Tis al middag, maargoed WB Talithaquote:Op maandag 6 maart 2006 12:12 schreef Talitha het volgende:
De laatste HBB-dag![]()
![]()
![]()
Ik ben blij dat het er bijna op zit![]()
Goedemorgen iedereen![]()
GoedeMIDDAG Talithaquote:Op maandag 6 maart 2006 12:12 schreef Talitha het volgende:
De laatste HBB-dag![]()
![]()
![]()
Ik ben blij dat het er bijna op zit![]()
Goedemorgen iedereen![]()
Ach, die paar minutenquote:
Jaja, nou weet ik het wel: het is middagquote:
Hahaha, okeequote:Op maandag 6 maart 2006 12:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jaja, nou weet ik het wel: het is middagHoi FB
![]()
Ben al de hele ochtend aan het studeren en ben de tijd dus een beetje kwijt![]()
Hoi Newsjequote:Op maandag 6 maart 2006 12:19 schreef newsman het volgende:
[afbeelding]
Viool:"Ik zie er goed uit he Bon"
Goedemiddag allemaal
Ben bezig voor een project Bedrijfseconomie (quote:Op maandag 6 maart 2006 12:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha, okeeWat ben je aan het studeren?
Hoi Newsmanquote:Op maandag 6 maart 2006 12:19 schreef newsman het volgende:
[afbeelding]
Goedemiddag allemaal
Goede middag Newsie en Talithaquote:Op maandag 6 maart 2006 12:19 schreef newsman het volgende:
[afbeelding]
Goedemiddag allemaal
Klinkt goed.... succes ermee in ieder gevalquote:Op maandag 6 maart 2006 12:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben bezig voor een project Bedrijfseconomie (): dus verslagen uitwerken en reacties geven e.d.
Nu even wachten op reactie van de andere projectleden.
Dank, was ff aan het klooien met een nieuw proggie.quote:
Okeeeeeeee, de overgang is in ieder geval heel mooi.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:23 schreef frizti het volgende:
[..]
Dank, was ff aan het klooien met een nieuw proggie.
Wat zie ik nu FB: ruim 11.000 posts in 2 maandenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:22 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Klinkt goed.... succes ermee in ieder geval![]()
Zou heel goed kunnen, ben vannacht door de 20.000 geschotenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat zie ik nu FB: ruim 11.000 posts in 2 maanden![]()
![]()
Eet smakelijkquote:
Ik denk wel dat het niet lang meer duurt voordat de streams definitief op zwart gaanquote:Op maandag 6 maart 2006 12:32 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
![]()
Ferry meldt net: "Jongens, we zijn van de streams af nu hè".
Mooi niet dus![]()
Daar hou ik ook rekening mee. Het was trouwens Frank die het zeiquote:Op maandag 6 maart 2006 12:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het niet lang meer duurt voordat de streams definitief op zwart gaan
fantamorphquote:Op maandag 6 maart 2006 12:24 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Okeeeeeeee, de overgang is in ieder geval heel mooi.
Een historisch momentquote:Op maandag 6 maart 2006 12:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het niet lang meer duurt voordat de streams definitief op zwart gaan
Hoi hoiquote:Op maandag 6 maart 2006 12:34 schreef newsman het volgende:
Tot straks FB, haai Talitha M-en-A, A-en-M
en natuurlijk Frizti
Ik hoorde Wilma gisteren zeggen 10.00 uur vanavond, maar dat kan ook gelogen zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tot straks BONGquote:Op maandag 6 maart 2006 12:37 schreef BONG4002 het volgende:
Tjup, ik moet nog het e.e.a. doen dus ben er rond 14:30 ergens weer, mss nog met streams maar ik denk het niet
Tot straks
Ik ook niet. Heeft vanmorgen gezegd dat het vanavond uitverkocht is, nog maar iets van 10 kaartjes. Op MW las ik daarna dat er iemand geprobeerd heeft of die online 29 kaarten kon bestellen en dat was geen probleemquote:Op maandag 6 maart 2006 12:36 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik hoorde Wilma gisteren zeggen 10.00 uur vanavond, maar dat kan ook gelogen zijn.
Ik vertrouw haar voor geen meter.
Tot straks Bongquote:Op maandag 6 maart 2006 12:37 schreef BONG4002 het volgende:
Tjup, ik moet nog het e.e.a. doen dus ben er rond 14:30 ergens weer, mss nog met streams maar ik denk het niet
Tot straks
Bedankt voor de link. Is het een gratis proggie, of een trial met aflopende datum?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |