Ik heb me speciaal aangemeld om ook ff een melding te doenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:40 schreef A-en-M het volgende:
Je blijft je verbazen, we spraken eerder op de dag over bronvermeldingen, we misten die ook bij MW.... vanmiddag hebben ze daar een aanpassing gedaan, na dat ik het filmpje van John had veranderd met een A-en-M tekstje
http://www.femfatale.info/viewtopic.php?t=7947
lijkt mij sterk dat er nog streams komen FBquote:Op maandag 6 maart 2006 18:54 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal... ben ik weer ff...
Zijn ze allemaal al vetrokken daar?
je meent het...... ik slaap er niet minder om, maar het valt zeker wel op, ik kijk niet zovaak op MWquote:Op maandag 6 maart 2006 18:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb me speciaal aangemeld om ook ff een melding te doen![]()
Ik zie het, je hebt er zelfs een topic voor geopend daarquote:Op maandag 6 maart 2006 18:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik heb me speciaal aangemeld om ook ff een melding te doen![]()
Daar ben ik ook bang voor... kunnen ze net zo goed de logo's erop zetten. Weten we waar we aan toe zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:59 schreef newsman het volgende:
[..]
lijkt mij sterk dat er nog streams komen FB
logo oh dat is nieuw voor mij heb ik bij HBB nog nooit gezien.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor... kunnen ze net zo goed de logo's erop zetten. Weten we waar we aan toe zijn.
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
logo oh dat is nieuw voor mij heb ik bij HBB nog nooit gezien.
That's the true spirit of a stream addictquote:Op maandag 6 maart 2006 19:16 schreef Marrije het volgende:
Ook al wist ik dat het huis leeg zou zijn, toch ff streams kijken![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
That's the true spirit of a stream addict
Ik vind ze beiden wel ok?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:18 schreef Foreverblue het volgende:
2 figuren die we om verschillende redenen wel kunnen schieten:
[afbeelding]
Lees jij wel eens terug Bong?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:19 schreef BONG4002 het volgende:
Goh nog steeds alle streams opslot, ze kunnen net zo goed het logo erop knallen
Mja, nog een klein stevig uurtje en we gaan de finale in
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor... kunnen ze net zo goed de logo's erop zetten. Weten we waar we aan toe zijn.
Jaquote:Op maandag 6 maart 2006 19:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik zie het, je hebt er zelfs een topic voor geopend daar![]()
![]()
![]()
14:47 Even geduld alstublieftquote:Op maandag 6 maart 2006 19:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
volquote:Op maandag 6 maart 2006 19:22 schreef regenworm het volgende:
Mochten jullie de komende tijd vervelen kom dan eens langs bij vol.
We hebben daar een eigen BB Zweden topic met heel veel caps, film en discussie.
Yes, daar begin ik morgenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
vol![]()
Afkorting voor Viola?![]()
Is daar ook een belgie topic?
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lees jij wel eens terug Bong?
[..]
Als ze dat doet is dat vast en zeker de rode draad die het programma aan elkaar bindtquote:Op maandag 6 maart 2006 19:27 schreef newsman het volgende:
Komt Miep Volgelgriep ook met haar twoutjes ?
En aan het einde van de show word ze spontaan opgehangenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als ze dat doet is dat vast en zeker de rode draad die het programma aan elkaar bindt![]()
die is er ook maar die is niet zo uitgebreidt als Zwedenquote:Op maandag 6 maart 2006 19:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
vol![]()
Afkorting voor Viola?![]()
Is daar ook een belgie topic?
Superintressante streams ookquote:
Maar waar? vol? sorry, maar zegt me echt niks...quote:Op maandag 6 maart 2006 19:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
die is er ook maar die is niet zo uitgebreidt als Zweden![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Superintressante streams ook
[afbeelding]
Edit: link weer weggehaald.quote:
Is dat Powersmash van jou ForeverCaps?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Psssssst...
http://www.powersmash.nl/(...)r_Belgie/Nieuws.html
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:42 schreef newsman het volgende:
[..]
Marrije, kijk even bij me onderschrift.![]()
![]()
Jeppie... vind je het wat Sjet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |