abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35773245
Stel
je bent een vrouw, getrouwd en in het kostbare "bezit" van 3 kinderen.Je man behandelt je als een voetveeg, dat weet je en heel soms ga je er tegen in wetende dat dat toch geen zin heeft. Je kunt niet bij hem weg omdat je financieel volledig van hem afhankelijk bent en je kinderen niet bij hem achter wilt laten.

Stel
als je je jongste zoon naar zijn zwemles brengt kom je een andere man tegen, zomaar. Je vindt het een leuke man maar hij is net als jou getrouwd en heeft kinderen. Je begint in het uurtje dat je moet wachten een gesprek over ditjes en datjes.Het uur vliegt voorbij. Je denkt "Jammer dat zo'n leuke man getrouwd is"

Stel
elke week kom je die man weer tegen, soms met vrouw maar vaker zonder. Je merkt dat hij je vaak bekijkt en als je terugkijkt kijkt ie snel weer voor zich. Je ziet dat hij teleurgesteld is als jij een keer niet naast hem komt zitten maar puur uit zelfbehoud wat afstand behoudt want je merkt dat hij je meer doet dan toegestaan.

Stel
na een paar maanden blijkt hij niet meer met zijn dochter naar zwemles te gaan. In zijn plaats gaat nou zijn vrouw.Je ziet hem alleen nog tijdens het diploma zwemmen waar hij zijn ogen niet van je af kan houden.

Stel
je vindt die man écht heel erg leuk en het is blijkbaar wederzijds. Is het dan niet tijd voor iets van een écht gesprek?? Zodat het duidelijk is tussen jullie en hij je niet meer hoeft te ontlopen?? Er kan gen sprake zijn van een verhouding o.i.d omdat dat teveel kapot maakt maar is het geen zonde van iets dat zo leuk is als deze "vriendschap" zomaar te beeindigen??

Ik weet heus wel dat ik hier nare reacties op zal krijgen maar ik wou gewoon ff mijn hart luchten en waar kan dat beter dan op een anoniem forum
  maandag 6 maart 2006 @ 14:12:16 #2
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_35773323
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:09 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:
Stel
je bent een vrouw, getrouwd en in het kostbare "bezit" van 3 kinderen.Je man behandelt je als een voetveeg, dat weet je en heel soms ga je er tegen in wetende dat dat toch geen zin heeft. Je kunt niet bij hem weg omdat je financieel volledig van hem afhankelijk bent en je kinderen niet bij hem achter wilt laten.

Stel
als je je jongste zoon naar zijn zwemles brengt kom je een andere man tegen, zomaar. Je vindt het een leuke man maar hij is net als jou getrouwd en heeft kinderen. Je begint in het uurtje dat je moet wachten een gesprek over ditjes en datjes.Het uur vliegt voorbij. Je denkt "Jammer dat zo'n leuke man getrouwd is"

Stel
elke week kom je die man weer tegen, soms met vrouw maar vaker zonder. Je merkt dat hij je vaak bekijkt en als je terugkijkt kijkt ie snel weer voor zich. Je ziet dat hij teleurgesteld is als jij een keer niet naast hem komt zitten maar puur uit zelfbehoud wat afstand behoudt want je merkt dat hij je meer doet dan toegestaan.

Stel
na een paar maanden blijkt hij niet meer met zijn dochter naar zwemles te gaan. In zijn plaats gaat nou zijn vrouw.Je ziet hem alleen nog tijdens het diploma zwemmen waar hij zijn ogen niet van je af kan houden.

Stel
je vindt die man écht heel erg leuk en het is blijkbaar wederzijds. Is het dan niet tijd voor iets van een écht gesprek?? Zodat het duidelijk is tussen jullie en hij je niet meer hoeft te ontlopen?? Er kan gen sprake zijn van een verhouding o.i.d omdat dat teveel kapot maakt maar is het geen zonde van iets dat zo leuk is als deze "vriendschap" zomaar te beeindigen??

Ik weet heus wel dat ik hier nare reacties op zal krijgen maar ik wou gewoon ff mijn hart luchten en waar kan dat beter dan op een anoniem forum
Er kan volgens jou geen sprake zijn van een verhouding, dus dan lijkt het me dat een vriendschap uit den boze is. Zet hem van je af
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  maandag 6 maart 2006 @ 14:13:34 #3
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35773367
Het klinkt goed. En als een jaar of 16. Zonder enige hinder door kennis van het hebben van kinderen en dergelijke verantwoordelijkheden zou ik zeggen "doen". Die verantwoordelijkheid enzo kennen de twee hoofdrolspelers zelf iig wel.
  maandag 6 maart 2006 @ 14:14:18 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35773391
Stel?
Eh nee... Geen gesprek nodig of wat dan ook. Want volgens mij vind jij hem alleen maar leuk omdat hij aardig voor je is en je leuke aandacht geeft...

En anders moet je 'tits' genoeg hebben om eerst bij je man weg te gaan en dan pas te gaan kijken of je ergens een ander man kan vinden...
Ook als je alleen maar wilt uitspreken dat je hem zo leuk vindt. Want ook dan is je eigen huwelijk al lang stuk en moet je dus het lef hebben om weg te gaan...
pi_35773414
gewoon doen. als je dat gesprek heb gehad, weet je alles tenminste zeker, nouja, stel dat jij degene ben waar het over gaat.
interessant...
pi_35773443
Hey, heb je je vent al eens goed de waarheid verteld? Lijkt me dat je daar moet beginnen om te kijken of er nog iets van je huwelijk te redden valt.
Nou...da's lekker dan...
pi_35773466
Zit jij in deze situatie en heb je een smoes nodig om bij je man weg te komen? In dat geval zou ik zeggen, het zijn 2 aparte problemen hier en bij je huidige man weggaan staat los van het feit dat je iemand anders leuk vindt.
Maar als het echt een 'stel..' is dan moet de man een keuze maken, heeft hij op dit moment een goeie relatie met zijn huidige vrouw en is dit een liefde tussendoor dan kan hij deze vrouw maar beter nooit meer zien en haar uit zijn gedachten verbannen, waarom iets kapot maken voor iets wat misschien beter is? Je moet pas weggaan als je het met je huidige partner niet meer red.
-
pi_35773512
quote:
Je denkt "Jammer dat zo'n leuke man getrouwd is"
Vond je het niet meer jammer dat je zelf getrouwd bent?
  maandag 6 maart 2006 @ 14:18:56 #9
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35773545
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:17 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

TS is de man in het verhaal, denk ik.
  maandag 6 maart 2006 @ 14:19:53 #10
102387 FUFR
schwung!
pi_35773578
klinkt alsof je een smoes zoekt om vreemd te gaan

dus jouw relatie is kut dus moet die van hem ook maar naar de klote?

je bent een egoist!
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_35773658
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:15 schreef phunter het volgende:
Hey, heb je je vent al eens goed de waarheid verteld? Lijkt me dat je daar moet beginnen om te kijken of er nog iets van je huwelijk te redden valt.
Ja mijn "vent" heb ik al regelmatig de waarheid verteld. Hij weet ook van die man. Voor hem is het geen bedreiging omdat ik volgens hem toch niet bij hem weg ga.
Mijn huwelijk is niet meer te redden daarvoor is er teveel gebeurd en is er teveel gezegd. Het is nu uitzitten tot de kinderen groot genoeg zijn om het zonder mij te redden.
  maandag 6 maart 2006 @ 14:24:02 #12
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35773695
Lekkere instelling voor de kinderen ook, zo'n koude oorlog.
pi_35773707
Joh, weg bij 'em. Alimentatie vergoed een hoop hoor !!!
Nou...da's lekker dan...
  Moderator maandag 6 maart 2006 @ 14:24:36 #14
5428 crew  miss_sly
pi_35773713
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:22 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

Ja mijn "vent" heb ik al regelmatig de waarheid verteld. Hij weet ook van die man. Voor hem is het geen bedreiging omdat ik volgens hem toch niet bij hem weg ga.
Mijn huwelijk is niet meer te redden daarvoor is er teveel gebeurd en is er teveel gezegd. Het is nu uitzitten tot de kinderen groot genoeg zijn om het zonder mij te redden.
Slecht idee, volgens mij, om het huwelijk uit te zitten.
Op eigen benen leren staan, financieel dan maar wat inleveren en gaan voor een stukje eigen geluk waar je nog steeds recht op hebt, ook al heb je kinderen. Die krijgen zo ook niet echt een goed voorbeeld van hun ouders.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_35773720
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:16 schreef splendor het volgende:
Zit jij in deze situatie en heb je een smoes nodig om bij je man weg te komen? In dat geval zou ik zeggen, het zijn 2 aparte problemen hier en bij je huidige man weggaan staat los van het feit dat je iemand anders leuk vindt.
Maar als het echt een 'stel..' is dan moet de man een keuze maken, heeft hij op dit moment een goeie relatie met zijn huidige vrouw en is dit een liefde tussendoor dan kan hij deze vrouw maar beter nooit meer zien en haar uit zijn gedachten verbannen, waarom iets kapot maken voor iets wat misschien beter is? Je moet pas weggaan als je het met je huidige partner niet meer red.
Ik heb geen smoes nodig om bij mijn man weg te komen omdat ik niet bij hem weg kan ook al zou er sprake zijn van een andere man.
En die man hoeft geen keuze te maken, ik wil gewoon weer gezellig bij hem kunnen zitten zonder die verdomde spanning.
pi_35773732
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:17 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ja, maar dat was niet mijn eerste gedachte...Ben door en door slecht weet 't
pi_35773740
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:18 schreef Polen het volgende:

[..]

TS is de man in het verhaal, denk ik.
pi_35773753
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:19 schreef FUFR het volgende:
klinkt alsof je een smoes zoekt om vreemd te gaan

dus jouw relatie is kut dus moet die van hem ook maar naar de klote?

je bent een egoist!
En terecht! Als je ongelukkig bent moet je soms egoistisch zijn om dat te veranderen. Of vindt jij andermans geluk belangrijker dan het jouwe?
Big dick.
pi_35773755
Je kan altijd zelfstandig verder.
Dat je opeens financieel onafhankelijk van je man wordt en een stuk minder geld te besteden hebt... wil niet zeggen dat het onmogelijk is .
  maandag 6 maart 2006 @ 14:26:45 #20
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35773758
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:24 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

Ik heb geen smoes nodig om bij mijn man weg te komen omdat ik niet bij hem weg kan ook al zou er sprake zijn van een andere man.
En die man hoeft geen keuze te maken, ik wil gewoon weer gezellig bij hem kunnen zitten zonder die verdomde spanning.
Samenvattend is je situatie uitzichtloos en blijft dat, wat je ook doet.
Dus ofwel kies je ervoor aan die uitzichtloosheid te werken of het maakt geen zier uit wat je doet en doe je het.
pi_35773784
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:24 schreef Polen het volgende:
Lekkere instelling voor de kinderen ook, zo'n koude oorlog.
Idd, ik jank mezelf elke nacht in slaap omdat het zo'n uitziichtloze situatie is. Ik ga weg zonder de kinderen (wat voor mij dus geen optie is omdat ze vreselijk aan mij hangen) of ik blijf bij mijn man..Kiezen tussen 2 slechte opties
  maandag 6 maart 2006 @ 14:27:53 #22
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_35773790
quote:

[..]

Tuurlijk kan je weg bij hem. Er is niemand die je tegen kan houden. Als je daar eenmaal in gelooft dan zal je leven alleen maar beter kunnen worden en is die man waarschijnlijk niet eens meer interessant. Het gaat in deze topic niet om die man, maar om jou

Succes
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_35773794
Dus jij bent te schijterig om bij je man weg te gaan, nee, te gierig, want dan heb je geen geld meer?!

Kom op, die kinderen is een lulsmoes, want denk je dat het goed voor je kinderen is als ze in zo'n gezin als nu leven?!
pi_35773795
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:22 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

Onderneem zelf een actie door op zoek te gaan naar woonruimte oid.
Dit lijkt me ook geen gezonde relatie voor jullie kinderen. Zeker als 'je vent' zich gedraagd als een boer die je behandeld als een hond. Als ik als lees hoeveel macht hij al heeft over je dan schrik ik.
Maar staar je niet blind op een andere getrouwde man want voor hetzelfde geldt is het voor die man gewoon een leuk praatje en denk jij hier veel meer achter.
♥ K, N, R en F ♥
pi_35773807
meid zoek ajb een huis en een baan
regel met je vent een goede bezoek regeling en probeer dit goed aan je kinderen uit te leggen.

kinderen hangen wel vaker aan ouders/moeders vooral maar leren pas hiermee om te gaan als de ouders hun daar de ruimte voorgeven.

ik zou echt niks maar dan ook niks met het ventje uit hetzwembad beginnen
hou het maar op hoi en doeg.

kom voor je zelf op maar ga er niet bij vreemd (dat is vrij laag en niks oplossend)

[ Bericht 81% gewijzigd door IrisVrede op 06-03-2006 14:34:55 (ben weer eens kort door het bochtje) ]
  Moderator maandag 6 maart 2006 @ 14:29:23 #26
5428 crew  miss_sly
pi_35773844
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:27 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

Idd, ik jank mezelf elke nacht in slaap omdat het zo'n uitziichtloze situatie is. Ik ga weg zonder de kinderen (wat voor mij dus geen optie is omdat ze vreselijk aan mij hangen) of ik blijf bij mijn man..Kiezen tussen 2 slechte opties
Optie 3: weggaan met de kinderen.
pi_35773850
ik zeg voor eigen geluk gaan! het leven is te kort om ongelukkig te zijn, helemaal als je weet dat het anders kan! pak het wel een beetje tactvol aan ivm de kids enzo...
ik kan meer met een beat dan de tandheelkunde met suiker...
  maandag 6 maart 2006 @ 14:30:03 #28
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35773861
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:27 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

Je stelt dat je volledig afhankelijk bent, financieel. Daarbij ook de kinderen. Dat wil zeggen dat de financiële draagrkracht van die vent genoeg is voor een gezin. Dat wil dus ook zeggen dat je alimentatie krijgt, naast uitkeringen.
Misschien wordt het wat niet meer elke ochtend kaviaar eten maar het uitgangspunt dat je afhankelijk bent en niet weg kan voor de kinderen en daarom, naast de ongelukkige situatie die nu al aanwezig is ook nog een extra vent erin betrekt, lijkt me niet gezond.
pi_35773863
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Slecht idee, volgens mij, om het huwelijk uit te zitten.
Op eigen benen leren staan, financieel dan maar wat inleveren en gaan voor een stukje eigen geluk waar je nog steeds recht op hebt, ook al heb je kinderen. Die krijgen zo ook niet echt een goed voorbeeld van hun ouders.
Joh ik zou al blij zijn met een uitkering en op mijn eigen benen staan lukt me uitstekend..Het probleem is dat het zijn huis is ( getrouwd onder huwelijkse voorwaarden, nee hij is niet rijk maar het huis is al jaaaaaaaren in de familie) en ik geen huis krijg als ik geen inkomen heb, en ik geen inkomen krijg als ik geen eigen woonruimte heb.
En nee heb niks kunnen sparen, ging een beetje moeilijk
pi_35773865
dit soort dingen hoor je zo vaak, een beetje verandering zo nu en dan kan best, ik weet ook niet als ik het 40 jaar met 1 vrouw uit zal houden, zou mooi zijn van wel..

partnerruil een id?
PS4 online: micro_nl
pi_35773887
Ja, waarom zou je niet met de kids de deur uit kunnen gaan? Is er een andere reden waarom je niet kan scheiden van je man?
Nou...da's lekker dan...
  maandag 6 maart 2006 @ 14:31:46 #32
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_35773903
Stel:
Je neemt de verantwoordelijkheden die bij een huwelijk horen.

Stel:
Je praat eerst eens met je man en vertelt hem hoe jij erover denkt voordat je je in de armen van een zwemlesvader stort.

Stel:
Je hebt FOK! niet nodig om tot een beslissing te komen

Stel:
je volwassen op

succes!
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_35773905
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:09 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

Stel
Stel dat het echte gesprek erg leuk is, je het gevoel geeft weer te leven en je een stuk gelukkiger bent. Stel dat je je huidige relate met koters en hun vader alleen maar een sleur vindt. En stel dat je vindt dat je recht hebt op je eigen leven. Stel je eens voor dat je ophoudt met voorstellen en echt begint na te denken wat jij wil en wat je niet wil.

Stel je eens voor zeg.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_35773921
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:30 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]

Joh ik zou al blij zijn met een uitkering en op mijn eigen benen staan lukt me uitstekend..Het probleem is dat het zijn huis is ( getrouwd onder huwelijkse voorwaarden, nee hij is niet rijk maar het huis is al jaaaaaaaren in de familie) en ik geen huis krijg als ik geen inkomen heb, en ik geen inkomen krijg als ik geen eigen woonruimte heb.
Kom op, je maakt mij niet wijs dat je geen huis en geen werk kunt vinden. Ga eens langs bij de sociale dienst of zo. Anders zijn er altijd nog opvangmogelijkheden, maar zo ver hoeft het niet te komen.

Mijn tante is ook gescheiden van haar man, en dat was een erg nare alcoholist. Het kan. Het is niet makkelijk, nee, maar het is niet onmogelijk.
  Moderator maandag 6 maart 2006 @ 14:32:24 #35
5428 crew  miss_sly
pi_35773930
quote:

[..]

Het is heel simpel: als jij weg wilt, dan kan dat. Je zult moeten inleveren, je zult er tijd en energie in moeten steken en je kunt niet op je gat rusten en wachten tot je van alles wordt aangedragen. Een beetje gaan lopen miepen dat het allemaal kut is zoals het is maar er niets aan doen, werkt niet. Dan verdien je elkaar. Het is alleen zo ontzettend jammer voor je kinderen dat ze zo'n slecht vorobeeld krijgen en er ws. neit gelukkiger op worden in jullie gezin op te groeien.
pi_35773968
Kennelijk is TS zo geindoctrineerd door haar man dat ze het toch niet alleen redt en niet zonder hem kan, dat ze daadwerkelijk gelooft dat dat de waarheid is.

Mijn tip: ga weg. Blijf niet bij elkaar 'voor de kinderen'. Alsof die niet doorhebben dat je man en jij elkaar niet kunnen luchten of zien.
En dat geld? Alimentatie, kinderbijslag, uitkering.. Je wilt toch niet zeggen dat je kiest voor luxe in plaats van voor geluk? Weet jij hoeveel alleenstaande moeders er zijn die het prima rooien zonder vent?
Big dick.
pi_35774016
quote:

[..]

Als jij de verzorgende ouder bent is er maar 1 persoon die na de scheiding geen woonruimte meer heeft..
Big dick.
  maandag 6 maart 2006 @ 14:36:30 #38
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35774053
1. Het is mogelijk zelfstandig te zijn.
2. De zwemlesvader is niet je redder.
pi_35774071
quote:

[..]

Waarom kan je niet bij hem weg dan als ik vragen mag?
  maandag 6 maart 2006 @ 14:37:55 #40
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_35774104
*mompelt iets over apen en lianen*

En wat Polen hierboven zegt, ben ik het helemaal mee eens. Houd op met het semi-hulpeloze vrouwtje uit te hangen en neem de verantwoordelijkheid voor je eigen leven.
pi_35774119
misschien dat ik weer wat kort door het bochtje aan het denken ben >>> maar heeft jouw man misschien een iet wat andere achtergrond???
pi_35774129
Sowieso heb je NU recht op alimentatie, tegen de tijd dat je met de zwembadvader ligt te rollebollen kun je dat ook wel vergeten.
pi_35774134
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:32 schreef Toeps het volgende:

[..]

Kom op, je maakt mij niet wijs dat je geen huis en geen werk kunt vinden. Ga eens langs bij de sociale dienst of zo. Anders zijn er altijd nog opvangmogelijkheden, maar zo ver hoeft het niet te komen.

Mijn tante is ook gescheiden van haar man, en dat was een erg nare alcoholist. Het kan. Het is niet makkelijk, nee, maar het is niet onmogelijk.
Allerlei instanties heb ik ingeschakeld, RIO, MW, CWI, Relatietherapeuten, Riagg. Maar je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Ik sta al ingeschreven voor eigen woonruimte (ook al jaren) maar als ik dan een woning aangeboden krijg en ik leg mijn situatie uit dan wordt er vanaf gezien. Het enige wat ik zou kunnen doen is met mijn kinderen in een "blijf-van-mijn-lijf huis" te gaan zitten maar ik of mijn kinderen worden met geen vinger aangeraakt.
En het is echt niet zo dat ik nou zó vreselijk slecht wordt behandeld. Hij slaat me niet, hij gaat niet vreemd, drinkt niet en gebruikt geen drugs. Hij is alleen ietwat egoistisch ingesteld
  maandag 6 maart 2006 @ 14:39:01 #44
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_35774146
Een echt gesprek is je doel?

laat me niet lachen...je zoekt gewoon naar een beter alternatief dan die lapzwans die zich momenteel je man durft te noemen.
Alleen moet je niet zo dom zijn te denken dat deze vent zomaar zijn vrouw verlaat voor jou.

Ik zou tussen die zwemmende schijtfabriekjes maar evne speuren naar een vent die wel vrij is...liefst 1 waarvan de vrouw dood is. Heb je ook geen ex gezeur.

Dan zou ik je huidige man , even een flinke trap in de juweeltjes geven en hem helemaal uitkleden.
Probleem opgelost
pi_35774155
Ga eens naar de sociale dienst van de gemeente. Een uitkering omdat je alleenstaande ouder bent, ligt nu op ongeveer 800 - 1000 euro geloof ik. Tel daar je kinderbijslag per kwartaal bij op + de allimentatiekosten die je man moet betalen.

Tuurlijk is het moeilijk, maar praat er eens over met iemand van de sociale dienst, zij kunnen je vertellen wat je rechten zijn in deze. Verder kun je natuurlijk ook vragen voor oppas in de avonduren, waar je dan bijvoorbeeld wat schoonmaakwerk kan verrichten om wat meer lucht te hebben. Al is het maar om kleren te kunnen kopen voor je kinderen en ze een prak op tafel te zetten.
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 6 maart 2006 @ 14:39:38 #46
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35774171
quote:

[..]

Ah, dus je zit 'muurvast', of zo wil je het iig laten klinken.

Mijn advies: neem de verantwoordelijkheid over je eigen leven, verschuil je niet achter kutsmoezen dat je 'voor de kinderen bij elkaar blijft' en ga weg bij je man. Als je dat echt zou willen kom je ook aan een woning en een inkomen.

En ophouwen met dat gekut over die zwemvader, die man is getrouwd. En niet doen alsof je slechts 'een leuke vriendschap' hier aan over wil houden, komt nogal hypocriet over nml.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 6 maart 2006 @ 14:39:56 #47
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35774179
Het wordt alleen lastig als er verblijfsvergunningen in het spel zijn. Maar ik neem aan dat er ook dan mogelijkheden zijn.
pi_35774191
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:33 schreef HassieBassie het volgende:
Kennelijk is TS zo geindoctrineerd door haar man dat ze het toch niet alleen redt en niet zonder hem kan, dat ze daadwerkelijk gelooft dat dat de waarheid is.

Mijn tip: ga weg. Blijf niet bij elkaar 'voor de kinderen'. Alsof die niet doorhebben dat je man en jij elkaar niet kunnen luchten of zien.
En dat geld? Alimentatie, kinderbijslag, uitkering.. Je wilt toch niet zeggen dat je kiest voor luxe in plaats van voor geluk? Weet jij hoeveel alleenstaande moeders er zijn die het prima rooien zonder vent?
Luxe?? Wie heeft het over luxe?? Mijn man verdient genoeg om een gezin te onderhouden maar het is echt geen vetpot hoor. Waarom denk je dat ik er niet van kan sparen??
pi_35774228
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:38 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

Ik sta al ingeschreven voor eigen woonruimte (ook al jaren) maar als ik dan een woning aangeboden krijg en ik leg mijn situatie uit dan wordt er vanaf gezien.
Vind ik niet vreemd. Genoeg echte probleemgezinnen.
quote:
Het enige wat ik zou kunnen doen is met mijn kinderen in een "blijf-van-mijn-lijf huis" te gaan zitten maar ik of mijn kinderen worden met geen vinger aangeraakt.
Alweer niet erg vreemd.
quote:
En het is echt niet zo dat ik nou zó vreselijk slecht wordt behandeld. Hij slaat me niet, hij gaat niet vreemd, drinkt niet en gebruikt geen drugs. Hij is alleen ietwat egoistisch ingesteld
Ej, als je weg wilt, wil je weg. Geen mens die je mag tegenhouden.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  maandag 6 maart 2006 @ 14:41:42 #50
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35774233
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:38 schreef Lil_Blonde_Lady het volgende:

[..]
Het enige wat ik zou kunnen doen is met mijn kinderen in een "blijf-van-mijn-lijf huis" te gaan zitten maar ik of mijn kinderen worden met geen vinger aangeraakt
Dit is een begin. Ga hier vanuit en verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')