Geen tekening, het verhaal is overduidelijk !einzquote:Op maandag 6 maart 2006 14:27 schreef MaddoxX het volgende:Ik lachte toen ik jou zag vallen
btw waar blijft die sjieke reconstructie tekening
Gek :/ ik schrok helemaal niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:29 schreef Candera het volgende:
Nog blijvend letsel of was het meer de schrik?
Mooiquote:Op maandag 6 maart 2006 14:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Geen tekening, het verhaal is overduidelijk !einz
Eindelijk krijg ik eens gelijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:37 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mooi![]()
Overigens zijn die stoelen hier behoorlijk kut idd
Kennen jullie elkander ?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:37 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mooi![]()
Overigens zijn die stoelen hier behoorlijk kut idd
quote:
idd!quote:Op maandag 6 maart 2006 14:46 schreef FB-aight het volgende:
Weet je wat jij nodig hebt??
[afbeelding]
Walk fit Insoles!!!
Wat is "niks aan doen"? Je was je niet aan het aankleden of zo???quote:Op maandag 6 maart 2006 14:27 schreef Maikuuul het volgende:
We hadden 2 uur alc, uiteraard waren we niks aan doen.
Antwoord: Ja he gek.
Zoeen rechte houten stoel ja, die blauwe stoelen wat lekker ver achterover kunnen zijn om zum schlafen !quote:Op maandag 6 maart 2006 14:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
een stoel is gemaakt om op te zitten...
je was dan zeker wel zat? (alc=alcohol=bezopen=zat)quote:Op maandag 6 maart 2006 14:27 schreef Maikuuul het volgende:
Oke dit is het verhaal:
We hadden 2 uur alc, uiteraard waren we niks aan doen.
Naar FoK!Radio luisterenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:57 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Als je nou naar Fok!-radio geluisterd had wist je dat ik bij Maikuuul op school werk
Je zegt het zelfquote:Op maandag 6 maart 2006 14:27 schreef Maikuuul het volgende:
:/ zo achterlijk.
ANtwoordenquote:Op maandag 6 maart 2006 14:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Naar FoK!Radio luisteren![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed:
1: Heb je link van dat gesprek
2: Zeggen jullie elkander nu ook vaker goeiendag dan voorheen ?
3: Is het echt zo'n mafkees als dat het lijkt ?
Zucht, when does the hurting stop....quote:Op maandag 6 maart 2006 14:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zoeen rechte houten stoel ja, die blauwe stoelen wat lekker ver achterover kunnen zijn om zum schlafen !
Vraag maar aan Lavicka, jeweetquote:Op maandag 6 maart 2006 15:05 schreef zoalshetis het volgende:
ik geloof het niet
wie?quote:
Leraarquote:
Omdat maikuuul een aandachtgeile kutmongool is.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:09 schreef YellowLedbetter het volgende:
En nog steeds vraag ik mij, wellicht met vele anderen in dit topic, af waarom je in godsnaam 'het klas' schreef?
Dit geheel in tegenstelling tot andere users.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Omdat maikuuul een aandachtgeile kutmongool is.
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:11 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dit geheel in tegenstelling tot andere users.
Dat is een zeer aannemelijke verklaring 14,gifquote:Op maandag 6 maart 2006 15:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Evenals:quote:Op maandag 6 maart 2006 15:09 schreef YellowLedbetter het volgende:
En nog steeds vraag ik mij, wellicht met vele anderen in dit topic, af waarom je in godsnaam 'het klas' schreef?
quote:We hadden 2 uur alc, uiteraard waren we niks aan doen.
Ik lag wat schuins op de stoel te kijken naar iemands anders beeldscherm, opeens leun ik een beetje teveel naar achteren. En floeps :/ lig ik op de grond :/ zo achterlijk.
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Moetje wat achterlijk in een lokaal huiswerk of andere shit gaan makenquote:Op maandag 6 maart 2006 15:20 schreef KreKkeR het volgende:
Wat is alc?
Maikuul en achterlijk, hmmm, ik zie het verschil niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:24 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Moetje wat achterlijk in een lokaal huiswerk of andere shit gaan makenalsof dat niet thuis kan.
goh vind je het raarquote:Op maandag 6 maart 2006 15:34 schreef Silven het volgende:
echt stom, ze hebbe mn topique geslote!
Als je dan toch bezig bent, waarom hier geen report?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
goh vind je het raar![]()
misschien kwam het wel door mijn topicreport![]()
ik weet niet goed wat voor reden ik op moet gevenquote:Op maandag 6 maart 2006 15:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent, waarom hier geen report?
reden: TSquote:Op maandag 6 maart 2006 15:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik weet niet goed wat voor reden ik op moet geven![]()
En ze zouden jouw handen er ook wel af mogen hakken zodat je niet meer van deze kutbagger postquote:Op maandag 6 maart 2006 15:43 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom moet er een TR worden geplaatst terwijl er een modje aanwezig is ?ik denk dat als het verder gaat mer baggeren deze toch dichtgaat dus
Oja, dat is waar ook...quote:Op maandag 6 maart 2006 15:43 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom moet er een TR worden geplaatst terwijl er een modje aanwezig is ?ik denk dat als het verder gaat mer baggeren deze toch dichtgaat dus
dan gaat een van zijn wannebe wel verderquote:Op maandag 6 maart 2006 15:45 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
En ze zouden jouw handen er ook wel af mogen hakken zodat je niet meer van deze kutbagger post
Waar gaat het heen met met Fok!quote:Op maandag 6 maart 2006 15:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dan gaat een van zijn wannebe wel verder![]()
Is vast te doen met een scriptje dat users blocked met 3 of meer dezelfde klinkers achter elkaarquote:Op maandag 6 maart 2006 15:51 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met met Fok!Misschien moeten we een nieuw maikuuul-vrij forum openen en zo
of gewoon hem met al zijn kut-wannabe's bannenquote:Op maandag 6 maart 2006 15:51 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Waar gaat het heen met met Fok!Misschien moeten we een nieuw maikuuul-vrij forum openen en zo
omgquote:Op maandag 6 maart 2006 15:55 schreef Forcefuzz het volgende:! Ik dacht al, wat antwoord zo'n gozer nou veel hier, maar dat zijn allemaal verschillende users met hetzelfde usericon
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |