Witte tijgers altijd mooi...quote:Op maandag 6 maart 2006 09:27 schreef ultra_ivo het volgende:
De katachtigen zaten over de hele dierentuin verspreid:
9)
[afbeelding]
10)
[afbeelding]
11)
[afbeelding]
12)
[afbeelding]
Ivo, moet je die groene waas er niet even afhalen? Nabewerken is best goed voor je foto's hoor!quote:Op maandag 6 maart 2006 09:22 schreef ultra_ivo het volgende:
Het reptielenhuis was een ideale vluchtplaats tijdens een sneeuwbui:
1)
[afbeelding]
2)
[afbeelding]
3)
[afbeelding]
4)
[afbeelding]
5)
[afbeelding]
6)
[afbeelding]
Wat aapjes mochten ook in het reptielenhuis wonen.
Met wat voor objectief heb je deze gemaakt..... 70-300 toevalligquote:
Die heb ik niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Met wat voor objectief heb je deze gemaakt..... 70-300 toevallig
in het andere Olmen-topic wordt dat waarschijnlijk zeer gewaardeerdquote:Op maandag 6 maart 2006 14:16 schreef CrazyCharlie het volgende:
Ik zag er ook een roedel zwaar gecompenseerde in proportie rondlopende fotogafisten rondlopen, weet alleen niet of ik die mag posten...
CC
pakt nog heel netjes uit met die 3200quote:Op maandag 6 maart 2006 14:00 schreef ultra_ivo het volgende:
Bar weinig licht in het apenhuis, Jupiter volledig open en ISO 3200 waren nodig.
Dat zijn onze Moderators...quote:Op maandag 6 maart 2006 19:28 schreef Esto het volgende:
Wat een gave foto's zeg!Al die beestjes enzo
![]()
Olmen staat ook nog steeds op m'n verlanglijstje, hoop er dit jaar nog naar toe te gaan! Is het nou echt zo dat al die diertjes zo dichtbij zijn, of heb je er nog een redelijke lens voor nodig???
Edit: Wat is dat voor grappig diertje op 17 t/m 20?
Ze zien er toch lief uit.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Zeg H - Master, is dat nu zo'n manier om een ban te krijgen?![]()
Hahaha, ik had ze al heel anders genoemdquote:Op maandag 6 maart 2006 19:39 schreef luap het volgende:
[..]
Hij zegt het
[[/url=http://www.xs4all.nl/~ator1698/forums/aasbeesten.jpg]afbeelding[//url]]
Het wisselt enorm. Soms staan de beesten ver weg, zoals de wolven, andere beesten als de tijgertjes en een aantal vogels komen erg dichtbij. Ik heb van alles gebruikt, van 28 t/m 500mm.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:28 schreef Esto het volgende:
Olmen staat ook nog steeds op m'n verlanglijstje, hoop er dit jaar nog naar toe te gaan! Is het nou echt zo dat al die diertjes zo dichtbij zijn, of heb je er nog een redelijke lens voor nodig???
quote:Op maandag 6 maart 2006 19:53 schreef luap het volgende:
[..]
Hahaha, ik had ze al heel anders genoemd![]()
In ieder geval een superfoto!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:59 schreef luap het volgende:
Potverdorie zeg, net een online encyclopedie. Weet je toevallig ook wat dit is?
[afbeelding]
Een wasbeer toch? Mooie fotoquote:Op maandag 6 maart 2006 19:59 schreef luap het volgende:
Potverdorie zeg, net een online encyclopedie. Weet je toevallig ook wat dit is?
[afbeelding]
Achossie...dat vind ik best zielig eigenlijk zo...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:00 schreef CrazyCharlie het volgende:
Ik vroeg me altijd al af wat de blik is van een beest die maar niet lijkt te wennen aan een ander klimaat....
[afbeelding]
ik geloof dat ik het nu wel weet...
Hij ziet er wel erg zielig uit ja... Misschien dat ie er 's zomers wat vrolijker uitzietquote:Op maandag 6 maart 2006 20:00 schreef CrazyCharlie het volgende:
Ik vroeg me altijd al af wat de blik is van een beest die maar niet lijkt te wennen aan een ander klimaat....
[afbeelding]
ik geloof dat ik het nu wel weet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |