Ach ja, je hebt het licht gezien. Maar dat was wel eeuwen nadat iedereen hier al jaren met bouwlampen op je stond te schijnen, is het niet?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Liet, ripley, liet.Nadat ik erachter kwam dat ie de hele boel bij elkaar loog was ie exit hoor, en wel meteen.
Nou, het irriteert mij anders ook mateloos dat ik geen reply kan geven hier zonder dat er weer over mijn zg soap wordt begonnen. Dat kan je mij toch moeilijk aanrekenen. Daarbij is de soap afgelopen, het was toch eerder een feuilleton dus. Met een einde jahquote:Op maandag 6 maart 2006 16:46 schreef Copycat het volgende:
Zullen we dit topic niet laten kapen door de Vivi-soap?
bvd
Leuk he, zo'n slachtoffersrol. Hoeveel initiatief neem je zelf eigenlijk?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:17 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:
Ik wil ook werken voor mijn geld, maar zolang ik geen goeie baan (dat wil zeggen een vaste baan) heb en ik wil nog enigszins op mezelf wonen dan zal er toch in eerste instantie een uitkering moeten komen of weet jij een goeie 40 uurs baan voor me??
Als je een beetje opleiding hebt krijg je ia uitzendbureaus ook zo een baanquote:Op maandag 6 maart 2006 17:01 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Leuk he, zo'n slachtoffersrol. Hoeveel initiatief neem je zelf eigenlijk?
Sta je al ingeschreven bij de populaire zoekmachines zoals monsterboard, banenmarkt, etcetera?
Als je hier kunt internetten, kun je ook alle geautomatiseerde instanties af.
Kinderen hebben meer aan twee afzonderlijk gelukkige ouders, dan aan twee die hun tijd uitzitten bij elkaar.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:22 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:
[..]
Mijn huwelijk is niet meer te redden daarvoor is er teveel gebeurd en is er teveel gezegd. Het is nu uitzitten tot de kinderen groot genoeg zijn om het zonder mij te redden.
quote:Ik weet heus wel dat ik hier nare reacties op zal krijgen maar ik wou gewoon ff mijn hart luchten en waar kan dat beter dan op een anoniem forum
JA; lekker anoniemquote:Je IP adres is xxx.xxx.xxx.xxx. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
Juist, maak een plan.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:35 schreef Ripley het volgende:
Tuurlijk zal het moeilijk zijn, maar dit is zeker niet onmogelijk. Stippel een plan uit met de juiste instanties,
Is jouw soap ook nog ergens terug te vinden?? Misschien dat andermans ellende me een beetje goed doet.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, het irriteert mij anders ook mateloos dat ik geen reply kan geven hier zonder dat er weer over mijn zg soap wordt begonnen. Dat kan je mij toch moeilijk aanrekenen. Daarbij is de soap afgelopen, het was toch eerder een feuilleton dus. Met een einde jah![]()
Ja ja en ook werk.nl . Loop elke dag de uitzendbureaus af en pluis iedere dag de dagbladen door.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:01 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Leuk he, zo'n slachtoffersrol. Hoeveel initiatief neem je zelf eigenlijk?
Sta je al ingeschreven bij de populaire zoekmachines zoals monsterboard, banenmarkt, etcetera?
Als je hier kunt internetten, kun je ook alle geautomatiseerde instanties af.
Bij het UWV?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:23 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:
[..]
Niet mijn eigen computer. Vrij openbaar eigenlijk dus.....
Wat is eigenlijk hetgene wat JIJ zou willen?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:21 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:
[..]
Is jouw soap ook nog ergens terug te vinden?? Misschien dat andermans ellende me een beetje goed doet.
Trouwens weet ik heus wel dat ik mijn fouten heb en zeker niet de leukste partner ben, maar ik hou wel van mijn kinderen en als je die heel vaak hoort zeggen dat ze geen gescheiden ouders willen en niet ergens anders willen wonen dan moet je daar ook rekening mee houden.
Natuurlijk hou je van je kinderen. Maar het lijkt me in deze niet verstandig dat jij je laat leiden door hun mening. Kinderen zijn heel lang loyaal aan hun ouders, langer dan soms goed voor ze is. Zelfs mishandelde en sexueel misbruikte kinderen zullen vaak nog zeggen dat ze niet bij hun ouders weg willen....quote:Op maandag 6 maart 2006 22:21 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:
maar ik hou wel van mijn kinderen en als je die heel vaak hoort zeggen dat ze geen gescheiden ouders willen en niet ergens anders willen wonen dan moet je daar ook rekening mee houden.
Ik ben toch egoistisch, wat doet het er dan toe wat ik wil??quote:Op maandag 6 maart 2006 22:46 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk hetgene wat JIJ zou willen?
Boehoeoeoe...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:35 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:
[..]
Ik ben toch egoistisch, wat doet het er dan toe wat ik wil??
doe nou eens niet zo ontwijkend, maar doe gewoon eerlijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:35 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:
[..]
Ja, ga lekker defensief doen, dat zal je echt helpen in deze situatie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:35 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:
[..]
Je selectieve manier van reageren geeft mij de indruk dat je je eigen gebrek aan lef probeert te camoufleren met het argument dat je 'het de kinderen niet wil aandoen'.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:59 schreef Moonah het volgende:
Natuurlijk hou je van je kinderen. Maar het lijkt me in deze niet verstandig dat jij je laat leiden door hun mening. Kinderen zijn heel lang loyaal aan hun ouders, langer dan soms goed voor ze is. Zelfs mishandelde en sexueel misbruikte kinderen zullen vaak nog zeggen dat ze niet bij hun ouders weg willen....
Wat ben jij een in en in triest persoon zegquote:Op maandag 6 maart 2006 22:21 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:
[..]
Is jouw soap ook nog ergens terug te vinden?? Misschien dat andermans ellende me een beetje goed doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |