deze is ook wel geinigquote:
Da's jammer. Ik ben net halverwege jouw serie en zie al heel wat foto's die het posten meer dan waard zijn. O.a. een paar keer waar ik mijn resultaten in de prullenbak kon gooien en het bij jou wel gelukt is. En een aantal beesten die ik hier nog helemaal niet voorbij heb zien komen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:21 schreef blackbully het volgende:
ben redelijk klaar met bewerken.
hier kun je mijn foto's vinden.
misschien plaats ik er later wel een paar hier die er echt uit springen maar ben nu ondertussen de foto's eff zat
dankje.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:08 schreef ultra_ivo het volgende:
Op hem heb ik lang gejaagd maar amper fatsoenlijk erop gekregen. En jij hebt er een mooie serie van. perfect.
Ik vind het een lekker eigenwijze plaatquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:09 schreef Mauro het volgende:
grmbl....
post ik eens een foto die niemand heeft, krijg ik niet eens commentaar
Dat beest zat boven me op een stok een beetje naar mij te loeren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:10 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik vind het een lekker eigenwijze plaat
Ik was nog bezig met de foto's op blacbully z'n sitequote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:09 schreef Mauro het volgende:
grmbl....
post ik eens een foto die niemand heeft, krijg ik niet eens commentaar
was iets over compenseren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:45 schreef An24 het volgende:
@ blackbully: ik had mijn kitlens, 75-300 mm erop zitten. Zo zie je maar, als ik de tijd had genomen om een ander plekje uit te zoeken![]()
.................
Je sig klopt nu niet meerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:45 schreef An24 het volgende:
@Mauro: ik heb hem ook, maar vond dat jij hem mocht posten, jij zag hem immers als eerst, dat lekkere eigenwijze vogelbeest. Lief he, van mij.....toch? toch?
(heb geen bevestigingsdrang of zo hoor)![]()
Maar hij is wel leuk hoor![]()
Nee idd... An is zo'n lief schattig en zachtaardig meisje... Geen sprankje bitsj aan te vinden.quote:
daar was iedereen het volgens mij wel over eens.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee idd... An is zo'n lief schattig en zachtaardig meisje... Geen sprankje bitsj aan te vinden.![]()
[net doen alsof neus bloed]quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nee idd... An is zo'n lief schattig en zachtaardig meisje... Geen sprankje bitsj aan te vinden.![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:55 schreef An24 het volgende:
[..]
[net doen alsof neus bloed]
Komt omdat je geen client van mij bent, je kent mijn andere kant nog niet! In dat geval ben ik net zo'n:
[afbeelding]
[/net doen alsof neus bloed]
Heb ze bekeken, ben onder de indruk...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:21 schreef blackbully het volgende:
ben redelijk klaar met bewerken.
hier kun je mijn foto's vinden.
misschien plaats ik er later wel een paar hier die er echt uit springen maar ben nu ondertussen de foto's eff zat
Volgende keer het glas eerst inslaanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:04 schreef An24 het volgende:
Hier nog even het katje achter glas. Ik vind hem wel wa hebben, maar dat glas![]()
[afbeelding]
Als iemand nog tips heeft om hem verder op te knappen hoor ik het graag!
Nee, deze....quote:
Vanwege het gaas zitten ze ook 'maar' in de 2e selectie. Heb veel geprobeerd om het gaas onscherp te krijgen, maar da's niet genoeg geluktquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:57 schreef luap het volgende:
Even wat andere losse reacties (sorry als ik iemand vergeet)
Ivo, mooie foto's weer, alleen wat ik zo jammer vind is dat gaas dat op bijna al je foto's te zien is...
Die is goed.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:20 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Nee, deze....
[afbeelding]
Ik plaats hem onder de "Bad-Hair-Day" categorie...![]()
Conclusie, bij Olmen navragen of ze het gaas weghalenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:48 schreef blackbully het volgende:
ik heb bijna alle gaas foto's weg gesmeten.
wat er over is daar is het gaas niks meer dan een heel vage schaduw geworden dus dat kan nog net.
(eigenlijk ook niet maar dan blijft er echt bar weinig over)
volgende keer een loper voor de hekken regelen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:50 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Conclusie, bij Olmen navragen of ze het gaas weghalen
Vooral die Hyper's mak maken ja... werd duizelig van het volgen van sommige katten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:51 schreef blackbully het volgende:
[..]
volgende keer een loper voor de hekken regelen.
(en iemand die met een verdovings geweer om kan gaan, kunnen we de hyperactive dieren wat makker krijgen)
[05-03]Dierentuinmeet Olmen, de resultaten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen wat dit voor beesten zijn?
Ze hebben meer flaporen dan ikke
Fennec is een Frans woord. En da's in het Vlaams niet politiek correctquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:11 schreef blieblie het volgende:
In Olmen noemen ze die beestjes overigens Lepelvosjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |