Als er ook mensen zo gek zijn om speciaal te gaan kijken voor een IQ-loze triangeljosti uit een BB-huis zal dat best wel ja.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Zullen er ook mensen zijn die hier dagelijks naar kijken![]()
![]()
![]()
Tan heeft bewezen gevat te zijn, en veel humor te hebben.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Als er ook mensen zo gek zijn om speciaal te gaan kijken voor een IQ-loze triangeljosti uit een BB-huis zal dat best wel ja.
Daarom moet ik er ook zo om lachen, het is gewoon een respectloze crackhoer.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:44 schreef Kimske het volgende:
[..]
![]()
lees eerst die topic's even door, en geef dan je mening;)
Postgeschiedenis van tannquote:
Welke mening?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:49 schreef Kimske het volgende:
ze geeft goed d'r ongezouten mening!
Ze had het nog over jequote:Op maandag 13 maart 2006 22:48 schreef ZilverZwaard het volgende:
[..]
Daarom moet ik er ook zo om lachen, het is gewoon een respectloze crackhoer.
Heeft ze weer aandacht te kort, dat ze nu weer op TV wil. Of had ze weer nieuwe kleren nodig?![]()
Gelukkig was het al wat langer, dat korte vond ik maar niksquote:Op maandag 13 maart 2006 22:53 schreef Arcee het volgende:
Tan ziet er goed uit.
Alleen dat haar zou even een hand doorheen kunnen.
'rookde'?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:56 schreef Roi het volgende:
Zeuren dat andere mensen in het huis ook rookde, zeg er dan wat van, sla ze op hun bek ofzo. Egoist.
quote:"Daar hebben ze het lef niet voor, dat doen ze allemaal op internet... afkraken en uitschelden".
Ook hoe ze er nu (euh ik bedoel donderdag) uitzag?quote:
Err... nee? Maar wat heeft dat met haar opmerking over FOK! te maken?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
Verwacht je dat men bij haar in de rookkamer op kraamvisite komt?![]()
Ongeveer.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ook hoe ze er nu (euh ik bedoel donderdag) uitzag?
Ja, of zit ze nog in het BB huis ?quote:
Dat van die Anti's heeft ze ook in het huis al verteldquote:Op maandag 13 maart 2006 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ongeveer.
O, en ik wist ook niet dat ze voor BB had beloofd om niet over Shurendy te beginnen omdat dit de toch al niet zo goede naam van de Antilianen verder aan te tasten (om ze vervolgens bij Jensen weer door het slijk te halen.)
Ik weet niet wat je gehad hebt, maar iets zegt me dat je er in ieder geval genoeg van hebt ingenomen...quote:Op maandag 13 maart 2006 23:08 schreef bhs het volgende:
[..]
Err... nee? Maar wat heeft dat met haar opmerking over FOK! te maken?![]()
Zucht. Laat maar. Wat DOE ik hier???quote:Op maandag 13 maart 2006 23:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik weet niet wat je gehad hebt, maar iets zegt me dat je er in ieder geval genoeg van hebt ingenomen...
en iets zegt mij dat jij als een kip zonder kop aan het raaskallen bentquote:Op maandag 13 maart 2006 23:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je gehad hebt, maar iets zegt me dat je er in ieder geval genoeg van hebt ingenomen...
Genoeg van jouquote:Op maandag 13 maart 2006 23:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je gehad hebt,
quote:maar iets zegt me dat je er in ieder geval genoeg van hebt 'ingenomen'...
Hoi Annelies-G...quote:Op maandag 13 maart 2006 23:33 schreef Annelies-G het volgende:
dusssssssssssssssssss hier zitten jullieAPK nu sneu ? dacht dat Tanja hem wel even een vette kus zou geven voor het nederlands volk, bummer
![]()
Mijn mannetje vond haar nu wel een lekker ding, in het huis nietze zag er idd hardstikke goed uit
![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:50 schreef Annelies-G het volgende:
![]()
Ga het hier missen en
![]()
ik volg niemand, zo zielug ben ik nou ook weer niet
![]()
Heeft zijn mond niet opengedaan tijdens het gesprek met Tanja.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:10 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jan had vandaag weer een geweldige inbreng.![]()
Ze zei toch dat er wel een speciaal persoon was.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:33 schreef Annelies-G het volgende:
APK nu sneu ? dacht dat Tanja hem wel even een vette kus zou geven voor het nederlands volk, bummer![]()
Dis nog altijd FOK en hebben het nu over Tanjaquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ze zei toch dat er wel een speciaal persoon was.![]()
Het moet langzaam groeien, easy does it.![]()
Ze is NIET mediageil, dat maken jullie ervan, wanneer je aan een programma als BB meedoet weet je dat je dit te wachten staat, Tanja doet alleen wat men verwacht, niet meer en niet minder !!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:08 schreef RedFever007 het volgende:
Gavin was wel een coole gast, zwaar relaxt hoewel z'n muziek wel erg onder de maat is maar ach. Tanja niet gezien, mediageil IMO dus kijken niet waard.
Jan
Bevallen voor het oog van Nederland doe je alleen als je écht aandachtsgeil bent.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:29 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze is NIET mediageil, dat maken jullie ervan, wanneer je aan een programma als BB meedoet weet je dat je dit te wachten staat, Tanja doet alleen wat men verwacht, niet meer en niet minder !!!
Ow , dus het programma "bevalling" doen ze ook alleen voor mensen die Mediageil zijn ??? zie daar geen verschil in, je zag Tan der doos niet, is wel anders bij "de bevalling!"quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Bevallen voor het oog van Nederland doe je alleen als je écht aandachtsgeil bent.
Joh ..............dat zelfingenomen trut had wel het lef om hier op FOK te verschijnen en alles over heen laten komen, zag ik andere bewoners NIET doen ( op Roel en Menno na ) en ze heeft gelijk, het was ook een poppenkast maar daarom heeft ze nog wel verplichtingen aan BB en ze krijgt der geen ene zak voor betaald, vind het wel lef hebben dat men nu reageerd op Tanja terwijl ze een hele reeks topics ( 57 )vol heeft getikt en toen zag ik jullie daar ook niet !!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:39 schreef ZilverZwaard het volgende:
Ze zat er weer bij met haar mediageile kop. Zelfingenomen trut. Iedereen en alles bij BB was een grote poppenkast. Waarom zoekt ze dan zelf de publiciteit nog op? Als het een grote poppenkast was? Dan moet ze ook met haar rotkop van de TV af blijven en niet als een sloerie terug gaan schoppen op iets wat niet deugde. Dan deug je in mijn ogen zelf het minste.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:55 schreef Danaa het volgende:
Wassss leuukkk gisteravond om Tann weer even te zien! Jos jammer genoeg niet in beeld...
Dan kijk je toch niet?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:03 schreef Repeat het volgende:
Jensen is een dikke loser. Ja, letterlijk...
Daarbij heeft ie ook alleen maar kutgasten en een uiterst irritante lachband
iddquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:08 schreef RedFever007 het volgende:
Gavin was wel een coole gast, zwaar relaxt hoewel z'n muziek wel erg onder de maat is maar ach.
Jensen heeft een eigen goed bekeken tv-show, is miljonair, is zeer populair onder met name jongere kijkers en wordt getipt door magnaten als Joop vd Ende en John de Mol om een hele grote te worden in de Nederlandse showbiz..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:03 schreef Repeat het volgende:
Jensen is een dikke loser. Ja, letterlijk...
Daarbij heeft ie ook alleen maar kutgasten en een uiterst irritante lachband
was skin die teringherrie met die kale neger?quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:06 schreef RedFever007 het volgende:
Matige uitzending, Chabot was nog wel lache zo nu en dan. Skin was 3x niks dus weggezapt en later weer teruggezapt voor Chabot
Je weet het allemaal wel goed voor iemand die zo'n hekel aan jensen heeft en die het niet grappig vindt. Toch stiekem wel leuk he?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
was skin die teringherrie met die kale neger?
nee ik vind het niet leuk. Ik heb nooit gezegd dat ik niet (gedeeltes) kijk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:40 schreef Accu het volgende:
[..]
Je weet het allemaal wel goed voor iemand die zo'n hekel aan jensen heeft en die het niet grappig vindt. Toch stiekem wel leuk he?
Vind ik dan toch raar, dat je iets gaat kijken waar je een hekel aan hebt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:41 schreef Repeat het volgende:
[..]
nee ik vind het niet leuk. Ik heb nooit gezegd dat ik niet (gedeeltes) kijk.
Kap nou maar ff met het uitnodigen van al die Idols en aanverwanten zoals:quote:
bronquote:Het omstreden medium Robbert van den Broeke is aanstaande maandag (20 maart) te gast in de talkshow van Robert Jensen op RTL 5. Enige tijd geleden was er veel commotie over de 'genverbrander'-rel in de media. Van den Broeke zou aan kijkersbedrog doen in het RTL 4- programma Er is zoveel meer (foto) met Irene Moors.
dat vind ik dan wel weer leukquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:30 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Waarom in godsnaam een podium blijven bieden aan deze bedrieger?
Opzouten met Robbert![]()
![]()
.
Kijken of Jensen weer zijn kartonnen-doos-in-LA-grappen weer uit de kast haaltquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:06 schreef Stansfield het volgende:
Ferri dat wordt lachen.
Of zijn theedoek over de schouder grap natuurlijkquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kijken of Jensen weer zijn kartonnen-doos-in-LA-grappen weer uit de kast haalt
Was gister bij de opnamens, viel erg tegen. Donderdag aflevering wordt niet zo leuk, vrijdag was nog wel aardig, had het idee dat Robert daar wat scherper in was.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:06 schreef Stansfield het volgende:
Ferri dat wordt lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |