Omdat ik geen Nederlandse kon vindenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom de Moffen D sticker?
whehehe heb jij weerquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:03 schreef qwerty_x het volgende:
de eigenaar van deze plaat mag op maandag niet crossen
(op bepaalde tijden)
nee, dan begint je werkdag om 07:00h. en eindigt om 20:00h.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:03 schreef qwerty_x het volgende:
(op bepaalde tijden)
Als je wel gesnapt word indien je dat eigenlijk niet mag, wat zijn de sancties?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:42 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
nee, dan begint je werkdag om 07:00h. en eindigt om 20:00h.
* ik zit te twijfelen tussen 'om' en 'op': hoe langer je naar dat woordje 'om' kijkt, hoe raarder het lijkt
Ik dacht dat ze in Brazilië als een van de weinige grote landen juist door hun Ethanol projecten volledig onafhankelijk waren van buitenlandse olie importen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:03 schreef qwerty_x het volgende:
(op bepaalde tijden)
Brazilie is inderdaad vrij onafhankelijk, zeker nu er opnieuw grote voorraden olie voor de kust zijn gevondenquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:42 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in Brazilië als een van de weinige grote landen juist door hun Ethanol projecten volledig onafhankelijk waren van buitenlandse olie importen.
Doen ze dit omdat het anders gewoon te druk word op straat, en de wegen het verkeer gewoon niet meer aankunnen?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 05:45 schreef popolon het volgende:
Ik weet niet wat die vanity plates kosten maar die 'persoonlijke' normale plaat is $15 per jaar, dat kan er nog net van af.
Volgend jaar neem ik deze:
[afbeelding]
Brazilie heeft vooral Petrobras lijkt me. Dat in tegenstelling tot Argentiniequote:Op woensdag 22 maart 2006 20:59 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Brazilie is inderdaad vrij onafhankelijk, zeker nu er opnieuw grote voorraden olie voor de kust zijn gevonden
de regel is puur en alleen ingesteld om het file probleem in Săo Paulo op te lossen
helaas helpt het geen zier
Volgens mij hebben ze dat in Athene ook gedaan.... met even nummer platen en oneven nummerplaten, en dan mag je de stad in rijden op OF een even, OF een onweven werkdag. Weekend telt niet mee, avonden/nacht ook niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:59 schreef qwerty_x het volgende:
Brazilie is inderdaad vrij onafhankelijk, zeker nu er opnieuw grote voorraden olie voor de kust zijn gevonden
de regel is puur en alleen ingesteld om het file probleem in Săo Paulo op te lossen
helaas helpt het geen zier
Golfjes en Jetta's zie je best veel (geen boring Bora vanwege de naam natuurlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 04:30 schreef Shivo het volgende:
Fijne muzieksmaak heb je StefanP. Fijne auto ook wel trouwens.
Mijn vriendin hier rijdt trouwens een Golf. Met handmatige versnelling![]()
Geen flauw idee, ik wacht even op StefanP, de autofreak.quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:39 schreef Jaguarized het volgende:
Mag je in de VS met neon onder je auto rijden?
Nee. Althans in California is het niet toegestaan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 05:39 schreef Jaguarized het volgende:
Mag je in de VS met neon onder je auto rijden?
In Californie mag je niks, je auto moet aan de typekeuring voldoen en anders kan de trooper je naar de state ref sturen voor een inspectie. Als er ook maar iets aan je auto zit dat niet origineel is of een DOT goedkeuring heeft, dan ben je de lul. Gebeurt redelijk vaak met supra eigenaren in CA, die communisten zien je uitlaat en je bent de lul. CA is het tegenovergestelde van TX, iedereen hier lacht om die communistische homostaat (zo noemen ze het). Ik zou er ook niet willen wonen. Nou ja, alleen als het de keuze was tussen CA en NL dan...quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:38 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee. Althans in California is het niet toegestaan.
Is ook echt weer iets voor van die niggah's uit de hood om dat te doen volgens mij....
Maar ik mag hier wel een jointje roken, met alleen een boete als gevolg als je gepakt zou worden.... In de meeste andere staten ga je flink de bak in.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:41 schreef StefanP het volgende:
In Californie mag je niks
Ik heb hier al meer mensen joints zien roken dan in Nederland.quote:Op donderdag 30 maart 2006 02:51 schreef maartena het volgende:
[..]
Maar ik mag hier wel een jointje roken, met alleen een boete als gevolg als je gepakt zou worden.... In de meeste andere staten ga je flink de bak in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |