Ze zullen de zaal wel afvullen met mensen van een castingburo, net als bij de kerkdienst.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heeft vanmorgen gezegd dat het vanavond uitverkocht is, nog maar iets van 10 kaartjes. Op MW las ik daarna dat er iemand geprobeerd heeft of die online 29 kaarten kon bestellen en dat was geen probleem![]()
![]()
Ik zou het je niet kunnen vertellen Talithaquote:Op maandag 6 maart 2006 12:42 schreef Talitha het volgende:
Dus niemand kan me zeggen hoe ik die rode pijltjes bij een topic krijg?
Dat zit er wel in. Even snel inschrijven bij Hebbes dan.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:45 schreef frizti het volgende:
[..]
Ze zullen de zaal wel afvullen met mensen van een castingburo, net als bij de kerkdienst.
Een Trial, maar je kunt even langs de A9 zoeken of er misschien een vrachtwagen zijn lading heeft verlorenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Bedankt voor de link. Is het een gratis proggie, of een trial met aflopende datum?
Oke, dan sla ik nu bij Hoevelaken linksafquote:Op maandag 6 maart 2006 12:53 schreef Athalon het volgende:
[..]
Een Trial, maar je kunt even langs de A9 zoeken of er misschien een vrachtwagen zijn lading heeft verloren![]()
Daar lijkt het wel op, al ga ik er vanuit dat we vanavond nog wel streams zullen krijgen.quote:
Doeiquote:Op maandag 6 maart 2006 12:54 schreef Athalon het volgende:
Ik denk dat dit einde HBB is zo te zienzo ook einde Athalon, ik mag jullie alleen groeten tot in de pruimentijd
![]()
![]()
![]()
We hebben weer streamssssss............ dus terug komenquote:Op maandag 6 maart 2006 13:02 schreef Athalon het volgende:
Bye Newsman en A-en-M en iederéén, ik zie jullie wel bij de buren![]()
![]()
![]()
Ach, waarschijnlijk zit toch niemand nog te wachten op streamverslagen van het inpakken.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:45 schreef A-en-M het volgende:
Helaas talitha, ik kan ook geen rode pijltjes maken in een topic, maar gebruik anders deze
Ik had net de stream, het cap programma etc etc afgesloten toen bij de ega naast mij weer streams werden gesignaleerd, dus zoals heintje Davids betaamt keer je dan terug op het podiumquote:Op maandag 6 maart 2006 13:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk zit toch niemand nog te wachten op streamverslagen van het inpakken.
Ik post wel gewoon hier mee![]()
Athalon, ben je echt al weg?![]()
Hopelijk tot ziens dan maar bij de buren![]()
![]()
hahaha, nee dusquote:Op maandag 6 maart 2006 13:09 schreef Athalon het volgende:
Ik dacht verlost te zijn van deze verslaving![]()
Welkom terug Heintjequote:Op maandag 6 maart 2006 13:14 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik had net de stream, het cap programma etc etc afgesloten toen bij de ega naast mij weer streams werden gesignaleerd, dus zoals heintje Davids betaamt keer je dan terug op het podium![]()
Potverdorie, ben ik voor niets afscheid aan het nemenquote:Op maandag 6 maart 2006 13:14 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik had net de stream, het cap programma etc etc afgesloten toen bij de ega naast mij weer streams werden gesignaleerd, dus zoals heintje Davids betaamt keer je dan terug op het podium![]()
Was bij BB5 ook zo alleen deden ze er niet veel aan.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:28 schreef Talitha het volgende:
Zo, die camera maakt een herrie!
beetje smeerolie misschien![]()
Vertel me dat je zelf dat gezicht paars hebt gemaaktquote:
Vervelingquote:
Oeps, dat houd je bezig dan als het toch uit verveling isquote:Op maandag 6 maart 2006 13:49 schreef Athalon het volgende:
[..]
Vervelingen een erg oud progje dat ik nog nooit gebruikt heb, het enige probje aan het progje is, doe je het één keer fout kun je helemaal opnieuw beginnen
![]()
Talpa had beter zaterdagavond de streams uit kunnen zetten.quote:
Komen zo wel weer terug...... ze hadden het over het derde huis.... missie geslaagd ja/nee.quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vertel me dat je zelf dat gezicht paars hebt gemaakt![]()
Als al die 100.000 kijkers vanavond een euro doneren misschien welquote:Op maandag 6 maart 2006 13:55 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Komen zo wel weer terug...... ze hadden het over het derde huis.... missie geslaagd ja/nee.
mogen wij natuurlijk niet horen, en ik denk dat ze met het belteam vanavond misschien de grote klapper binnen hopen te halen.
Mijn God... daar was ik al bang voorquote:
Dat belteam zit er alleen maar zodat ze de eindstand kunnen faken.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:55 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Komen zo wel weer terug...... ze hadden het over het derde huis.... missie geslaagd ja/nee.
mogen wij natuurlijk niet horen, en ik denk dat ze met het belteam vanavond misschien de grote klapper binnen hopen te halen.
Als ze in die 7 weken 100.000 euro hebben binnengehaald is het erg veel geld.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:58 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat belteam zit er alleen maar zodat ze de eindstand kunnen faken.
Athalon gooi in je fake's maar je naam want we komen steeds meer dingen tegen, waar men geen bronvermelding maakt..... niet netjes dus van die gastenquote:
Hoi Regenwormquote:Op maandag 6 maart 2006 14:00 schreef regenworm het volgende:
In het Zweedse forum is een discussie gaande over dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron: AlltOmTV
Oke, wordt ff aan gewerktquote:Op maandag 6 maart 2006 14:06 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Athalon gooi in je fake's maar je naam want we komen steeds meer dingen tegen, waar men geen bronvermelding maakt..... niet netjes dus van die gasten![]()
Het weer hier is spannender dan de streamsquote:Op maandag 6 maart 2006 14:11 schreef newsman het volgende:
Duurt lang, voordat we nieuwe beelden krijgen zuchttttt.
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het weer hier is spannender dan de streams![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 14:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Regenworm![]()
En was het terecht die klap?
Ik heb de streams maar uitgegooid, er gebeurd toch niks meer.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:11 schreef newsman het volgende:
BB Zweden is ook wel interessant op dit moment.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:11 schreef newsman het volgende:
Ik versta geen Zweeds regenwormquote:Op maandag 6 maart 2006 14:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
BB Zweden is ook wel interessant op dit moment.
Kan handig zijn natuurlijkquote:Op maandag 6 maart 2006 14:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik ook niet gebruik gewoon de vertaalrobot en kijk naar caps en tv-uitzendingen.
Maar het is een BB-huis, dus neem ik aan dat er wel het één en ander op de streams te zien is geweest. Wordt dan lastig ontkennen voor Muffequote:Op maandag 6 maart 2006 14:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Talitha
Denk het niet Jessica wil dat Muffe erkend dat ze seks hebben gehad.
Dat deed hij niet en dat vond Jessica niet zo leuk.
Volgens mij heeft Muffe een vriendin dus ja dan ga je dat nooit erkennen.
Verder is die Jessica knettergek zeker als ze iets heeft gedronken.
En ze moet binnenkort voorkomen bij de rechter voor winkeldiefstal
Er zijn een aantal mensen in het forum die willen dat Jessica het huis wordt uitgezet.
Maar als ze dat doen is de smaakmaker wel uit het programma.
Wacht het allemaal wel af ik zag wel dat Jessica en Muffe met elkaar hebben gesproken misschien is het probleem wel uitgesproken.
Ik heb er geen caps of filmpjes van gezien.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar het is een BB-huis, dus neem ik aan dat er wel het één en ander op de streams te zien is geweest. Wordt dan lastig ontkennen voor Muffe. Ze zal het toch niet helemaal verzonnen hebben?
yes, daar begin ik morgen mee denk ikquote:Op maandag 6 maart 2006 14:31 schreef frizti het volgende:
Heb de BBBE streams maar weer eens aangezet.
[afbeelding]
yayquote:Op maandag 6 maart 2006 15:04 schreef regenworm het volgende:
14:47 Even geduld alstublieft
Zoals u wellicht gemerkt heeft, liggen de livestreams er momenteel uit. De Hoteliers zijn namelijk aan het oefenen voor de liveshow van vanavond. En dat willen we graag nog even geheim houden, zodat vanavond een mooie verrassing blijft! Zodra de repetitie voorbij is, gaan de streams weer de lucht in.
Bron: Talpa
http://www.bigbrother.se/kontrollrum/cam_asx.php?cam=free&code=&quality=highquote:Op maandag 6 maart 2006 15:06 schreef newsman het volgende:
Regemworm wat is nou de juiste livestream voor BB Zweden ??
Dankjequote:Op maandag 6 maart 2006 15:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
http://www.bigbrother.se/kontrollrum/cam_asx.php?cam=free&code=&quality=high
graag gedaan.quote:
Trouwens bij de buren doet die stream het niet dus, die moet ff verbeterd worden volgens mijquote:Op maandag 6 maart 2006 15:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
graag gedaan.![]()
Ik vol het eigenlijk alleen maar via het Zweedse forum en 's avonds kijk ik naar de stream.
Download de tv-uitzending en kijk er naar.
bedankt voor de info zal het doorgeven.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:16 schreef newsman het volgende:
[..]
Trouwens bij de buren doet die stream het niet dus, die moet ff verbeterd worden volgens mij![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:32 schreef newsman het volgende:
Regenworm ik krijg net nieuws dat er ook een Big Brother Nigeria is kijk ff op google
Hoi Bluezzquote:
Het is Afrika daar hebben ze geen haast verder wil je streams bekijken dan moet je lid van de Kudu Club zijnquote:
yes, ik las het netquote:Op maandag 6 maart 2006 15:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is Afrika daar hebben ze geen haast verder wil je streams bekijken dan moet je lid van de Kudu Club zijn![]()
![]()
Ja dat is wat minderquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 15:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja dat is wat minder![]()
![]()
Ik ga werken, misschien tot vannacht![]()
Het nadruppelen van de regenbui van zoeven denk ikquote:
Hoi Snappiequote:
Hai Bong.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi Snappie
Ga je ook nog de finale kijken vanavond?
Ja ME2, ben toch wel benieuwd of de finale nog een beetje boeiend wordt, zelf denk ik van niet...maargoed, net wat je zegt, je moet toch de periode afsluiten en daar hoort de finaleuitzending natuurlijk zeker bijquote:Op maandag 6 maart 2006 17:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai Bong.
Ikke wel hoor, even de periode afsuiten![]()
Geweldig spannend...quote:Op maandag 6 maart 2006 16:57 schreef stil het volgende:
HBB tot aan het einde toe spannend.
[afbeelding]
Whelloquote:Op maandag 6 maart 2006 17:10 schreef Sjet het volgende:
Whello
Het is echt K-weer daar in Aalsmeer..... is het hier nog wat beter, met het zonnetje erbij. Ik ga nog gauw maar even een rondje lopen met de honden.
Vaarwel alvast lieve Hobjequote:Op maandag 6 maart 2006 17:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Geweldig spannend...
Nou have fun iedereen...
Mijn laatste post denk ik hier.. of maybe rond 22.00 nog..
Nu zwaai ik wel even![]()
Moet je wel eens online komen hequote:Op maandag 6 maart 2006 17:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vaarwel alvast lieve Hobje
En ik spreek je nog wel op MSN
Oja, natuurlijkquote:
Doei MissHobje, misschien tot vanavond nog danquote:Op maandag 6 maart 2006 17:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Geweldig spannend...
Nou have fun iedereen...
Mijn laatste post denk ik hier.. of maybe rond 22.00 nog..
Nu zwaai ik wel even![]()
Hai Sjetje en doei ook maar weer gelijkquote:Op maandag 6 maart 2006 17:10 schreef Sjet het volgende:
Whello
Het is echt K-weer daar in Aalsmeer..... is het hier nog wat beter, met het zonnetje erbij. Ik ga nog gauw maar even een rondje lopen met de honden.
Hai Newsiequote:
Vandaar dat ik nu nog maar even gaquote:Op maandag 6 maart 2006 17:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai Sjetje en doei ook maar weer gelijkHier is het helaas hetzelfde als in Aalsmeer, maar wandelze met de hondjes en hopelijk blijft t daar redelijk mooi weer
Mijn god Regenworm wat doe je me aanquote:Op maandag 6 maart 2006 17:54 schreef regenworm het volgende:
BB Zweden:
Die Jessica heeft een aardige straf gekregen voor het slaan van een mede bewoner.
De vertaalrobot sprak:
Hooglezen.
Met achtergrond van van gisteren incident daar Jessica en Muffe belanden in meningsskiljaktigheter heeft Big Brother besluiten dat bejegenen de incident met een straf, opdat verhinderen dat iets ernstig zal gebeuren in de toekomst.
Jessica vragen alle te worden verzamelen in de bank en voorlezen het brief die Big Brother heeft gezonden in.
Big Brother verklaren dat datgene uitzien te zijn een slag op Muffe, van Jessica, eigenlijk was een duw. Het staan helder nadat Big Brother zorgvuldig heeft analyseren van gisteren afbeelding+materiaal. De duw worden van mening zijn echter zijn een geweldshandeling die Big Brother onder geen omstandigheiden tolereren en heeft dus besluiten dat veroordelen uit straffen naar Jessica.
Het gebeurtenis elkaar zien, van Big Brothers zijde, die een in de rij van meer ongelukkig incidenten daar alcohol en hard woordenwisselingen zijn een groot deel van de probleem en geeft daarom Jessica alcohol+verbod. Naar deze worden afnemen Jessica zijn winst+gelden en de mogelijkheid te kandidera naar huis+chef.
Met aanleiding van Jessicas vroeg uitbarsting in erop lijkend situaties straffnomineras zij ook en worden afnemen het gerecht te nominera iemand van de overig deelnemers.
Jessica openen voor discussie en vragen, maar vragen ook zijn vrienden te respecteren dat Muffes en haar geschiedenis in de huis toebehoren aan hen en worden discussiëren exclusief hen ertussen. De overig deelnemers knikken instemmend en de discussie wegebben ook dat alle zijn betreffende överrens om dat alle moeten denken over zijn gedrag in de huis.
Tis een genot om te lezenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
lekker he zo'n vertaalpagina of vertaalpagina is lekker he
Ik hoor nu pratenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:15 schreef Sjet het volgende:
Ik hoorde net zingen op de streams...
Das mooi, ik ookquote:Op maandag 6 maart 2006 18:15 schreef Sjet het volgende:
Ik hoorde net zingen op de streams...
Ik heb me speciaal aangemeld om ook ff een melding te doenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:40 schreef A-en-M het volgende:
Je blijft je verbazen, we spraken eerder op de dag over bronvermeldingen, we misten die ook bij MW.... vanmiddag hebben ze daar een aanpassing gedaan, na dat ik het filmpje van John had veranderd met een A-en-M tekstje
http://www.femfatale.info/viewtopic.php?t=7947
lijkt mij sterk dat er nog streams komen FBquote:Op maandag 6 maart 2006 18:54 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal... ben ik weer ff...
Zijn ze allemaal al vetrokken daar?
je meent het...... ik slaap er niet minder om, maar het valt zeker wel op, ik kijk niet zovaak op MWquote:Op maandag 6 maart 2006 18:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb me speciaal aangemeld om ook ff een melding te doen![]()
Ik zie het, je hebt er zelfs een topic voor geopend daarquote:Op maandag 6 maart 2006 18:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb me speciaal aangemeld om ook ff een melding te doen![]()
Daar ben ik ook bang voor... kunnen ze net zo goed de logo's erop zetten. Weten we waar we aan toe zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:59 schreef newsman het volgende:
[..]
lijkt mij sterk dat er nog streams komen FB
logo oh dat is nieuw voor mij heb ik bij HBB nog nooit gezien.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor... kunnen ze net zo goed de logo's erop zetten. Weten we waar we aan toe zijn.
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
logo oh dat is nieuw voor mij heb ik bij HBB nog nooit gezien.
That's the true spirit of a stream addictquote:Op maandag 6 maart 2006 19:16 schreef Marrije het volgende:
Ook al wist ik dat het huis leeg zou zijn, toch ff streams kijken![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
That's the true spirit of a stream addict
Ik vind ze beiden wel ok?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:18 schreef Foreverblue het volgende:
2 figuren die we om verschillende redenen wel kunnen schieten:
[afbeelding]
Lees jij wel eens terug Bong?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:19 schreef BONG4002 het volgende:
Goh nog steeds alle streams opslot, ze kunnen net zo goed het logo erop knallen
Mja, nog een klein stevig uurtje en we gaan de finale in
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor... kunnen ze net zo goed de logo's erop zetten. Weten we waar we aan toe zijn.
Jaquote:Op maandag 6 maart 2006 19:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik zie het, je hebt er zelfs een topic voor geopend daar![]()
![]()
![]()
14:47 Even geduld alstublieftquote:Op maandag 6 maart 2006 19:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
volquote:Op maandag 6 maart 2006 19:22 schreef regenworm het volgende:
Mochten jullie de komende tijd vervelen kom dan eens langs bij vol.
We hebben daar een eigen BB Zweden topic met heel veel caps, film en discussie.
Yes, daar begin ik morgenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
vol![]()
Afkorting voor Viola?![]()
Is daar ook een belgie topic?
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lees jij wel eens terug Bong?
[..]
Als ze dat doet is dat vast en zeker de rode draad die het programma aan elkaar bindtquote:Op maandag 6 maart 2006 19:27 schreef newsman het volgende:
Komt Miep Volgelgriep ook met haar twoutjes ?
En aan het einde van de show word ze spontaan opgehangenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als ze dat doet is dat vast en zeker de rode draad die het programma aan elkaar bindt![]()
die is er ook maar die is niet zo uitgebreidt als Zwedenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
vol![]()
Afkorting voor Viola?![]()
Is daar ook een belgie topic?
Superintressante streams ookquote:
Maar waar? vol? sorry, maar zegt me echt niks...quote:Op maandag 6 maart 2006 19:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
die is er ook maar die is niet zo uitgebreidt als Zweden![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Superintressante streams ook
[afbeelding]
Edit: link weer weggehaald.quote:
Is dat Powersmash van jou ForeverCaps?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Psssssst...
http://www.powersmash.nl/(...)r_Belgie/Nieuws.html
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:42 schreef newsman het volgende:
[..]
Marrije, kijk even bij me onderschrift.![]()
![]()
Jeppie... vind je het wat Sjet?quote:
Veel plezier Bong... tot later weerquote:Op maandag 6 maart 2006 19:54 schreef BONG4002 het volgende:
Dit is mijn last post tijdens de streams
Ik ga namelijk nu te Journaal en dan de Finale, dus bye bye for now en tot NA de finale
Ziet er toppie uit!quote:
Tot na de finale Bongiequote:Op maandag 6 maart 2006 19:54 schreef BONG4002 het volgende:
Dit is mijn last post tijdens de streams
Ik ga namelijk nu te Journaal en dan de Finale, dus bye bye for now en tot NA de finale
Dank je welquote:Op maandag 6 maart 2006 19:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ziet er toppie uit!![]()
Dat is nog wel een heel werk lijkt me om dat helemaal bij te houden.... al die nieuwtjes en zo.
Ow wauw... hoe... euh... wat.... ehm gaat dat dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dank je welHet updaten gebeurt grotendeels allemaal automatisch...
Dat is nou de kracht van de Postbankquote:Op maandag 6 maart 2006 20:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow wauw... hoe... euh... wat.... ehm gaat dat dan?
Tuurlijk......quote:Op maandag 6 maart 2006 20:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is nou de kracht van de Postbank
Hahaha, nee het meeste gebeurt allemaal server side.
Zoiets ja... maar ik bespreek hier liever niet hoe de site werkt, als je me begrijptquote:Op maandag 6 maart 2006 20:04 schreef Sjet het volgende:
[..]
Tuurlijk......![]()
Je hebt daar ingesteld staan waar de nieuwtjes en zo vandaan moeten komen?
Ik zei het gister al het word een grote anti-climaxquote:Op maandag 6 maart 2006 20:08 schreef frizti het volgende:
Dat jullie nog de kracht hebben om naar de streams te kijken, zeker als je alleen maar het belteam te zien gaat krijgen.
Oh ja FB, ik dacht dat er maar 2 streams toegankelijk waren voor BBBE voor niet belgacom klanten?
De streams komen direct van Skynet af... en daar bieden ze er 4 aan...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:08 schreef frizti het volgende:
Dat jullie nog de kracht hebben om naar de streams te kijken, zeker als je alleen maar het belteam te zien gaat krijgen.
Oh ja FB, ik dacht dat er maar 2 streams toegankelijk waren voor BBBE voor niet belgacom klanten?
Ja duh, alleen zijn er maar 2 voor ons toegankelijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De streams komen direct van Skynet af... en daar bieden ze er 4 aan...
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:19 schreef newsman het volgende:
[..]
avond Muerte, ja ik zit met zenuwen in me lijf hier
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:18 schreef frizti het volgende:
[..]
Ja duh, alleen zijn er maar 2 voor ons toegankelijk.
De andere 2 worden doorgeleid naar de low mix-stream als je geen adsl klant bent van belgacom.
Niet dat het wat uitmaakt, het is goed te volgen met de 2 streams die we krijgen.
Hebben jullie als een Belgische Fok gevondenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:18 schreef frizti het volgende:
[..]
Ja duh, alleen zijn er maar 2 voor ons toegankelijk.
De andere 2 worden doorgeleid naar de low mix-stream als je geen adsl klant bent van belgacom.
Niet dat het wat uitmaakt, het is goed te volgen met de 2 streams die we krijgen.
Zit te rillen van de zenuwen, het kijkt wel een aanval van klikokoorts.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:19 schreef newsman het volgende:
[..]
avond Muerte, ja ik zit met zenuwen in me lijf hier
![]()
Heb geen nagels meer over hier onderhand, zo spannend is het...quote:
Waarom?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hebben jullie als een Belgische Fok gevonden
MMMmmmm een bekende opmerking wel ik wel eens eerder gehoordquote:Op maandag 6 maart 2006 20:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]dat zal het zijn ja... meestal zijn 3 camera's hetzelfde. En inderdaad, aan 2 heb je er genoeg. Ik volg het zelf heel soms, ben niet van plan er veel naar te kijken... anders ben ik daar weer aan verslaafd
Nop... probeer het eens op Volquote:Op maandag 6 maart 2006 20:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Owquote:Op maandag 6 maart 2006 20:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zoiets ja... maar ik bespreek hier liever niet hoe de site werkt, als je me begrijpt
Ik ga in ieder geval mijn best doen om er niet veel naar te kijkenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
MMMmmmm een bekende opmerking wel ik wel eens eerder gehoord![]()
Is ook niet erg schat... ben ik ookquote:Op maandag 6 maart 2006 20:23 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow![]()
Uiteraard!![]()
Sorry, ben altijd erg benieuwd naar dat soort dingen
Trouwens ik hoef hun niet meer te leven zag alles in Boulevardquote:Op maandag 6 maart 2006 20:20 schreef frizti het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik niet, HBB is gisteren voor mij al gestorven.
De fake finale met hoog diva gehalte (lees viool en wilma) hoef ik niet meer te zien.
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:21 schreef Muerte het volgende:
[..]
Zit te rillen van de zenuwen, het kijkt wel een aanval van klikokoorts.![]()
[afbeelding]
Was lekker vroeg thuis en na het eten heb ik toch maar even de streams aangeslingerd.quote:
quote:
http://forum.fok.bequote:Op maandag 6 maart 2006 20:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bedankt en tot de volgende keer oude rebel, het ga je goed.quote:
die doet het nietquote:Op maandag 6 maart 2006 20:27 schreef Sjet het volgende:
[..]
http://forum.fok.be
Daar ligt nog een schone taak voor je![]()
Ik kijk geen talpa tv meerquote:Op maandag 6 maart 2006 20:32 schreef newsman het volgende:
Willeke op TV
Mooi gesproken Athalon, ik hoef er niets aan toe te voegen.quote:
quote:
tsjaquote:
heb je een persoonlijk geschil met Talpa ofzo omdat je altijd zo negatief bent over Talpa?quote:
nee, dat niet maar ik zat gisterenavond naar het voetbal te kijken en dat was zo waardeloos dat ik me nu voorgenomen om niet meer naar deze kliekjes zender te kijkenquote:Op maandag 6 maart 2006 20:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb je een persoonlijk geschil met Talpa ofzo omdat je altijd zo negatief bent over Talpa?
weer de kans voor een boek natuurlijk
Ze hebben meer aan dan in Zweden.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:37 schreef frizti het volgende:
In belgie zitten ze te wachten op hun live uitzending.
[afbeelding]
quote:
Good for you!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:26 schreef Muerte het volgende:
[..]
Was lekker vroeg thuis en na het eten heb ik toch maar even de streams aangeslingerd.![]()
Dacht wel dat ik je er een plezier mee deed.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
als zij het vraagt, krijgen ze nog mijn laatste tientje
ohja, ik kijk alleen via een andere site naar wedstrijden van PSV en voor de rest meestal gewoon online en niet via de 'live' streams dus van reclame en alle gezeik heb ik geen lastquote:Op maandag 6 maart 2006 20:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, dat niet maar ik zat gisterenavond naar het voetbal te kijken en dat was zo waardeloos dat ik me nu voorgenomen om niet meer naar deze kliekjes zender te kijken
quote:
Even een vraagje, hoe vind je de kwaliteit van mijn caps en dan bedoel ik de scherpte.quote:
zondag pas hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 20:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Lieve Athalon, jij ook héél erg bedankt hoor
![]()
![]()
.......oh ik ga straks huilen, als ik echt afscheid moet gaan nemen![]()
![]()
![]()
Super!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:42 schreef Muerte het volgende:
[..]
Even een vraagje, hoe vind je de kwaliteit van mijn caps en dan bedoel ik de scherpte.
Ik vind jou caps altijd van hoge kwalitiet, zeker als ik ze wil gebruiken voor het faken is een goede kwaliteit van belang en daar voldoen jou caps eigenlijk altijd wel aan.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:42 schreef Muerte het volgende:
[..]
Even een vraagje, hoe vind je de kwaliteit van mijn caps en dan bedoel ik de scherpte.
Ben begonnen met het vervangen van mijn spullen, dat gaat nog wel even een tijdje duren, maar de eerste fase is nu afgesloten en ik hoop over een paar mannden klaar te zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind jou caps altijd van hoge kwalitiet, zeker als ik ze wil gebruiken voor het faken is een goede kwaliteit van belang en daar voldoen jou caps eigenlijk altijd wel aan.
Voor mij ben je één van mijn favoriete cappers hoor![]()
![]()
Ja, heel apartquote:Op maandag 6 maart 2006 20:44 schreef newsman het volgende:
Wel vreemd ik hoor allemaal persoonlijke gegevens van mensen, voorbij komen op de streams
Ik pas, ik stop ineens.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
zondag pas hoorwe mogen nog een weekje afkicken
![]()
Wat heb je nu staan ? en wat moet het worden ?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:46 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ben begonnen met het vervangen van mijn spullen, dat gaat nog wel even een tijdje duren, maar de eerste fase is nu afgesloten en ik hoop over een paar mannden klaar te zijn.
Hebben we het nog wel eens over in de komende week, als de streams definitief dood zijn en wij zitten af te kicken is er wat meer ruimte voor andere dingen.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat heb je nu staan ? en wat moet het worden ?
Precies... altijd leuk zulke infoquote:Op maandag 6 maart 2006 20:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hebben we het nog wel eens over in de komende week, als de streams definitief dood zijn en wij zitten af te kicken is er wat meer ruimte voor andere dingen.![]()
Gaat duidelijk niet altijd goed nee...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:51 schreef regenworm het volgende:
lekker je bank of gironummer of het internet niet zo slim allemaal
Er is weer totaal niet over nagedacht je kan dit toch niet maken persoon gegevens over het internet.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:51 schreef Foreverblue het volgende:
Ze draaien steeds het geluid weg... partij irritant. Los het dan anders op dan complete stilte
Is inderdaad niet goed over na gedacht....quote:Op maandag 6 maart 2006 20:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er is weer totaal niet over nagedacht je kan dit toch niet maken persoon gegevens over het internet.
Daarom valt er soms een stlte erg slecht erg slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |