Jammer, ik vond het wel een mooie soap worden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:23 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[afbeelding]
Hooooooo trekt teugels weer ff aan.
Flamen doen we hier niet. TS er worden je verschillende mogelijkheden geboden en voorgesteld en die deponeer je een voor een in de prullenbak.
Voor mij gevoel wil je zelf niet eens weg bij je man.
Normaal reageren en niet elkaar lopen afzeiken, anders is het snel afgelopen met dit topic.
www.gtst.nlquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:33 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Jammer, ik vond het wel een mooie soap worden.![]()
Ik hoop echt dat je de kracht en moed vindt om weg te gaan bij je man en je leven te leiden zoals jij dat wilt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:33 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:
Ik zou niet weten wat ik nou nog zou moeten zeggen. Ik had heus geen steuntje in de rug verwacht ofzo en aangezien ik al een tijdje meelees (voor ik een topic opende)had ik ook kunnen weten dat er hier op de man wordt gespeeld.
Ik weet dat jullie gelijk hebben en dat ik mijn leven zelf in de hand heb. Er zijn al diverse stappen ondernomen, maar er zal waarschijnlijk best wat tijd overheen gaan voor ik daadwerkelijk op mijn eigen benen sta.
In ieder geval bedankt voor de reacties en tabee.
Hoiquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:23 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[afbeelding]
Hooooooo trekt teugels weer ff aan.
Flamen doen we hier niet. TS er worden je verschillende mogelijkheden geboden en voorgesteld en die deponeer je een voor een in de prullenbak.
Voor mij gevoel wil je zelf niet eens weg bij je man.
Normaal reageren en niet elkaar lopen afzeiken, anders is het snel afgelopen met dit topic.
Hahaha o ja joh?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:14 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Sorry ik hou mijn Fok! werk en privé gescheiden![]()
![]()
Nee, je doet je kind een plezier met een ouder die doodongelukkig is omdat hij of zij in een kloterelatie blijft hangen. Buiten het feit dat een kind heus wel voelt of papa en mama gelukkig zijn, zadel je het ook nog met een schuldgevoel op als het oud genoeg is om te beseffen dat de ouders alleen maar bij elkaar bleven om de kinderen en dus hun leven hebben opgeofferd. Erg kortzichtige reactie van je.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:46 schreef Girlysprite het volgende:
Wat de anderen ook zeggen, als ouder ga je niet een kind gewoon negeren.
Begrijp ik nou goed dat je 3 kinderen (bijna 4) hebt gekregen zonder dat dat ook maar één keer een gemeenschappelijk besluit is geweestquote:Op maandag 6 maart 2006 15:35 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:
Mijn moeder was een overbezorgde moeder en op 16 jarige leeftijd wil je alles behalve op je vingers gekeken te worden door je moeder. Ik weet niet of ik echt verliefd was op mijn man, ik vond hem wel reuze interessant. Ik was 18 toen ik zwanger raakte van mijn oudste, er was iets mis gegaan met het condoom (de pil kon ik niet verdragen) maar ondanks de valse start was ik er toch blij mee.
Nou Vievke, in deze reageer jij denk ik wat kortzichtig. Girlyspirit doelt imo op die man die een lul is omdat hij zijn kind(eren) negeert.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:10 schreef Vivi het volgende:
Erg kortzichtige reactie van je.
Ik neem het even op voor TS.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:21 schreef es70 het volgende:
verwijtend verhaal
Naruurlijk is het een 'achteraf' verhaal. Toch vind ik het kort door de bocht om te stellen dat haar echtgenoot een lul is, hij is ook (door keuzes in het verleden) in een situatie geplaatst waar hij niet op zat te wachten. Hij heeft van TS een 'keurige vrouw' gemaakt door haar te trouwen (ook al in een tijd dat dat niet echt meer nodig was), en ziet zich vervolgens nog een paar keer vader worden zonder daar een bewuste keuze voor te hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:38 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou Vievke, in deze reageer jij denk ik wat kortzichtig. Girlyspirit doelt imo op die man die een lul is omdat hij zijn kind(eren) negeert.
[..]
Ik neem het even op voor TS.
Wat heeft het voor zin haar hier alle keuzes die zij in het verleden heeft gemaakt voor de voeten te werpen? Een mens bevindt zich soms in situaties waarin hij/ zij niet altijd even voordelig/ logisch kiest. Je kiest wat je op dat moment het beste lijkt. En bovendien, een kat in het nauw....
Máár, ik vind óók dat TS haar verantwoordelijkheid moet nemen. En als ze het niet doet/ durft voor zichzelf, dan heeft ze het (imo) te doen voor haar kinderen. Want hoe dan ook, die lijden hier vreselijk onder. Vergis je niet Lil-blond-lady, die krijgen daar ws een behoorlijke tik van mee. Immers, jíj bent hun rolmodel samen met je man. Opvoeding is vnl het goede voorbeeld geven. Dát nemen ze van je over. En wat leer jij ze nu? "Als je niet gelukkig bent, moet je maar even doorbijten, je eigen behoeften aan de kant schuiven en jezelf wegcijferen." En van hun vader leren ze dat het oké is je als een hufter te gedragen.
Think about that.![]()
Nee, er vanuitgaande dat je geen afgestudeerd it'er bent heb ik geen baan voor je.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:17 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:
[..]
Ik wil ook werken voor mijn geld, maar zolang ik geen goeie baan (dat wil zeggen een vaste baan) heb en ik wil nog enigszins op mezelf wonen dan zal er toch in eerste instantie een uitkering moeten komen of weet jij een goeie 40 uurs baan voor me??
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:59 schreef Moonah het volgende:
[..]
Je selectieve manier van reageren geeft mij de indruk dat je je eigen gebrek aan lef probeert te camoufleren met het argument dat je 'het de kinderen niet wil aandoen'.
Goed punt, dan voel je je pas echt genaaid, en je hebt er nog zelf aan bijgedragen ook...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:54 schreef leonieke het volgende:
Laat ik even een ander voorbeeld geven: vader bedriegt moeder, vader en moeder werken allebei fulltime, moeder 'aanvaardt' het jarenlang bedriegen omdat ze toch niet alleen zou willen zijn en schrik heeft om geldtekort te hebben, spelletje blijft maar duren en duren, moeder zegt uiteraard niets uit schrik dat man opeens zou verdwijnen dus zorgt ze ervoor dat de was altijd gedaan is, alles schoongemaakt is, eten op de tafel staat, ...
En opeens... opeens zijn de kinderen oud genoeg, komt moeder thuis van boodschappen te doen en ligt er een briefje op de kast: vader is weg, valiezen gepakt.
Conclusie: hetgeen waar moeder altijd schrik voor had (geldtekort en alleen zijn) is toch uitgekomen ondanks het feit dat ze alles aanvaardt heeft wat vader gedaan heeft.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:13 schreef thaleia het volgende:
[..]
Goed punt, dan voel je je pas echt genaaid, en je hebt er nog zelf aan bijgedragen ook...
Als je moeder het jarenlang heeft geweten en verkoos om haar hoofd in het zand te steken, heeft ze het dan niet vooral zichzelf aangedaanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Inderdaad.
En dan denk je als kind: "ja daar zal ze ooit wel over geraken want hij heeft haar toch veel aangedaan..." maar na meer dan 2 jaar heeft ze nog steeds de draad niet opnieuw opgepakt (oke ze gaat nog werken en ze gaat af en toe eens weg, maar ze is nog geen stap verbeterd in vergelijking met de eerste weg dat hij weg was)
Ik keur haar gedrag zeker en vast niet goed ehquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je moeder het jarenlang heeft geweten en verkoos om haar hoofd in het zand te steken, heeft ze het dan niet vooral zichzelf aangedaan.
Natuurlijk is je vader ook niet goed bezig geweest, maar je moeder vindt de 'slachtofferrol' kennelijk wel een erg prettige positie... Niet jarenlang iets 'met de mantel der liefde bedekken' en daarna lopen zeuren over wat je is aangedaan.
Je dramaqueen posts in die tijd getuigen anders wel van enig willoos-weekdier-syndroom hoor. Daarnaast is ze om het stukje dat jij quote geen in en in triest persoon. Dat heet relativeren. Als ik diep in de ellende zit en ik hoor dat ik niet de enige op de wereld ben, dan relativeert dat de zaak dus enigzins en dan voel ik me misschien iets minder ellendig. Dat is niet in en in triest, dat is menselijk...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat ben jij een in en in triest persoon zeg
Daarbij was het imo geen ellende, maar drama, door mijzelf gecreeerd ja. Omdat ik dat leuk vond, spannend. En aangezien ik nog geen kinderen heb waar ik rekening mee behoor te houden kon ik dat lekker doen. Kijk, ellende (of wat het gros van de mensen daar voor aanziet) over jezelf afroepen omdat je dat zo spannend vind zal ook wel niet zo gezond zijn, maar zo'n willoos weekdier ben ik niet geweest hoor
![]()
Nou, dan ben ik op zeker een godinquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je dramaqueen posts in die tijd getuigen anders wel van enig willoos-weekdier-syndroom hoor. Daarnaast is ze om het stukje dat jij quote geen in en in triest persoon. Dat heet relativeren. Als ik diep in de ellende zit en ik hoor dat ik niet de enige op de wereld ben, dan relativeert dat de zaak dus enigzins en dan voel ik me misschien iets minder ellendig. Dat is niet in en in triest, dat is menselijk...
Lul niet, alsof jij jezelf nooit zielig gevonden hebt (quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik op zeker een godinIk voel me nml. niet beter door andermans/vrouws ellende.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |