Ze werkt voor de Verenigde Naties aan een irrigatieproject. Tijdens de onafhankelijkheidsoorlog is er behoorlijk wat kapot gemaakt, en fatsoenlijke irrigatie voor landbouw was er sowieso nauwelijks. Ze zit er voor 3 jaar als alles goed gaat. Daarna nog onzeker wat er gaat gebeuren, e.e.a. is afhankelijk van de VN en de lokale regering.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat doet ze daar?
Ik kom de kroeg nog wel in maar ik moest wel even m'n id laten zien toen ik bier ging halen bij de supermarkt.quote:
Is ze nog geen koppensneller tegen gekomen?quote:Op zondag 19 maart 2006 10:54 schreef maartena het volgende:
[..]
Ze werkt voor de Verenigde Naties aan een irrigatieproject. Tijdens de onafhankelijkheidsoorlog is er behoorlijk wat kapot gemaakt, en fatsoenlijke irrigatie voor landbouw was er sowieso nauwelijks. Ze zit er voor 3 jaar als alles goed gaat. Daarna nog onzeker wat er gaat gebeuren, e.e.a. is afhankelijk van de VN en de lokale regering.
Nee. Ze heeft trouwen o.a. ook in Argentinië (Jij zal de plaats mischien wel kennen: Santiago del Estero), Jordanië, Indonesië en Spanje gewoond (hierbij tel ik alleen even alle projecten die langer dan 3 maanden duurden), en ze heeft alle continenten bezocht. Ze wel wat gewend.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is ze nog geen koppensneller tegen gekomen?
Joh... als je in Nederland een sticker op je auto doet met "Trots om Nederlander te zijn" en er een paar Nederlandse vlaggetjes bij plaatst, dan word die auto volgens mij binnen de korste keren door een stel Marokkanen in elkaar gerost.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:31 schreef popolon het volgende:
Vinden de Amerikanen leuk al die verschillende nationale vlaggen, kan me niet voorstellen dat Nederlanders het waarderen als hele wijken in Nederland de Marokkaanse vlag constant hebben buitenhangen.
Ik heb al sinds ik hier woon zo'n ouderwetse NL sticker op de auto, je ziet het best veel hier die stickers (voornamelijk NL en IRL, af en toe een D en POL)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:15 schreef maartena het volgende:
Niemand durft dat verder ook volgens mij in Nederland. Te bang voor een ingegooide autoruit denk ik....![]()
Dan hoop ik niet dat je in Lutjebroek bent geborenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:11 schreef popolon het volgende:
M'n geboorteplaats als kenteken.
Mijne:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je in Lutjebroek bent geboren
Ik heb gewoon een standaard kenteken nummer, maar wel een special tag
[afbeelding]
quote:Op woensdag 22 maart 2006 05:45 schreef popolon het volgende:
Ik weet niet wat die vanity plates kosten maar die 'persoonlijke' normale plaat is $15 per jaar, dat kan er nog net van af.
Volgend jaar neem ik deze:
[afbeelding]
Ik heb ook een NL sticker! En ook nog een Nederlands vlaggetjequote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:11 schreef popolon het volgende:
Ik heb al sinds ik hier woon zo'n ouderwetse NL sticker op de auto, je ziet het best veel hier die stickers (voornamelijk NL en IRL, af en toe een D en POL)
Ik zal eens rondkijken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:56 schreef Skeffie het volgende:
@ Popo, mocht je nog een oude rode Buick Century '96 voorbij zien rijden daaro met een NL sticker, dat was de mijne....... zucht.....![]()
Omdat ik geen Nederlandse kon vindenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom de Moffen D sticker?
whehehe heb jij weerquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:03 schreef qwerty_x het volgende:
de eigenaar van deze plaat mag op maandag niet crossen
(op bepaalde tijden)
nee, dan begint je werkdag om 07:00h. en eindigt om 20:00h.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:03 schreef qwerty_x het volgende:
(op bepaalde tijden)
Als je wel gesnapt word indien je dat eigenlijk niet mag, wat zijn de sancties?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:42 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
nee, dan begint je werkdag om 07:00h. en eindigt om 20:00h.
* ik zit te twijfelen tussen 'om' en 'op': hoe langer je naar dat woordje 'om' kijkt, hoe raarder het lijkt
Ik dacht dat ze in Brazilië als een van de weinige grote landen juist door hun Ethanol projecten volledig onafhankelijk waren van buitenlandse olie importen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:03 schreef qwerty_x het volgende:
(op bepaalde tijden)
Brazilie is inderdaad vrij onafhankelijk, zeker nu er opnieuw grote voorraden olie voor de kust zijn gevondenquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:42 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in Brazilië als een van de weinige grote landen juist door hun Ethanol projecten volledig onafhankelijk waren van buitenlandse olie importen.
Doen ze dit omdat het anders gewoon te druk word op straat, en de wegen het verkeer gewoon niet meer aankunnen?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 05:45 schreef popolon het volgende:
Ik weet niet wat die vanity plates kosten maar die 'persoonlijke' normale plaat is $15 per jaar, dat kan er nog net van af.
Volgend jaar neem ik deze:
[afbeelding]
Brazilie heeft vooral Petrobras lijkt me. Dat in tegenstelling tot Argentiniequote:Op woensdag 22 maart 2006 20:59 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Brazilie is inderdaad vrij onafhankelijk, zeker nu er opnieuw grote voorraden olie voor de kust zijn gevonden
de regel is puur en alleen ingesteld om het file probleem in Săo Paulo op te lossen
helaas helpt het geen zier
Volgens mij hebben ze dat in Athene ook gedaan.... met even nummer platen en oneven nummerplaten, en dan mag je de stad in rijden op OF een even, OF een onweven werkdag. Weekend telt niet mee, avonden/nacht ook niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:59 schreef qwerty_x het volgende:
Brazilie is inderdaad vrij onafhankelijk, zeker nu er opnieuw grote voorraden olie voor de kust zijn gevonden
de regel is puur en alleen ingesteld om het file probleem in Săo Paulo op te lossen
helaas helpt het geen zier
Golfjes en Jetta's zie je best veel (geen boring Bora vanwege de naam natuurlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 04:30 schreef Shivo het volgende:
Fijne muzieksmaak heb je StefanP. Fijne auto ook wel trouwens.
Mijn vriendin hier rijdt trouwens een Golf. Met handmatige versnelling![]()
Geen flauw idee, ik wacht even op StefanP, de autofreak.quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:39 schreef Jaguarized het volgende:
Mag je in de VS met neon onder je auto rijden?
Nee. Althans in California is het niet toegestaan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:39 schreef Jaguarized het volgende:
Mag je in de VS met neon onder je auto rijden?
In Californie mag je niks, je auto moet aan de typekeuring voldoen en anders kan de trooper je naar de state ref sturen voor een inspectie. Als er ook maar iets aan je auto zit dat niet origineel is of een DOT goedkeuring heeft, dan ben je de lul. Gebeurt redelijk vaak met supra eigenaren in CA, die communisten zien je uitlaat en je bent de lul. CA is het tegenovergestelde van TX, iedereen hier lacht om die communistische homostaat (zo noemen ze het). Ik zou er ook niet willen wonen. Nou ja, alleen als het de keuze was tussen CA en NL dan...quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:38 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee. Althans in California is het niet toegestaan.
Is ook echt weer iets voor van die niggah's uit de hood om dat te doen volgens mij....
Maar ik mag hier wel een jointje roken, met alleen een boete als gevolg als je gepakt zou worden.... In de meeste andere staten ga je flink de bak in.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:41 schreef StefanP het volgende:
In Californie mag je niks
Ik heb hier al meer mensen joints zien roken dan in Nederland.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:51 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar ik mag hier wel een jointje roken, met alleen een boete als gevolg als je gepakt zou worden.... In de meeste andere staten ga je flink de bak in.
Door een kennis laten meenemen uit Nederland dus.quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb hier al meer mensen joints zien roken dan in Nederland.
Over de kwaliteit zullen we het maar niet hebben dan, die is niet echt super.
Nee, veel eigen teelt, niet echt super spul dus.quote:Op donderdag 30 maart 2006 03:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Door een kennis laten meenemen uit Nederland dus.![]()
Dat wil je die kennis niet aandoen, denk ikquote:Op donderdag 30 maart 2006 03:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Door een kennis laten meenemen uit Nederland dus.![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 08:38 schreef Libris het volgende:
In Singapore lijkt het me ook de ervaring van je leven
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:59 schreef qwerty_x het volgende:
ik ben definitief nederlander-af:
ik begrijp werkelijk helemaal niets van de openingspost in dit topic:
"ik wacht al zo lang".
ik heb het al min of meer als ik in NL ben en de zenders afzappend allemaal onbekende gezichten langs zie komen
maar ik begreep tot nu toe tenminste nog waar ze het over hadden
dat is nu dus voorbij ...
Pas op dat je niet dat bocht drinkt genaamd Cachaça Pirrasanunga 51. Dat geeft je geheid een reden om de dag daarna een knoeperd van een hoofdpijn te hebben.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:25 schreef Individual het volgende:
Gisteren heb ik weer fricandellen speciaal gegeten en een ketting gemaakt van alle Grolsch beugels!Net als vroegah, alleen nu waren van de 27 mensen er maar 2.5 Nederlands.
![]()
De Hollansche pub was de kick-off voor de ‘x-cultural pub project’. Elke week naar een pub met een andere nationale theme. Volgende week naar een Schotse of een Franse pub; whiskey of wijn.![]()
Misschien maar dagjes vrij nemen voor na de Braziliaanse [Cachaca] en Mexicaanse [Tequila] pubs.
![]()
heheh ik woon liever niet in TX om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 02:41 schreef StefanP het volgende:
[..]
In Californie mag je niks, je auto moet aan de typekeuring voldoen en anders kan de trooper je naar de state ref sturen voor een inspectie. Als er ook maar iets aan je auto zit dat niet origineel is of een DOT goedkeuring heeft, dan ben je de lul. Gebeurt redelijk vaak met supra eigenaren in CA, die communisten zien je uitlaat en je bent de lul. CA is het tegenovergestelde van TX, iedereen hier lacht om die communistische homostaat (zo noemen ze het). Ik zou er ook niet willen wonen. Nou ja, alleen als het de keuze was tussen CA en NL dan...
ik heb zo'n fles ooit eens bij een nederlandse slijter zien staan voor een gulden of 40 !!!quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pas op dat je niet dat bocht drinkt genaamd Cachaça Pirrasanunga 51. Dat geeft je geheid een reden om de dag daarna een knoeperd van een hoofdpijn te hebben.
Waar drink je dat btw?
Ik zal het proberen te onthouden!quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:34 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
ik heb zo'n fles ooit eens bij een nederlandse slijter zien staan voor een gulden of 40 !!!
hier betaal je er denk ik zo'n R$ 3,00 voor, omgerekend 1 Euro
en dat is nog overprijsd voor dat spul !
Trouwens: ga je echt onverdunde cachaça drinken, of bedoel je caipirinhas ?
Simpel Ford Escape'je, en een oude Taurus.quote:
Dat is een mini SUV hier hoor.quote:
Ik vind hem best vet.quote:
Dat ding zuipt ook wat meer.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik vind hem best vet.Maar de Ford Explorer vind ik dan net weer iets vetter.
![]()
![]()
![]()
Of een mooie uit de jaren '60; de Ford Galaxie 500:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:16 schreef popolon het volgende:
Er zijn er teveel.
Ik zit echt te denken aan een jaren '50 auto.Voor $5.000 heb je al heel wat als je wat kan 'klussen'.
Maar ik hou me nu even rustig want ik ben net verhuist.
Oh jaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:25 schreef maartena het volgende:
Maarre.... wellicht moeten we met auto's verder gaan in PTA, en niet in dit topic.
quote:
Jup.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:54 schreef StefanP het volgende:
[..]Super mooie foto, dank je! Zelf genomen?
Ziet er netjes uit.quote:
Cool. Veel plezier! Ik ga goedkope pils drinken en college basketball kijken. Er is eergisteren een rookverbod van kracht gegaan in St Paul, dus morgen stink ik niet (zo erg) en heb ik minder hoofdpijnquote:Op zondag 2 april 2006 02:21 schreef Skeffie het volgende:
zometeen naar de A1 race hier in Shanghai, we hebben VIP kaarten dus dat wordt wel leuk denk ikKijken of die zeepkisten nog een beetje vaart kunnen maken en of Jos Verstappen z'n waggie op de baan kan houden.....
Effe totaal offtopic, ik heb jou gemaild een paar dagen geleden. Ik heb dringend advies nodig van iemand uit Californie. Misschien kun je je mail even checken?quote:Op maandag 3 april 2006 23:05 schreef maartena het volgende:
Opzich wel leuk als je eens $200 te veel hebt en je wil een satellietpakketje aanschaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |