Geen tekening, het verhaal is overduidelijk !einzquote:Op maandag 6 maart 2006 14:27 schreef MaddoxX het volgende:Ik lachte toen ik jou zag vallen
btw waar blijft die sjieke reconstructie tekening
Gek :/ ik schrok helemaal niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:29 schreef Candera het volgende:
Nog blijvend letsel of was het meer de schrik?
Mooiquote:Op maandag 6 maart 2006 14:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Geen tekening, het verhaal is overduidelijk !einz
Eindelijk krijg ik eens gelijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:37 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mooi![]()
Overigens zijn die stoelen hier behoorlijk kut idd
Kennen jullie elkander ?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:37 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mooi![]()
Overigens zijn die stoelen hier behoorlijk kut idd
quote:
idd!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:46 schreef FB-aight het volgende:
Weet je wat jij nodig hebt??
[afbeelding]
Walk fit Insoles!!!
Wat is "niks aan doen"? Je was je niet aan het aankleden of zo???quote:Op maandag 6 maart 2006 14:27 schreef Maikuuul het volgende:
We hadden 2 uur alc, uiteraard waren we niks aan doen.
Antwoord: Ja he gek.
Zoeen rechte houten stoel ja, die blauwe stoelen wat lekker ver achterover kunnen zijn om zum schlafen !quote:Op maandag 6 maart 2006 14:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
een stoel is gemaakt om op te zitten...
je was dan zeker wel zat? (alc=alcohol=bezopen=zat)quote:Op maandag 6 maart 2006 14:27 schreef Maikuuul het volgende:
Oke dit is het verhaal:
We hadden 2 uur alc, uiteraard waren we niks aan doen.
Naar FoK!Radio luisterenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Als je nou naar Fok!-radio geluisterd had wist je dat ik bij Maikuuul op school werk
Je zegt het zelfquote:Op maandag 6 maart 2006 14:27 schreef Maikuuul het volgende:
:/ zo achterlijk.
ANtwoordenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Naar FoK!Radio luisteren![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed:
1: Heb je link van dat gesprek
2: Zeggen jullie elkander nu ook vaker goeiendag dan voorheen ?
3: Is het echt zo'n mafkees als dat het lijkt ?
Zucht, when does the hurting stop....quote:Op maandag 6 maart 2006 14:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zoeen rechte houten stoel ja, die blauwe stoelen wat lekker ver achterover kunnen zijn om zum schlafen !
Vraag maar aan Lavicka, jeweetquote:Op maandag 6 maart 2006 15:05 schreef zoalshetis het volgende:
ik geloof het niet
wie?quote:
Leraarquote:
Omdat maikuuul een aandachtgeile kutmongool is.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:09 schreef YellowLedbetter het volgende:
En nog steeds vraag ik mij, wellicht met vele anderen in dit topic, af waarom je in godsnaam 'het klas' schreef?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |