Mwah vond die uit 1999-2000 nog een tikkeltje erger.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat was dan ook het lelijkste PSV shirt in jaaaaren![]()
Woon jij daar in de buurt Cult?quote:
Ja, ik kwam KJ ook vaak tegen met uitgaan. Maar dat broertje is knettergek, vindt bier drinken een sport en studeert iets van sportmanagement omdat ie ooit spelersmakelaar wil wordenquote:
man naar mijn hart.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, ik kwam KJ ook vaak tegen met uitgaan. Maar dat broertje is knettergek, vindt bier drinken een sport en studeert iets van sportmanagement omdat ie ooit spelersmakelaar wil worden
Ging KJ stappen in de Radstake toevallig?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, ik kwam KJ ook vaak tegen met uitgaan. Maar dat broertje is knettergek, vindt bier drinken een sport en studeert iets van sportmanagement omdat ie ooit spelersmakelaar wil worden
Meer Doetinchem eigenlijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ging KJ stappen in de Radstake toevallig?
En daar heeft 'ie groot gelijk inquote:Op maandag 6 maart 2006 20:43 schreef Jajong het volgende:
Hehe hij vind zichzelf net zo goed als Kuijt en maar een beetje slechter dan van Nistelrooij, en beter dan Pi-air Kluivert en Denneboom
Daar hoef je bij Huntelaar volgens mij niet bang voor te zijn hoor. Dat zit wel goed in zijn koppie.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:28 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben ook blij met Klaas-Jan, maar het is misschien niet verstandig dat hij nu weer zo opgehemeld wordt. Dat is al bij meer veelbelovende spelers verkeerd tercht gekomen in hun hoofd.
Lekker weer gewoon doen dus
Dat dachten we ook bij Nigel, dat alles goed in zijn koppie zatquote:Op maandag 6 maart 2006 21:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Daar hoef je bij Huntelaar volgens mij niet bang voor te zijn hoor. Dat zit wel goed in zijn koppie.
Ik weet het wel zeker.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:43 schreef S-Two het volgende:
Was idd wel leuk Huntelaar bij Holland Sport. Ik denk dat die jongen er wel komt
.
Ja. Ik blijf het nog steeds debiel vinden. Huntelaar + bijbetaling voor SIBON. Wel een lange neus van KJ naar Hiddink en met name Arnesen, die hem enigszins denigrerend toesprak toen hij zo goed bezig was bij AGOVV: "Als je zo goed blijft spelen, mag je misschien wel bij de selectie komen voetballen". Toen zei hij: Nee, ik ga al naar Manchester Unitedquote:Op maandag 6 maart 2006 21:48 schreef Messenga het volgende:
[..]
Denk je dat hem dat ook bij PSV was gelukt eigenlijk?
Hij zorgt misschien wel voor het broodnodige vuurwerk, maar nee, dank je. Nooit een goede voetballer gevonden.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:51 schreef Beschouw het volgende:
Lucius niks voor Ajax?
Yup.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:59 schreef TIM-846 het volgende:
Weet iemand of er nog kaarten zijn voor ajax-psv as zaterdag?
en ga jij even je mond spoelen?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:51 schreef Beschouw het volgende:
Lucius niks voor Ajax?
Er wordt voor de wedstrijd altijd duidelijk gemaakt gelieve geen vuurwerk af te steken, dus dag Lucius.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij zorgt misschien wel voor het broodnodige vuurwerk, maar nee, dank je. Nooit een goede voetballer gevonden.
Ach, naderhant is Sibon dus gratis gebleken, met dat percentage wat jullie van Huntelaar hebben gehadquote:Op maandag 6 maart 2006 21:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja. Ik blijf het nog steeds debiel vinden. Huntelaar + bijbetaling voor SIBON. Wel een lange neus van KJ naar Hiddink en met name Arnesen, die hem enigszins denigrerend toesprak toen hij zo goed bezig was bij AGOVV: "Als je zo goed blijft spelen, mag je misschien wel bij de selectie komen voetballen". Toen zei hij: Nee, ik ga al naar Manchester United
Zoals ik hem op Holland Sport zag, zo is ie ook gewoon echt. Wat ik dus al zei, een nuchtere jongen die Ajax gelijk minder arrogant doet lijken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:58 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, naderhant is Sibon dus gratis gebleken, met dat percentage wat jullie van Huntelaar hebben gehad
Maar man, wat is het verfrissend om die jongen gewoon te horen praten. Al die media-training van de Ajax-jongens, je werd er helemaal gek van. Prachtig.
Toen in het vliegtuig naar Turijn voor de UEFA Cup finale, dat was wel tekenend voor de sfeer. Lekker dollenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 02:14 schreef twi het volgende:
Lachen, gieren, brullen, met name met Silooy en van Loen.
Als je je werk goed doet kan daar anders uitstekend een dosis humor bij!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Het zijn sinds het bosmann arest allemaal kleine BVtjes, professionaliteit gaat voorop de humor...
Het gaat allemaal alleen nog maar om geld.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Het zijn sinds het bosmann arest allemaal kleine BVtjes, professionaliteit gaat voorop de humor...
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als je je werk goed doet kan daar anders uitstekend een dosis humor bij!
quote:Geschorste Boukhari wil carrière bij Sparta afsluiten 6 maart 2006
Nourdin Boukhari is door de tuchtcommissie van de KNVB voor één competitieduel geschorst. De aanvallende middenvelder scoorde zondag twee doelpunten tegen zijn oude club Sparta, maar ontving van scheidsrechter Bjorn Kuipers ook een gele kaart. Voor Boukhari betekende dat zijn vierde prent van het seizoen, waardoor de Marokkaans international de topper tegen PSV aan zich voorbij moet laten gaan.
Overigens sprak Boukhari de hoop uit zijn loopbaan in de toekomst bij Sparta te kunnen afsluiten. "Ik scoor wel vaker tegen mijn oude clubs, het was leuk om dat ook tegen Sparta te doen", aldus de linkspoot op de officiële website van Ajax. "Dat vind ik trouwens nog steeds een fantastische club en ik hoop ooit mijn carrière daar af te mogen sluiten."
Zou mooi zijn, daar past ie primaquote:
Dan moet Sparta wel in de Eredivisie blijvenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, daar past ie prima
Dan past ie nog beter...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:33 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dan moet Sparta wel in de Eredivisie blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |