En wanneer wordt dat dan uitgezonden? want het is wel duidelijk dat jensen niet live is. Nemen ze dan ook 2 of meer afleveringen per keer op? Let me knowquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:37 schreef Candera het volgende:
Ik ben vanavond bij de opnamen. Ben benieuwd wie er te gast is
De opnamen duren ongeveer 2 uur. Van 18.30 uur tot ±20.30 uur. Voor de rest weet ik ook niks, je hoort het morgenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En wanneer wordt dat dan uitgezonden? want het is wel duidelijk dat jensen niet live is. Nemen ze dan ook 2 of meer afleveringen per keer op? Let me know
Nee, hij kapt er meequote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:29 schreef Tirion het volgende:
Is Jensen eigenlijk nog op YorinFM? Ik heb hem volgens mij al weken niet meer gehoord terwijl hij nog gewoon op yorinfm.nl staat als Ma t/m Vr 14.00-18.00.
Toen wij gingen werd het 2 dagen erna uitgezonden..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En wanneer wordt dat dan uitgezonden? want het is wel duidelijk dat jensen niet live is. Nemen ze dan ook 2 of meer afleveringen per keer op? Let me know
Was inderdaad een leuke gast, en ook meteen een leuke uitzendingquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:00 schreef El_Rolando het volgende:
Filemon was gisteren trouwens een toffe gast.
Ja, vond ik ook, veel beter de radio met Jan en Robert.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:04 schreef Tirion het volgende:
[..]
Heel jammer, de radioshow is in mijn ogen veel beter dan wat er nu op tv is.![]()
Wie bedoelje ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:42 schreef DeVinger het volgende:
Zijn functie nu is een knip beweging maken met zijn handen op woensdag
* knipt de week doormidden
Dat zegt Jensen toch wel eens tegen hem, het is weer woensdag, Jan mag zijn functie voor het programma weer vervullen, hiervoor ontvangt hij het vorstelijke loon, Jan, ga je gang:quote:
haha standaardquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:52 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat zegt Jensen toch wel eens tegen hem, het is weer woensdag, Jan mag zijn functie voor het programma weer vervullen, hiervoor ontvangt hij het vorstelijke loon, Jan, ga je gang:
* maakt knipbeweging met handen
Jensen vervolgt: EN JAN KNIPT DE WEEK DOORMIDDEN!
![]()
quote:
Jensenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:05 schreef Urquhart het volgende:
Jensen
Jan![]()
Gasten woensdag
- "Kind Van:" Sacha Gaus
- Treble
Gasten donderdag
- Gavin DeGraw
- Floortje
- Rafaella
Hier ben ik het 100% mee eens. Vooral Jans Kijkersvragen waren legendarisch natuurlijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:14 schreef the_hunter het volgende:
Nog nooit zo'n knappe heks gezien![]()
En Treble mochten ze van mij wel weglaten. Vooral middelste mokkel, die het nodig vond om overal door heen te blèren![]()
Eeuwig zonde dat Jans kijkersvragen er niet meer inzitten trouwens.
"Een vraag van de Belgische jongensschool in Reet..."quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:23 schreef RedFever007 het volgende:
Hier ben ik het 100% mee eens. Vooral Jans Kijkersvragen waren legendarisch natuurlijk![]()
quote:Uit de vele reacties die wij binnen krijgen hebben wij jou (en de introducé die je hebt opgegeven op de website) uitgekozen een opname bij te wonen van het programma Jensen!
Wij verwachten jullie voor de opname van (woensdag 15 Maart) om (17:30).
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:44 schreef The_Verve het volgende:
[..]
"Een vraag van de Belgische jongensschool in Reet..."
In de klaagbaak ben ik al wel wat anti Jan Papparazi topics tegen gekomen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:57 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
![]()
typisch Jan
Is er al een Jan Papparazi addoratietopique trouwens , te lui om te zoeken
Hihihihihihihihiquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:23 schreef VeX- het volgende:
Dat gegiechel de hele tijd was irritant.
Over raar gegiechel gesproken, herinnert iemand zich nog zo'n gast, dat was een man die zich had laten ombouwen als vrouw (van boven) en van onderen nog een man was. DIe had dus tieten en een lul, en werkte als hoer. Die kon pas irritant lachenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:23 schreef VeX- het volgende:
Dat gegiechel de hele tijd was irritant.
Whehehe, dat was echt eng.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:53 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Over raar gegiechel gesproken, herinnert iemand zich nog zo'n gast, dat was een man die zich had laten ombouwen als vrouw (van boven) en van onderen nog een man was. DIe had dus tieten en een lul, en werkte als hoer. Die kon pas irritant lachen![]()
Nee, Tanja Slangenberg uit Big Brotherquote:Op maandag 13 maart 2006 12:02 schreef The_Verve het volgende:
Humberto Tan vanavond? Leuk, even kijken dan...
Gezellig zo'n wandelende asbak met een iq van 10 hier.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien komt Tann na afloop ook nog wel ff in dit topic
De echte Tanja van BB5 dus
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien komt Tann na afloop ook nog wel ff in dit topic
De echte Tanja van BB5 dus
Ja hoor: ze heeft ook in het HBB (Hotel Big Brother) forum gepost.quote:
De échte Tanja?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja hoor: ze heeft ook in het HBB (Hotel Big Brother) forum gepost.
Een vriendelijke mede-user heeft haar erheen weten te lokken.
Die hebben ze vervolgens uitgestoten, ironisch genoeg is dat oa door Tan zelf gebeurd
Maar het is bewezen dat het de echte Tanja is![]()
Ze heeft zelfs een topicreeks van 58 topics gehadquote:
'terechte winnaaar!!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Het is vorige week al opgenomen, ze zitten toneel te spelen![]()
Het is nooit live.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Het is vorige week al opgenomen, ze zitten toneel te spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |