toch al niet zo goede naam van de Antilianen verder aan te tasten (om ze vervolgens bij Jensen weer door het slijk te halen.)
Ik weet niet wat je gehad hebt, maar iets zegt me dat je er in ieder geval genoeg van hebt ingenomen...quote:Op maandag 13 maart 2006 23:08 schreef bhs het volgende:
[..]
Err... nee? Maar wat heeft dat met haar opmerking over FOK! te maken?![]()
Zucht. Laat maar. Wat DOE ik hier???quote:Op maandag 13 maart 2006 23:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik weet niet wat je gehad hebt, maar iets zegt me dat je er in ieder geval genoeg van hebt ingenomen...
en iets zegt mij dat jij als een kip zonder kop aan het raaskallen bentquote:Op maandag 13 maart 2006 23:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je gehad hebt, maar iets zegt me dat je er in ieder geval genoeg van hebt ingenomen...
Genoeg van jouquote:Op maandag 13 maart 2006 23:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je gehad hebt,
quote:maar iets zegt me dat je er in ieder geval genoeg van hebt 'ingenomen'...
Hoi Annelies-G...quote:Op maandag 13 maart 2006 23:33 schreef Annelies-G het volgende:
dusssssssssssssssssss hier zitten jullieAPK nu sneu ? dacht dat Tanja hem wel even een vette kus zou geven voor het nederlands volk, bummer
![]()
Mijn mannetje vond haar nu wel een lekker ding, in het huis nietze zag er idd hardstikke goed uit
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:50 schreef Annelies-G het volgende:
![]()
Ga het hier missen en
![]()
ik volg niemand, zo zielug ben ik nou ook weer niet
![]()
Heeft zijn mond niet opengedaan tijdens het gesprek met Tanja.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jan had vandaag weer een geweldige inbreng.![]()
Ze zei toch dat er wel een speciaal persoon was.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:33 schreef Annelies-G het volgende:
APK nu sneu ? dacht dat Tanja hem wel even een vette kus zou geven voor het nederlands volk, bummer![]()
Dis nog altijd FOK en hebben het nu over Tanjaquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ze zei toch dat er wel een speciaal persoon was.![]()
Het moet langzaam groeien, easy does it.![]()
Ze is NIET mediageil, dat maken jullie ervan, wanneer je aan een programma als BB meedoet weet je dat je dit te wachten staat, Tanja doet alleen wat men verwacht, niet meer en niet minder !!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:08 schreef RedFever007 het volgende:
Gavin was wel een coole gast, zwaar relaxt hoewel z'n muziek wel erg onder de maat is maar ach. Tanja niet gezien, mediageil IMO dus kijken niet waard.
Jan
Bevallen voor het oog van Nederland doe je alleen als je écht aandachtsgeil bent.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:29 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze is NIET mediageil, dat maken jullie ervan, wanneer je aan een programma als BB meedoet weet je dat je dit te wachten staat, Tanja doet alleen wat men verwacht, niet meer en niet minder !!!
Ow , dus het programma "bevalling" doen ze ook alleen voor mensen die Mediageil zijn ??? zie daar geen verschil in, je zag Tan der doos niet, is wel anders bij "de bevalling!"quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Bevallen voor het oog van Nederland doe je alleen als je écht aandachtsgeil bent.
Joh ..............dat zelfingenomen trut had wel het lef om hier op FOK te verschijnen en alles over heen laten komen, zag ik andere bewoners NIET doen ( op Roel en Menno na ) en ze heeft gelijk, het was ook een poppenkast maar daarom heeft ze nog wel verplichtingen aan BB en ze krijgt der geen ene zak voor betaald, vind het wel lef hebben dat men nu reageerd op Tanja terwijl ze een hele reeks topics ( 57 )vol heeft getikt en toen zag ik jullie daar ook niet !!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:39 schreef ZilverZwaard het volgende:
Ze zat er weer bij met haar mediageile kop. Zelfingenomen trut. Iedereen en alles bij BB was een grote poppenkast. Waarom zoekt ze dan zelf de publiciteit nog op? Als het een grote poppenkast was? Dan moet ze ook met haar rotkop van de TV af blijven en niet als een sloerie terug gaan schoppen op iets wat niet deugde. Dan deug je in mijn ogen zelf het minste.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:55 schreef Danaa het volgende:
Wassss leuukkk gisteravond om Tann weer even te zien! Jos jammer genoeg niet in beeld...
Dan kijk je toch niet?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:03 schreef Repeat het volgende:
Jensen is een dikke loser. Ja, letterlijk...
Daarbij heeft ie ook alleen maar kutgasten en een uiterst irritante lachband
iddquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:08 schreef RedFever007 het volgende:
Gavin was wel een coole gast, zwaar relaxt hoewel z'n muziek wel erg onder de maat is maar ach.
Jensen heeft een eigen goed bekeken tv-show, is miljonair, is zeer populair onder met name jongere kijkers en wordt getipt door magnaten als Joop vd Ende en John de Mol om een hele grote te worden in de Nederlandse showbiz..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:03 schreef Repeat het volgende:
Jensen is een dikke loser. Ja, letterlijk...
Daarbij heeft ie ook alleen maar kutgasten en een uiterst irritante lachband
was skin die teringherrie met die kale neger?quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:06 schreef RedFever007 het volgende:
Matige uitzending, Chabot was nog wel lache zo nu en dan. Skin was 3x niks dus weggezapt en later weer teruggezapt voor Chabot
Je weet het allemaal wel goed voor iemand die zo'n hekel aan jensen heeft en die het niet grappig vindt. Toch stiekem wel leuk he?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
was skin die teringherrie met die kale neger?
nee ik vind het niet leuk. Ik heb nooit gezegd dat ik niet (gedeeltes) kijk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:40 schreef Accu het volgende:
[..]
Je weet het allemaal wel goed voor iemand die zo'n hekel aan jensen heeft en die het niet grappig vindt. Toch stiekem wel leuk he?
Vind ik dan toch raar, dat je iets gaat kijken waar je een hekel aan hebt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:41 schreef Repeat het volgende:
[..]
nee ik vind het niet leuk. Ik heb nooit gezegd dat ik niet (gedeeltes) kijk.
Kap nou maar ff met het uitnodigen van al die Idols en aanverwanten zoals:quote:
bronquote:Het omstreden medium Robbert van den Broeke is aanstaande maandag (20 maart) te gast in de talkshow van Robert Jensen op RTL 5. Enige tijd geleden was er veel commotie over de 'genverbrander'-rel in de media. Van den Broeke zou aan kijkersbedrog doen in het RTL 4- programma Er is zoveel meer (foto) met Irene Moors.
dat vind ik dan wel weer leukquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:30 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Waarom in godsnaam een podium blijven bieden aan deze bedrieger?
Opzouten met Robbert![]()
![]()
.
Kijken of Jensen weer zijn kartonnen-doos-in-LA-grappen weer uit de kast haaltquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:06 schreef Stansfield het volgende:
Ferri dat wordt lachen.
Of zijn theedoek over de schouder grap natuurlijkquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kijken of Jensen weer zijn kartonnen-doos-in-LA-grappen weer uit de kast haalt
Was gister bij de opnamens, viel erg tegen. Donderdag aflevering wordt niet zo leuk, vrijdag was nog wel aardig, had het idee dat Robert daar wat scherper in was.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:06 schreef Stansfield het volgende:
Ferri dat wordt lachen.
hij zal ook wel geen kritische vragen stellen, dus dan heeft het helemaal geen zin...quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:30 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
![]()
.
Alles.. Dat straalt er toch af bij Jensen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:54 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Maar je weet natuurlijk nooit wat ze nog met de eindmontage doen
Ik moet zeggen dat het 'lachen' me nog reuze meeviel. Er werd (zeker de eerste aflevering -> frisheid) gewoon veel gelachen. Zelfs om de meest matige humor, ik betrapte mezelf er ook steeds weer opquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:03 schreef Tape het volgende:
[..]
Alles.. Dat straalt er toch af bij Jensen.
Hij was vorige week nog samen met zijn vader in de uitzending bij de TV Show met Reinout Oerlemansquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:30 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
![]()
.
Nou, geweldigquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:41 schreef Jasza het volgende:
Ahahahaha Yes-RIk ging stuk om die gozer
Daar ben ik het helemaal mee eens. En gewoon weer op de radio met eddo er weer bij.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:57 schreef RedFever007 het volgende:
Mogen we bijna gaan concluderen dat Jensen 6x per week teveel van het goede is?![]()
De grappen hebben we inderdaad allemaal wel eens gehoord, de rol van Jan is bekend, gasten hebben vaak niks te melden EN zijn vaak aan lager wal geraakte C-acteurs/actrices of minder, niet leuke items zoals Kind van, Bureau Jensen, Yes [ik vind mezelf uber grappig] Rvul maar aan
Ik zeg 2x per week meer dan genoeg Jensen. Vrijdags de Friday night Roulette en maandag een gewone show bijvoorbeeld. Meer dan genoeg![]()
Hij geilt wel een beetje op Kelly.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:38 schreef edje34 het volgende:
Is Jensen nou Homo of niet??
Volgens mij wel, daarom geeft die der ook zo op af zeg maar. Weetniet meer welk programma het was, maar ik heb het een keer langs horen komen. In de trand van iedereen weet het, maar eigenlijk niemand zegt het. Zou Jan dan zijn vriend zijn?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:38 schreef edje34 het volgende:
Is Jensen nou Homo of niet??
Jan is getrouwd en heeft kinderen dacht ikquote:Op zondag 19 maart 2006 15:45 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Volgens mij wel, daarom geeft die der ook zo op af zeg maar. Weetniet meer welk programma het was, maar ik heb het een keer langs horen komen. In de trand van iedereen weet het, maar eigenlijk niemand zegt het. Zou Jan dan zijn vriend zijn?![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:51 schreef DeVinger het volgende:
Dat zou echt fataal zijn voor je beeld van Jan, hem in een dierentuin met zijn gezinnetje zien.
Klopt Jan heeft hekel aan kinderenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:19 schreef Stansfield het volgende:
Jan heeft wel een vriendin maar zeker geen kinderen (lopende schijtfabriekjes zoals hij ze noemt)
Klopt, maar nu niet volgende week weer Robert uitnodigen aub.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:24 schreef Zuignapje het volgende:
Jensen was goed met vd Broeke, hij had helemaal gelijk.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:01 schreef Stansfield het volgende:
gewoon weer op de radio met eddo er weer bij.
Dat moet haast wel een flikker geweest zijn. De tering wat zag zij eruitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die 'Playmate van het jaar'Wie bedenkt dat in godsnaam
![]()
Jij behoort dus precies tot die groep waar hij het over hadquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:57 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik zap ook een keer langs jensen...
Waarom zat hij in godsnaam die genverbrandende oplichter te verdedigen?!? Scoort dat bij jensen-kijkende tokkies ofzo?
Ik dacht dat jensen's imago inhield dat ie suflullen hard aanpakte en tenminste de waarheid durft te zeggen tegen zichzelf te serieus nemende onzinverkopers, gaat ie hem een beetje staan verdedigen! Nou ja, ik zal het hele idee van zijn programma wel niet snappen...![]()
Ik was er vorige week woensdag avond. Toen namen ze twee afleveringen op met hetzelfde publiek. Alleen in de donderdag aflevering kwam meer het 'linker' deel van het publiek in beeld en vrijdag het 'rechter' deel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:28 schreef RvdLinden het volgende:
joo ik ga er morgen naartoe om 13:00 moet ik er zijn!
wat doen ze dan die dag? nemen ze meer uitzendingen op met 1 publiek? en heeft er nog iemand tips?
Juist zo doen ze dat bij de televisie !quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:54 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ik was er vorige week woensdag avond. Toen namen ze twee afleveringen op met hetzelfde publiek. Alleen in de donderdag aflevering kwam meer het 'linker' deel van het publiek in beeld en vrijdag het 'rechter' deel.
[[url=http://xs73.xs.to/pics/06123/bscap125.jpg]afbeelding][/url]
Ik ben die jongen die naar voren wijst, met dat rode shirt onder 't jasje (links).
Hoe regel je dat soort uitstapjes? Is het gratis, ja he?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:28 schreef RvdLinden het volgende:
joo ik ga er morgen naartoe om 13:00 moet ik er zijn!
wat doen ze dan die dag? nemen ze meer uitzendingen op met 1 publiek? en heeft er nog iemand tips?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:05 schreef Urquhart het volgende:
Gasten donderdag
- Rob Verlinden
- Bodybuildster Saskia
Gasten vrijdag
- Nel VeerkampNiet nog een keeeeer please
- Opposites
Godver, weer Nel bij de roulettequote:Op donderdag 23 maart 2006 16:05 schreef Urquhart het volgende:
Gasten donderdag
- Rob Verlinden
- Bodybuildster Saskia
Gasten vrijdag
- Nel Veerkamp
- Opposites
je kunt je aanmelden op de site!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:04 schreef Greetings het volgende:
[..]
Hoe regel je dat soort uitstapjes? Is het gratis, ja he?
Alleen zou woensdag de herhaling komen om 17:40 zend die klote RTL de herhaling met Urlich Keller uit.Sukkels.quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:27 schreef badgirl18 het volgende:
Ik vond het dinsdag geweldig met die familie. Haha ik had het hele programma nog niet gezien!! Die familie alleen alDie vrouw met ontzettende foute make-up ( zo'n lijntje langs dr mond) en dat dochtertje met een playboy-kettinkje haha wat geweldig fout!! Ik heb nog nooit zo gelachen met die stukjes van die mensen die bij dat gezin kwamen.
Dat gezin blijft ook gewoon Nederlands praten tegen die mensen... Hilarisch
what ever was een herhaling van niksquote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jensen!!!!
Hij moet ophouden met leven! oude filmpjes en plaatjes van internet plukken!![]()
! Doe normaal, man! Je hebt zendtijd! Benut het dan ook op een tv-waardige manier!
http://video.google.com/videoplay?docid=2218661284736204201quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
dat filmpje van die belgen! heeft iemand die toevallig?
Ondanks het feit dat Nel al eens was geweest, was het wel weer leukquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Haha ja ik moet zeggen Nel als gas blijft lacheVond het een leuke aflevering vrijdag.
![]()
Toen ik er paar weken geleden was, toen was Skin te gast. Op de vraag waar ze woonde, antwoordde ze met 'Ibiza', maar ze zei het op zijn spaans. Dus iedereen lag in een deuk. Jensen zo van: 'Why are you guys laughing?'quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:42 schreef Roi het volgende:
Ik ergerde me wel weer aan het publiek, waarom moeten ze lachen om normale vragen
Toen ik er zat lachde ik ook gewoon mee, zeker de eerste aflevering die je maakt. De sfeer die daar hangt is gewoon totaal anders. Thuis zou ik nog geen grijntje op 'm gezicht krijgen, maar daar zat je gewoon hardop te lachenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:42 schreef Roi het volgende:
Handig gedaan gisteren met Naima!
Ik ergerde me wel weer aan het publiek, waarom moeten ze lachen om normale vragen
Op RTL 5 tt pagina 299 staat dat hij maandag komt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Weten jullie of maandag Jack Wagner komt ?
aka Nick uit The Bold and the Beautiful ?
Hij is in ons land.
ok, bedankt voor je info.quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:11 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Op RTL 5 tt pagina 299 staat dat hij maandag komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |